Square kan goede games maken waarom maar dan zulke bagger.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Secret of Mana op de SNES was geweldig! Maar dinges of Mana op de GBA en Children of Mana op de DS zijn dit duidelijk niet. Ik snap sowieso niet waarom Square niet gewoon met een port van het origineel komt in plaats van een franchise te willen opbouwen met middelmatige vervolgen.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:35 schreef MeZZiN het volgende:
Square kan goede games maken waarom maar dan zulke bagger.....![]()
Is Children of Mana al uit dan? Ik dacht dat deze pas tegen het einde van het jaar zou verschijnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Secret of Mana op de SNES was geweldig! Maar dinges of Mana op de GBA en Children of Mana op de DS zijn dit duidelijk niet. Ik snap sowieso niet waarom Square niet gewoon met een port van het origineel komt in plaats van een franchise te willen opbouwen met middelmatige vervolgen.![]()
Supercards zijn grootquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
zo me mini SD komt vandaag binnen, en hopelijk woensdag me supercard
tijd voor homebrew
Hij is in Japan al uit, en ik heb hem gespeeld op de E3.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:15 schreef chibibo het volgende:
Is Children of Mana al uit dan? Ik dacht dat deze pas tegen het einde van het jaar zou verschijnen.
http://www.play-asia.com/(...)%2Bmana-70-14qj.html in japan al uit...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:15 schreef chibibo het volgende:
[..]
Is Children of Mana al uit dan? Ik dacht dat deze pas tegen het einde van het jaar zou verschijnen.
Ben niet zo dol op dungeon crawlers !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:53 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
http://www.play-asia.com/(...)%2Bmana-70-14qj.html in japan al uit...
en is al reviewed en komt er nog zo goed vanaf....
Pros
* Solid dungeon crawler
* Ability to hold two weapons (weapons are fun!)
* Great music
* Nice art
Cons
* No rpg-like journey taking you across various locations
* Fighting is a bit shallow
* Dungeons are incredibly repetitive
* Controls are slightly bad
Toen ik woensdag voor de launchdate aan de MM vroeg of ze de DSL al binnen hadden zeiden ze: "euuh... Die komt nog niet... Die hebben we nog niet eens besteld"... Een dag later lag ie in de schappen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:21 schreef Maraca het volgende:
Was net bij Media Markt.. die hebben ook weinig voor de DS lite zegAllemaal voor de gewone DS..
En NSMB is daar nu 33 of 34 euro..
Die gasten daar zeggen altijd maar wat, en het zijn ook nog stereotype nerds.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Toen ik woensdag voor de launchdate aan de MM vroeg of ze de DSL al binnen hadden zeiden ze: "euuh... Die komt nog niet... Die hebben we nog niet eens besteld"... Een dag later lag ie in de schappen.
MM![]()
stereotype nerds komen hele dagen op fora en weten wel wanneer wat is. Mensen bij de MM weten niets. Hoe kunnen ze dan stereo type nerds zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die gasten daar zeggen altijd maar wat, en het zijn ook nog stereotype nerds.
Ik ook, hij moet wel beschermt blijven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:49 schreef Maraca het volgende:
Vanmiddag even wat spulletjes voor mijn DSje kopen zoals een hoesje en bescherm hoesjes voor mijn spellen(4 doosje in een handtasje is niet ideaal
)
Die vind ik vallen on het type geekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
stereotype nerds komen hele dagen op fora en weten wel wanneer wat is. Mensen bij de MM weten niets. Hoe kunnen ze dan stereo type nerds zijn
Mensen bij de media markt zijn mensen die zo dom zijn om onderbetaald toch een kutbaan aan te nemen
Ehhh final fantasies spelen /lost magic/zelda enz.... er komt nog genoeg de DS is nog maar net uit eigenlijk (ruim een jaar ofzo) heeft al een goede library opgebrouwd. trouwens je kan altijd nog een paar GBA games er bij pakken die zijn namelijk nog steeds erg leuk!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:40 schreef Lexie het volgende:
Children of Mana is. Zo zonde dat ze er niet een coole RPG van gemaakt hebben, wat moet je nu met alleen dungeons
.
Ik heb gisteren ook een DS gehaald, was van plan alleen NSMB te kopen, maar toen ik daar toch stond kon ik mario kart niet laten liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Bah ik weet nu al niet welke spellen ik erbij moet gaan halen.
Zeker Trauma Center of Phoenix Wright, of allebei, of Advance Wars ipv 1, of misschien wel NSMB ipv 1, of toch Brain Age ?
Pffff...
nog niet gewoon bestellen bij lik-sang ofzo.. .of lang wachten tot ze hier zijn of naar een gameshop gaaan waar ze import spullen hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:30 schreef Kill_em_all het volgende:
Waar kan ik nou een hoesje in NL kopen voor de lite?
Heb een starterskit gehaald bij MMquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:30 schreef Kill_em_all het volgende:
Waar kan ik nou een hoesje in NL kopen voor de lite?
Er is hier geen MM in de buurt en ze hebben ook geen online shoptquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb een starterskit gehaald bij MM
Hoesje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(dat propje is een doekje)
Beschermdoosje:
[afbeelding]
[afbeelding]
En er zat nog een autolader bij
Heey, die ziet er wel goed uit, ga van de week na school eens kijken bij de MM.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoesje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beschermdoosje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey kijk. Doe moet ik hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoesje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beschermdoosje:
[afbeelding]
[afbeelding]
heb plaatjes gezien, en nee niet groot..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:21 schreef Maaark het volgende:
[..]
Supercards zijn groot...
EZ4 lite
tvp
edit: voor homebrew is supercard wel beter idd...
Homoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:52 schreef Morthill het volgende:
Enig idee wanneer de Roze DS Lite naar Europa komt?
Waarom zou je een roze DS willen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:52 schreef Morthill het volgende:
Enig idee wanneer de Roze DS Lite naar Europa komt?
Laat nou niet weer je ware aard naar boven komenquote:
Omdat dat koel isquote:
Ah ok, Maar betekend dus niet dat de gewone DS ruk is of wel? ( wss toekomstige bezitter )quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja.
Beter scherm
Betere knoppen
Kleiner
Lichter
Mooier
Nee, de gewone DS is eigenlijk ook wel prima. Maar de DS lite is gewoon net ff wat beter in allesquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:25 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ah ok, Maar betekend dus niet dat de gewone DS ruk is of wel? ( wss toekomstige bezitter )
Ok, dan weet ik genoegquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de gewone DS is eigenlijk ook wel prima. Maar de DS lite is gewoon net ff wat beter in alles
Behalve het D-pad.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de gewone DS is eigenlijk ook wel prima. Maar de DS lite is gewoon net ff wat beter in alles
Daar heb ik dan ook een Micro voorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:42 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ehhh final fantasies spelen /lost magic/zelda enz.... er komt nog genoeg de DS is nog maar net uit eigenlijk (ruim een jaar ofzo) heeft al een goede library opgebrouwd. trouwens je kan altijd nog een paar GBA games er bij pakken die zijn namelijk nog steeds erg leuk!
is die eigenlijk ook op de PSX verschenen, of alleen op de SNES?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef Lexie het volgende:
Daar heb ik dan ook een Micro voor. Maar ik vind het zo jammer, SoM is een van mijn favoriete games
.
Alleen de Snes zover ik weet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
is die eigenlijk ook op de PSX verschenen, of alleen op de SNES?
Ik had vroeger een rommetje op de PC.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:27 schreef Lexie het volgende:
Alleen de Snes zover ik weet.
Het is meer waar voor je geld dan de NGC versiequote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Tering, zit even wat reviews te lezen op IGN, en heb nu al een spel of 8 in mijn hoofd om ook zeker te kopen.
Mario Kart DS echt de beste Mario Kart allertijden ?
Nee, SNES blijft de coolste in mijn ogen. Maar Mario Kart DS is zeker erg, erg goed. En ja, er zijn heel veel DS games de moeite waardquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Tering, zit even wat reviews te lezen op IGN, en heb nu al een spel of 8 in mijn hoofd om ook zeker te kopen.
Mario Kart DS echt de beste Mario Kart allertijden ?
http://www.ds-gamer.nl/article/3904p1.htmlquote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
JPN FFIII box
[afbeelding]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=108584
Vanavond te zien op DSG, zonder bronvermelding
Cover heerst zoquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
http://www.ds-gamer.nl/article/3904p1.html
Dat jij dan wel weer op FOK! de gefotosoepte Pokémon DSjes post zonder daar eens eerst de bron van te checken....
dan maar bestellen via het internet.... heb je heb scheeld je nog tijd ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:17 schreef Tomasso het volgende:
Voor de derde keer dat ik keek, en voor de derde keer dat zowel NSMB als Brain Training uitverkocht waren
Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo'n enorme fan van.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:23 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
dan maar bestellen via het internet.... heb je heb scheeld je nog tijd ook
anders vraag je toch of ze heb weg willen leggen voorquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo'n enorme fan van.
1 oplossing, niet meer gebruiken dat touchscreen... kan alleen maar kapot!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:10 schreef Darkzell het volgende:
...
Is het trouwens normaal dat er op de touchscreen allemaal van die krasjes komen. Heb m'n Lite nog geen week maar er komen krasjes op het touchscreen van de stylus. Geen enorme krassen maar toch.
Nou het is een vazig zwart puntje. Het lijkt iets kleiner dan een pixel maar het is gewoon niet echt duidelijk. En ik weet niet hoe erg een dode pixel opvalt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:10 schreef Darkzell het volgende:
Een dode pixel zie je iig niet als een vlek of je moet er een paar precies rond elkaar hebben maar dat lijkt me erg sterk eerlijk gezegd.
Is het trouwens normaal dat er op de touchscreen allemaal van die krasjes komen. Heb m'n Lite nog geen week maar er komen krasjes op het touchscreen van de stylus. Geen enorme krassen maar toch.
gisteren heerlijk gegamed maar helaas zat ik een witte stip in beeld! morgen omruilen,er zijn toch een hoop DSLite met fouten lijkt me zo ik het leesquote:Mijn zwarte DS Lite met NSMB & BrianT is binnen kan hem om half zes op halen dat wordt smullen
PS was uiteindelijk 200.86 E voor kwijt
bij mij is het dus een witte! met kleuren zie je het niet zo erg maar als het scherm donker of zwart wordt dan is het duidelijk te zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:47 schreef Kill_em_all het volgende:
Hoe duidelijk is een dode pixel op je scherm? want ik heb net voor het eerst NSMB gespeeld maar er is een zwart vlekje op me scherm (was me nog nooit eerder opgevallen) alleen zie je hem niet altijd maar het is een beetje afhankelijk van de hoek waaronder je het scherm houd. Nou dacht ik dat het vuil was omdat er nog een paar zaten die zo weg waren maar bij deze ging het zo gauw niet weg. Maar nou weet ik dus niet zeker of het nou wel of niet een doode pixel is.
Zonde.... de DS lite lijkt me de betere keus !quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:41 schreef Blinker het volgende:
Nintendo DS + Mario Kart DS voor 100 euro bij Wehkamp
Een bright pixel dusquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
bij mij is het dus een witte! met kleuren zie je het niet zo erg maar als het scherm donker of zwart wordt dan is het duidelijk te zien.
ik kan hem ruilen ik betaal voor dat ding dus moet i het wel goed doen lijkt me zo !
Voor 150 euro accepteer ik niet minder dan perfectie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een bright pixel dusDie had ik op mn ouwe DS ook af en toe, soms wel 3 !!
OMGWTF. Nooit ergens last van gehad tijdens het gamen trouwens.
Als je nou een dikke dode pixel had, okay, maar een birght pixel waarvan je zelf al zegt dat je m niet zo veel ziet is toch niet erg
Mensen moeten niet zo zeuren
Ik zie hem regelmatig heel duidelijk het is gewoon storend! ruilen dusquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een bright pixel dusDie had ik op mn ouwe DS ook af en toe, soms wel 3 !!
OMGWTF. Nooit ergens last van gehad tijdens het gamen trouwens.
Als je nou een dikke dode pixel had, okay, maar een birght pixel waarvan je zelf al zegt dat je m niet zo veel ziet is toch niet erg
Mensen moeten niet zo zeuren
wat je zegtquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Voor 150 euro accepteer ik niet minder dan perfectie.
Ik heb er gelukkig geen een.... af en toe denk ik dat ik er 1 zie maar dan is het een stofje.... Hoe zit dat met die dingen dan.... komen dode pixels later of is het vaak echt een productiefout.... en daar zit toch geen garantie op dacht ik?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Voor 150 euro accepteer ik niet minder dan perfectie.
Dat is kut. Maar ik weet niet of het nou echt een dode pixel is aangezien het me 1. nooit eerder is opgevallen. 2. het afhankelijk is van de hoek waaronder ik naar het scherm kijk. Daarom vroeg ik hoe duidelijk het is als je een dode (zwarte) pixel hebt zodat ik weet of ie echt stuk is of ik gewoon teveel zeurquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
bij mij is het dus een witte! met kleuren zie je het niet zo erg maar als het scherm donker of zwart wordt dan is het duidelijk te zien.
ik kan hem ruilen ik betaal voor dat ding dus moet i het wel goed doen lijkt me zo !
quote:Nintendo of America
4820 150th Ave. NE
Redmond, WA 98052
July 6, 2006
President George W. Bush
The White House
1600 Pennsylvania Ave.
Washington, DC 20500
Dear President Bush:
Happy Birthday!
Don’t worry, turning 60 is an exciting milestone. As you know, you’ve joined millions of other baby boomers in an invigorating new decade of your life. And, like many boomers, you may be looking for ways to keep your mind sharp. That’s where we come in.
Please accept our gift of a new Nintendo DS Lite system and a copy of Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day. You now join millions of people around the world who have fun challenging themselves with Brain Age. If you have never played a video game before, don’t worry. Brain Age is part of our new Touch Generations brand, which includes games that are easy for people of any age - regardless of their video game experience - to pick up and start playing immediately.
It’s obvious you don’t have a lot of time to play games, which makes Brain Age such a great activity for you - just a few minutes a day with more than 15 daily training tests will help keep your mind sharp. Training tests include categories like math, reading and memorization. Try it for a few days and watch your score improve. Brain Age also comes with more than 100 sudoku puzzles - these could make your next long flight on Air Force One a bit more fun! (Perhaps copies of Brain Age for journalists joining you on your next flight would be a nice distraction!)
Have fun exploring Brain Age with your Nintendo DS Lite and be sure to let us know your brain age!
Have a tremendous birthday!
Sincerely,
Your Friends at Nintendo
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bush is 60 beworden, Nintendo stuurt m een Lite met Brain Age:
[..]![]()
Dan hadden ze m juist Big Brain Academy moeten gevenquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij zal het nodig hebben zijn brein is niet al te groot
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Dat spel is een koper he !quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...nog steeds bezig met Advance Wars DS. Missie 23 is een lastige
Beste turn-based strategy game op FFAT na Gijsquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:13 schreef Sjotime het volgende:
Dat spel is een koper he !
Mmm, jammer. Lijkt me een fijn pakket. Idd bij ZCG hebben ze hem ook.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef Kill_em_all het volgende:
Er is geen zwarte volgens mij? vanaf morgen zou dat pack trouwens te koop moeten zijn bij zuiderpark.
Chiiiiiiquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb vanmiddag Brain Training gekocht, erg leuk!![]()
Mijn hersenen zijn nu 35, maar dat komt ook omdat ie soms niet herkent wat ik zeg bij het noemen van de kleuren, eigenlijk had ik nog lager dus.![]()
Dat handschriftherkenning werkte in het begin ook wat slechter, maar nu gaat het al beter.
O en mijn moeder heeft ook al gespeeld en die vond het ook erg leuk.
1 dode pixel = nieuwe DS (Lite)quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef ikookhier het volgende:
weet iemand of het zo is als je een pixel fout heb het niet geruilt kan worden??!
ze konden er niks over vinden dus gingen ze er van uit dat het niet geruid kon worden!
Ik kan het niet vinden op de nintendo site.quote:
Dat schijnt dus niet te kunnenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
standaard omruilgarantie van de winkel is gewoon geldig. dus je kunt ruilen.
omg naaistreek. Gister stond ie nog voor morgen, nu voor de 14e en dat terwijl ik over iets meer dan 1 week een hoesje + caradapter moet hebben voor op vakantie. iemand nog een ander adres waar ze wel te krijgen zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:37 schreef netto_m het volgende:
[..]
Mmm, jammer. Lijkt me een fijn pakket. Idd bij ZCG hebben ze hem ook.
Nee er staat dat je het even moet aankijken en als je het erg irritant vind nintendo je gewoon een nieuwe zal geven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:46 schreef ikookhier het volgende:
Zie net op de site dat je er maar aanmoet wennen![]()
Klik
vind het toch wel balen maar goed mischien went het wel![]()
Ja, en dan gaat een medewerker van Bush dat lekkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Of ze hebben dat wel verstuurd en het zelf openbaar gemaaktquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:20 schreef Julia8 het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat een medewerker van Bush dat lekken.
Gewoon een grote hoax van Kotaku/Nintendo.
Beter lezenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:46 schreef ikookhier het volgende:
Zie net op de site dat je er maar aanmoet wennen![]()
Klik
vind het toch wel balen maar goed mischien went het wel![]()
Same herequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:02 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
omg naaistreek. Gister stond ie nog voor morgen, nu voor de 14e en dat terwijl ik over iets meer dan 1 week een hoesje + caradapter moet hebben voor op vakantie. iemand nog een ander adres waar ze wel te krijgen zijn?
dat probleem heb ik ook, ook iets van joytech besteldquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:02 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
omg naaistreek. Gister stond ie nog voor morgen, nu voor de 14e en dat terwijl ik over iets meer dan 1 week een hoesje + caradapter moet hebben voor op vakantie. iemand nog een ander adres waar ze wel te krijgen zijn?
Ben bang dat ik dan ook maar naar de winkel ga. Ga ook binnenkort op vakantie, en denk niet dat ik hem dan al binnen heb.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook, ook iets van joytech besteld
eerst uitgesteld naar de 7e, nu weer naar de 14e
Gaf dat een goed gevoel.... kwestie van een andere tactische opstelling geweest?quote:
Dr. Kamasutra? DS? wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:03 schreef outcast_within het volgende:
Ook is proff kwab (gids) lang niet zo leuk als dr kamasutra
Je hebt alle gouden medailles gehaald bij rekenen? Dan heb je dus niet goed je best gedaan, ik heb op elk onderdeel een platina medaille met als top een 641 score, dat is dus ongeveer dubbel zoveel als wat jij hebt, dus je bent nog lang niet aan je max!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:03 schreef outcast_within het volgende:
Heej ik heb brain acadamy vandaag gehaald.
dus ik denk ik deel even mijn ervaring ook hier.
Brain academy update: heb het spel gespeeld vanaf kwart over elf oid halfuur/uur.
En zo op het eerste gezicht niet echt onder de indruk.
Ik doe het examen in het begin. en zit ik al aan de uiterste kant van het spinneweb grafiekje van rekenen analyse en geheugen.
Alleen logica en visie mis ik
Maar het jammere ervan vind ik, dan begin je en dan zit je al aan de max.
Ok ik denk ik ga de oefeningen van het rekenen proberen mss zijn de oefeningen wel moeilijk.
3 spellen met ieder 3 moeilijkheids graden, dus ik denk ik zet em op het moeilijkst. 2 zilveren medailles en een gouden (je krijgt dus medailles per spel.) bij de eerste keer dat ik die spelletjes uitprobeer. (meestal flip ik em als ik iets nieuws doe en bak ik er niks van).
Ik denk van joh als dit het moeilijkste is en het gaat al zo goed met de eerste keer dat ik elk spelletje speel dan hoop ik dat er een moeilijkheids graad extra bijzit.
Dus ik alle gouden medailles gehaald van rekenen.geen extra medailles.
Morgen maar terug brengen mss
Ook is proff kwab (gids) lang niet zo leuk als dr kamasutra
Is er geen XY grafiek die je scores bij houd over een tijdsspanne.
En het keuze menu is erg beperkt. En zoals ik het nu zie weinig extra's of dingen die je kunt vrijspelen.
Een platina medaille zal wel niet. 389 is het hoogste wat ik gehaald heb voor een spelletje. volgens mij was dat met cijfers onthouden of geluiden onthouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je hebt alle gouden medailles gehaald bij rekenen? Dan heb je dus niet goed je best gedaan, ik heb op elk onderdeel een platina medaille met als top een 641 score, dat is dus ongeveer dubbel zoveel als wat jij hebt, dus je bent nog lang niet aan je max!
ps, wat is je max score in de test nu op 5 onderdelen?
japanse naam van dr kawazizuzaki van braintraining verwijzing.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dr. Kamasutra? DS? wat heb ik gemist?
Dat is raar .... je mag altijd iets ruilen als je spijt heb van je aankoop (volgens mij wettelijk geregeld....)quote:
Een platina medaille krijg je bij de meeste games boven de 400, dus dan moet je nog wel wat verbeteren om dat te halen! Ik heb net 1783 neergezet als totaalscore, met een mager onderdeel visie maar wel rond de 450 punten in logica!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Een platina medaille zal wel niet. 389 is het hoogste wat ik gehaald heb voor een spelletje. volgens mij was dat met cijfers onthouden of geluiden onthouden.
Ik zal straks highscores posten.... Men moeder (hoe werkt de afstandbediening?) heb ik net aan de dslite gezet. van de hond en bot snapte ze in het begin niks. Maar met geld haalde ze de eerste keer ook allemaal goude medailles
en totaal euh ik heb in het begin die test een keer gedaan. iets van 1200 voornamelijk omdat die drie richtingen goed gingen alleen ik zwaaaaar niks begreep van die ander 2 spelletjes
[..]
japanse naam van dr kawazizuzaki van braintraining verwijzing.
Urbanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:21 schreef Roi het volgende:
Ja die trut heeft hem laten zien in de winkel, ik zei eerst dat het niet hoefde omdat ze zo mijn Mario Dance Stage mix doos kapot heeft gemaakt maar anders kreeg zij problemen.
Ik had het wel gewoon zowiezo geruild als ik een dode pixel had hoor!
Je kan je vast voorstellen wat voor'n wijf dat was, het is zo'n kleine dikke Surinaamse vrouw, ze wilt niet naar je luisteren en haar vingers zijn grote worsten. En ik zie net op de bon dat ze Urban heet
Ik heb het spel nu ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een platina medaille krijg je bij de meeste games boven de 400, dus dan moet je nog wel wat verbeteren om dat te halen! Ik heb net 1783 neergezet als totaalscore, met een mager onderdeel visie maar wel rond de 450 punten in logica!
Vergeten te vermelden, dat heb ik ook 2x gedaan zonder succes ingame. Calibreren wordt wel bij herkend dat ik rechtsonder druk. (Maar dat is misschien net een andere plaats?)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
touchscreen even hercalibreren via het optiemenu
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:25 schreef __Saviour__ het volgende:
raar. probeer eens pictochat. kun je wel overal tekenen?
Met pictochat kan ik wel overal tekenen, maar de problemen bij Tony Hawk blijven. Geen multiplayer op vakantie dus, timing kon echt niét beter.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:26 schreef JK het volgende:
Touchscreen zal dan wel defect zijn. Terug naar de winkel !
Mogelijk je flexcable naar het systemboardje half los of gewoon het screen zelf wel defect. Kan gebeuren.... maar kijk ff wat er inderdaad in pictochat gebeurd.
Mario Kart menu --> Nintendo WFC --> Friend code --> Confirm Friend Code.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef outcast_within het volgende:
waar kan ik mijn friend code vinden voor mario kart?
Bij register code kan je die van vrienden neerzetten. En daarna Nintendo WFC Match, online gaan maar.quote:
Dr Kawashima dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
japanse naam van dr kawazizuzaki van braintraining verwijzing.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij register code kan je die van vrienden neerzetten. En daarna Nintendo WFC Match, online gaan maar.
Je hebt én hier een lijst en op GoT een lijst met mensen die je kan toevoegen. En dan kan je netalsof doen alsof je vrienden hebtquote:
Haruhi Suzumiyaquote:
Die komt nog uitquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Iemand ervaring met de Nintendo DS browser??
dat zijn er toch maar 30 die je mag invullen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je hebt én hier een lijst en op GoT een lijst met mensen die je kan toevoegen. En dan kan je netalsof doen alsof je vrienden hebt
Je kan anders ook gewoon tegen totaal onbekenden racen, hoef je hun FC niet voor te weten. Moet je zoeken op Rivals, Continental of Worldwide.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat zijn er toch maar 30 die je mag invullen.
en hoe weet je of die mensen ook jou toevoegen? krijgen hun een soort van msn wil je deze user accepteren. ofmoeten ze ook echt mijn code intoetsen (volgens mij dat laatste)
Daar moet je nooit aan denkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:04 schreef outcast_within het volgende:
Rijd ik mezelf stuk tegen een tienjarig kutjong?
Ze moeten inderdaad voice toevoegen of een of andere lobby voor en na een race.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:04 schreef outcast_within het volgende:
Ja maar dat voelt niet echt leuk aan.
Wie zijn ze? kan ik met ze praten. kan ik met ze typen. Kan ik ze taunten? kan ik ze feliciteren. Rijd ik mezelf stuk tegen een tienjarig kutjong?
Ik denk dat je dan tijdens de race niet bepaald aardige woorden te horen krijgtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:40 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad voice toevoegen of een of andere lobby voor en na een race.
Ja,....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Zie ik daar een airship op die FFIII scans?
Daarom waarschijnlijk alleen in de lobby, net als Metroid Prime Hunters. Ik moet overigens de voicechat nog testen, ben niet online geweest, alleen singlecard multiplayer.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan tijdens de race niet bepaald aardige woorden te horen krijgt![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:37 schreef Xilantof het volgende:
Als hopelijk aanstaande DS-lite bezitter even een schaamteloze TVP
Heeft MP:H voicechat? Wist ik nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:20 schreef JK het volgende:
[..]
Daarom waarschijnlijk alleen in de lobby, net als Metroid Prime Hunters. Ik moet overigens de voicechat nog testen, ben niet online geweest, alleen singlecard multiplayer.
Trust me de protector van Hori is een van de beste die er zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
bovendien zijn die protectors rotzooi
Ik heb m, vind m stukken minder dan Brain Age. BBA mist het 'verbeter jezelf' deel dat BA wel had dmv die statistieken enzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:26 schreef McGilles het volgende:
Wie heeft hier trouwens nog meer Big Brain Academy?
Ik vermaak me er nog zeer goed mee, gelukkig is m'n broer goede competitie dus we proberen de hele tijd elkaars score te verbeteren!
Waarom heeft het niet het "verbeter jezelf" deel?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m, vind m stukken minder dan Brain Age. BBA mist het 'verbeter jezelf' deel dat BA wel had dmv die statistieken enzo.
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Trust me de protector van Hori is een van de beste die er zijn
kickjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:26 schreef nlboy het volgende:
[..]
Trouwens is de Bart Smit aanbieding de beste aanbieding bij het aanschaffen van een DS Lite?
Eens hij valt een beetje tegen na brain trainingquote:Op zondag 9 juli 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m, vind m stukken minder dan Brain Age. BBA mist het 'verbeter jezelf' deel dat BA wel had dmv die statistieken enzo.
Ja, ik ga voor NSMB + DS-lite. Goedkoper is die combi. niet te vinden neem ik aan?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
die van ds+brain training bedoel je?
175 euro bij bartsmit.com (bij de gameshops kun je het misschien goedkoper krijgen).quote:Op zondag 9 juli 2006 17:27 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor NSMB + DS-lite. Goedkoper is die combi. niet te vinden neem ik aan?
Ik vind BBA gewoon minder vanwege een aantal redenenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom heeft het niet het "verbeter jezelf" deel?
In de onderdelen opzich kan je jezelf verbeteren net als is de examen mode, dus ik begrijp niet echt wat je bedoelt...
Jep I know.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
goedkoper zal het nergens zijn. wees wel snel, want vandaag loopt die actie af volgens de site
Waar kan ik die bestellen?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Trust me de protector van Hori is een van de beste die er zijn
Te makkelijk ben ik zeker niet met je eens, mijn doel is alles platina en daarna alles beter dan al mijn vriendenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind BBA gewoon minder vanwege een aantal redenen
1) Alle spelletjes zijn meteen te spelen
2) Geen grafieken, dus geen progressie meter
3) Geen humor
4) Te makkelijk, ik zat na een half uur al op A ranking
Kun je echt niks vrijspelen? bahquote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind BBA gewoon minder vanwege een aantal redenen
1) Alle spelletjes zijn meteen te spelen
2) Geen grafieken, dus geen progressie meter
3) Geen humor
4) Te makkelijk, ik zat na een half uur al op A ranking
Ff belluh.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:10 schreef nlboy het volgende:
Krijg nou wat...opeens is de aanbieding weg bij het winkelwagentje.
Terwijl bij de producten die aanbiedingen nog gewoon staat en er staat gewoon t/m Zondag.
Gewoon bestellen.. Als ze het geld niet willen teruggeven kun je de bestelling anuleren (wet van kopen op afstand (7 dagen geld terug zonder reden)).quote:Op zondag 9 juli 2006 18:24 schreef nlboy het volgende:
ZondagZou ik gaan bestellen en betalen en dan later de korting terug eisen? Of is Bart Smit online bagger als het gaat om service?
Nee, dat zeker nietquote:Op zondag 9 juli 2006 18:04 schreef nlboy het volgende:
Als ik zo merk is Dr Kawashima's Brain Training populairder en leuker als NSMB?
Nee.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb BT al en vind de spelletjes nogal eentonig. Is BBA niet wat uitgebreider en afwisselender?
Nou, er zitten wel meer spelletjes in, en er zitten ook echt wel een aantal leuke spelletjes in, maar het geheel is wat mij betreft veel minder goed uitgewerkt.quote:
Het is zondagavond, voetbal begint pas over een half uur. Tijd zatquote:Op zondag 9 juli 2006 19:34 schreef H.Flick het volgende:
Het is echt een drama, ik heb helemaal geen tijd meer om reviews te lezen en bij te blijven in het gameswereldje...
laat staan om te gamen eigenlijk.
US:quote:Advantage Nintendo
10:15, Jul 7th by Neil Long
PSP’s impressive start in the handheld market has been soured this week as rival console Nintendo DS began to pull ahead in the race for portable supremacy.
The latest industry estimates suggest that the June 23rd launch of DS Lite, while deemed unspectacular by some at the time, has boosted hardware sales for the year so far ahead of Sony’s PSP.
And Nintendo is eclipsing the competition in the software charts – this week’s biggest selling DS game New Super Mario Bros outsold top PSP title Tomb Raider: Legend by a ratio of over five to one. The Nintendo format also claimed the prize for being the overall top-selling full price console platform this week.
As the summer months shift gamers’ focus toward handhelds, the sector as a whole seems to be gaining strength all the time.
quote:Life to date hardware sales:
PSP 4,717,000
DS 4,819,000
But what about software?
Life to date software sales:
DS 8,195,000
PSP 1,062,000
Ik wil niet weten hoe dat eruit zag voor GTA:LCS uitkwam.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:30 schreef netto_m het volgende:
Damn, die games verkopen van de DS tegnover de PSP !
Dan kon je het schaamte rood op de wangen van Sony in Japan hier kunnen zien.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe dat eruit zag voor GTA:LCS uitkwam.
Ze storten de korting terug naar de rekening.quote:
Resident Evil DS is al een tijdje voor 19,99 te krijgen bij de Intertoys. Daarvoor ga je 'm toch niet importeren?quote:
bah vieze grote doosjes die pal doosjes, ja daarvoor importeer ik emquote:Op maandag 10 juli 2006 20:04 schreef JK het volgende:
[..]
Resident Evil DS is al een tijdje voor 19,99 te krijgen bij de Intertoys. Daarvoor ga je 'm toch niet importeren?
Eindelijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:29 schreef nlboy het volgende:
[..]
* nlboy] heeft morgen als het goed is ook een DS-lite. [afbeelding
Ik vind de game eigenlijk maar saaiquote:
Niemand is perfectquote:
Je ging slaapwandelen, dacht dat je een goomba zag en je bent erop gesprongen?quote:
Uhm, zo moeilijk is de game nu ook weer nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat een vondst, kwam maar niet voorbij chapter 1 van episode 2 in Trauma Center (die trombose), maar ineens bedacht ik me dat ik nog een stylus had liggen, pakte m erbij, en haalde de operatie in 1 keer toen ik met 2 stylussen speelde
We zijn niet allemaal zo fan-tast-tisch goed als jijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhm, zo moeilijk is de game nu ook weer nietAls je nu echt al problemen hebt kun je lachen met de laatste missies
Klopt, zeg maar, niemand is zo fan-tas-tisch goed als ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo fan-tast-tisch goed als jij![]()
Gewoon wachten op de MMORPG's.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef Oksel het volgende:
Ik wil een 100 uur durende RPG! Zoals Golden Sun of FF1/2/Tactics! Waar blijven die op de DS? Of zijn die er wel?
Zelda.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef Oksel het volgende:
Ik wil een 100 uur durende
Die details.......quote:
Heb me vorige week Mario & Luigi: Partners in Time gehaald. Erg leuke game met een leuk verhaaltje. Natuurlijjk is het Mario en kan je er niet een al te sterk verhaal verwachten. Maar het boeit me toch nog steeds en ben er al meer dan 12 uur mee bezig. En het einde is nog steeds niet in zicht.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef Oksel het volgende:
Ik wil een 100 uur durende RPG! Zoals Golden Sun of FF1/2/Tactics! Waar blijven die op de DS? Of zijn die er wel?
Leuk tot ongeveer 10u, daarna repetitief en saai. Verhaal kakt ook teveel in en de eindbazen zijn te sterk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:12 schreef netto_m het volgende:
[..]
Heb me vorige week Mario & Luigi: Partners in Time gehaald. Erg leuke game met een leuk verhaaltje. Natuurlijjk is het Mario en kan je er niet een al te sterk verhaal verwachten. Maar het boeit me toch nog steeds en ben er al meer dan 12 uur mee bezig. En het einde is nog steeds niet in zicht.
Iemand anders deze game nog gespeeld, wat is je mening?
Negatief + negatief + negatief = 7.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leuk tot ongeveer 10u, daarna repetitief en saai. Verhaal kakt ook teveel in en de eindbazen zijn te sterk.
De eindbaas is zelfs zo kut dat ik ermee gestopt ben.
Eindcijfer 7, voor het geweldige begin.
Twee punten aftrek voor het laatste kwart, anders had het zeker een 9 kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Negatief + negatief + negatief = 7.
Ik zelf geef het spel een lager cijfer.. Deel 1 is iig beter.
Erg hoog. Ik vind het spel iig geen 9 waard. Ten eerste zijn de platform actie en puzzles niet diep genoeg om te boeien, maar ook de gevechten duren imo veel te lang om leuk te zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee punten aftrek voor het laatste kwart, anders had het zeker een 9 kunnen worden.
Het is ook geen 9 waard, daarom geef ik ook een 7quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Erg hoog. Ik vind het spel iig geen 9 waard. Ten eerste zijn de platform actie en puzzles niet diep genoeg om te boeien, maar ook de gevechten duren imo veel te lang om leuk te zijn.
Level design is vaak onlogisch en storend (In het kasteel moet je soms minuten lang lopen om erachter te komen dat er niets te doen is).![]()
Mario en Luigi Partners in time heerst man..... en heb nog geen enkele baas gehad die moeilijk is. Geef het spel een 8. Deze week krijg ik die nieuwe Mario Bros.... lijkt me ook cool.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook geen 9 waard, daarom geef ik ook een 7Het had een 9 kunnen zijn als het tweede deel net zo leuk was geweest als het eerste deel. Ik vond Yoshi's Island bijvoorbeeld een erg leuk deel
Wacht maar tot je echt ver bent, dan worden de battles te langdradig in mijn ogen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mario en Luigi Partners in time heerst man..... en heb nog geen enkele baas gehad die moeilijk is. Geef het spel een 8. Deze week krijg ik die nieuwe Mario Bros.... lijkt me ook cool.
Oh,.. een FFIII moet ik zo snel mogelijk hebben.... dvdboxoffice het beste om te pre-orderen? Ze doen namelijk wel lang over mijn Mario Bros !
Zit bij de 4e shard !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt ver bent, dan worden de battles te langdradig in mijn ogen.
Ik bestel tegenwoordig alles bij VGP, die zijn stukken sneller.
quote:
linkje?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bestel tegenwoordig alles bij VGP, die zijn stukken sneller.
Uhm...*kwijl...quote:
Ja vooral volledige stylus besturing (optioneel) lijkt me briljant werken bij dit spel !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:06 schreef Cid het volgende:
[..]
Uhm...*kwijl...
Bah, heb ik een PSP gehaald voor Final Fantasy: Crisis Core, moet ik weer een DS gaan halen voor FFIII....![]()
Maar ja..sinds Loco Roco door mijn vriendin is ontdenkt:PSP
Dan moet ik maar een DS halen![]()
Onzin. Heb er al meer dan 16 uur mee gepspeeld. Op het einde word het idd een beetje meer van hetzelfde (zoals bij 9 van de 10 games) en de laatste eindbaas is idd te sterk maar ik vind de game zeker wel een 8 waard.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leuk tot ongeveer 10u, daarna repetitief en saai. Verhaal kakt ook teveel in en de eindbazen zijn te sterk.
De eindbaas is zelfs zo kut dat ik ermee gestopt ben.
Eindcijfer 7, voor het geweldige begin.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Onzin. Heb er al meer dan 16 uur mee gepspeeld. Op het einde word het idd een beetje meer van hetzelfde (zoals bij 9 van de 10 games) en de laatste eindbaas is idd te sterk maar ik vind de game zeker wel een 8 waard.
Geruchten zijn er al jaren. Kansen erop? Nooit geweest.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:13 schreef Poit het volgende:
Zijn er geruchten over een MMORPG in de wondere wereld van de Pokémon?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:18 schreef Maaark het volgende:
-
Nintendo schijnt niet door te hebben dat Pokemon niet meer zo'n succes is, maar dat ze met een MMORPG een goudmijntje zouden hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:26 schreef Thomper het volgende:
[..]
Geruchten zijn er al jaren. Kansen erop? Nooit geweest.
Idd, ik kan ook niet wachten op de opvolger, Hotel Dusk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:14 schreef Maaark het volgende:
Gisteravond begonnen in Another Code: Two Memories...
Kijk, wat een sfeer...dit soort games moeten er meer komen... goeie adventures met sfeer... Grim Fandango op de DS zou volgens mij best goed verkopen
![]()
Fantastisch spel, ik heb hem ook. Ik wou hem eerst niet kopen omdat ik hoorde dat je hem nogal snel uitspeelt, maar toen had ik hem toevallig gewonnen bij een prijsvraag. Kwam erg goed uit dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:14 schreef Maaark het volgende:
Gisteravond begonnen in Another Code: Two Memories...
Kijk, wat een sfeer...dit soort games moeten er meer komen... goeie adventures met sfeer... Grim Fandango op de DS zou volgens mij best goed verkopen
![]()
Pokemon MMORPG...the horror.. Ik bedoel, in WoW wordt ik al gek van die 12 jarige kinderen die het als een singleplayer spel zien en niet snappen waar een MMORPG om gaat. Als je dan iets met multiplayer wil doen maak dan een battle-arena mode of zoiets, maar een MMORPG zie ik niet zo zitten eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nintendo schijnt niet door te hebben dat Pokemon niet meer zo'n succes is, maar dat ze met een MMORPG een goudmijntje zouden hebben
Ja euh, de doelgroep van Pokemon is dan ook kleine koters. Als die een MMORPG geweldig vinden en massaal kopen dan zal het Nintendo echt aan zijn reet roesten of jij die game wel of niet kooptquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:42 schreef Cid het volgende:
[..]
Pokemon MMORPG...the horror.. Ik bedoel, in WoW wordt ik al gek van die 12 jarige kinderen die het als een singleplayer spel zien en niet snappen waar een MMORPG om gaat. Als je dan iets met multiplayer wil doen maak dan een battle-arena mode of zoiets, maar een MMORPG zie ik niet zo zitten eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |