Een platina medaille krijg je bij de meeste games boven de 400, dus dan moet je nog wel wat verbeteren om dat te halen! Ik heb net 1783 neergezet als totaalscore, met een mager onderdeel visie maar wel rond de 450 punten in logica!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Een platina medaille zal wel niet. 389 is het hoogste wat ik gehaald heb voor een spelletje. volgens mij was dat met cijfers onthouden of geluiden onthouden.
Ik zal straks highscores posten.... Men moeder (hoe werkt de afstandbediening?) heb ik net aan de dslite gezet. van de hond en bot snapte ze in het begin niks. Maar met geld haalde ze de eerste keer ook allemaal goude medailles
en totaal euh ik heb in het begin die test een keer gedaan. iets van 1200 voornamelijk omdat die drie richtingen goed gingen alleen ik zwaaaaar niks begreep van die ander 2 spelletjes
[..]
japanse naam van dr kawazizuzaki van braintraining verwijzing.
Urbanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:21 schreef Roi het volgende:
Ja die trut heeft hem laten zien in de winkel, ik zei eerst dat het niet hoefde omdat ze zo mijn Mario Dance Stage mix doos kapot heeft gemaakt maar anders kreeg zij problemen.
Ik had het wel gewoon zowiezo geruild als ik een dode pixel had hoor!
Je kan je vast voorstellen wat voor'n wijf dat was, het is zo'n kleine dikke Surinaamse vrouw, ze wilt niet naar je luisteren en haar vingers zijn grote worsten. En ik zie net op de bon dat ze Urban heet
Ik heb het spel nu ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een platina medaille krijg je bij de meeste games boven de 400, dus dan moet je nog wel wat verbeteren om dat te halen! Ik heb net 1783 neergezet als totaalscore, met een mager onderdeel visie maar wel rond de 450 punten in logica!
Vergeten te vermelden, dat heb ik ook 2x gedaan zonder succes ingame. Calibreren wordt wel bij herkend dat ik rechtsonder druk. (Maar dat is misschien net een andere plaats?)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
touchscreen even hercalibreren via het optiemenu
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:25 schreef __Saviour__ het volgende:
raar. probeer eens pictochat. kun je wel overal tekenen?
Met pictochat kan ik wel overal tekenen, maar de problemen bij Tony Hawk blijven. Geen multiplayer op vakantie dus, timing kon echt niét beter.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:26 schreef JK het volgende:
Touchscreen zal dan wel defect zijn. Terug naar de winkel !
Mogelijk je flexcable naar het systemboardje half los of gewoon het screen zelf wel defect. Kan gebeuren.... maar kijk ff wat er inderdaad in pictochat gebeurd.
Mario Kart menu --> Nintendo WFC --> Friend code --> Confirm Friend Code.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef outcast_within het volgende:
waar kan ik mijn friend code vinden voor mario kart?
Bij register code kan je die van vrienden neerzetten. En daarna Nintendo WFC Match, online gaan maar.quote:
Dr Kawashima dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
japanse naam van dr kawazizuzaki van braintraining verwijzing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |