Trust me de protector van Hori is een van de beste die er zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
bovendien zijn die protectors rotzooi
Ik heb m, vind m stukken minder dan Brain Age. BBA mist het 'verbeter jezelf' deel dat BA wel had dmv die statistieken enzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:26 schreef McGilles het volgende:
Wie heeft hier trouwens nog meer Big Brain Academy?
Ik vermaak me er nog zeer goed mee, gelukkig is m'n broer goede competitie dus we proberen de hele tijd elkaars score te verbeteren!
Waarom heeft het niet het "verbeter jezelf" deel?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m, vind m stukken minder dan Brain Age. BBA mist het 'verbeter jezelf' deel dat BA wel had dmv die statistieken enzo.
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Trust me de protector van Hori is een van de beste die er zijn
kickjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:26 schreef nlboy het volgende:
[..]
Trouwens is de Bart Smit aanbieding de beste aanbieding bij het aanschaffen van een DS Lite?
Eens hij valt een beetje tegen na brain trainingquote:Op zondag 9 juli 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m, vind m stukken minder dan Brain Age. BBA mist het 'verbeter jezelf' deel dat BA wel had dmv die statistieken enzo.
Ja, ik ga voor NSMB + DS-lite. Goedkoper is die combi. niet te vinden neem ik aan?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
die van ds+brain training bedoel je?
175 euro bij bartsmit.com (bij de gameshops kun je het misschien goedkoper krijgen).quote:Op zondag 9 juli 2006 17:27 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor NSMB + DS-lite. Goedkoper is die combi. niet te vinden neem ik aan?
Ik vind BBA gewoon minder vanwege een aantal redenenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom heeft het niet het "verbeter jezelf" deel?
In de onderdelen opzich kan je jezelf verbeteren net als is de examen mode, dus ik begrijp niet echt wat je bedoelt...
Jep I know.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
goedkoper zal het nergens zijn. wees wel snel, want vandaag loopt die actie af volgens de site
Waar kan ik die bestellen?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Trust me de protector van Hori is een van de beste die er zijn
Te makkelijk ben ik zeker niet met je eens, mijn doel is alles platina en daarna alles beter dan al mijn vriendenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind BBA gewoon minder vanwege een aantal redenen
1) Alle spelletjes zijn meteen te spelen
2) Geen grafieken, dus geen progressie meter
3) Geen humor
4) Te makkelijk, ik zat na een half uur al op A ranking
Kun je echt niks vrijspelen? bahquote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind BBA gewoon minder vanwege een aantal redenen
1) Alle spelletjes zijn meteen te spelen
2) Geen grafieken, dus geen progressie meter
3) Geen humor
4) Te makkelijk, ik zat na een half uur al op A ranking
Ff belluh.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:10 schreef nlboy het volgende:
Krijg nou wat...opeens is de aanbieding weg bij het winkelwagentje.
Terwijl bij de producten die aanbiedingen nog gewoon staat en er staat gewoon t/m Zondag.
Gewoon bestellen.. Als ze het geld niet willen teruggeven kun je de bestelling anuleren (wet van kopen op afstand (7 dagen geld terug zonder reden)).quote:Op zondag 9 juli 2006 18:24 schreef nlboy het volgende:
ZondagZou ik gaan bestellen en betalen en dan later de korting terug eisen? Of is Bart Smit online bagger als het gaat om service?
Nee, dat zeker nietquote:Op zondag 9 juli 2006 18:04 schreef nlboy het volgende:
Als ik zo merk is Dr Kawashima's Brain Training populairder en leuker als NSMB?
Nee.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb BT al en vind de spelletjes nogal eentonig. Is BBA niet wat uitgebreider en afwisselender?
Nou, er zitten wel meer spelletjes in, en er zitten ook echt wel een aantal leuke spelletjes in, maar het geheel is wat mij betreft veel minder goed uitgewerkt.quote:
Het is zondagavond, voetbal begint pas over een half uur. Tijd zatquote:Op zondag 9 juli 2006 19:34 schreef H.Flick het volgende:
Het is echt een drama, ik heb helemaal geen tijd meer om reviews te lezen en bij te blijven in het gameswereldje...
laat staan om te gamen eigenlijk.
US:quote:Advantage Nintendo
10:15, Jul 7th by Neil Long
PSP’s impressive start in the handheld market has been soured this week as rival console Nintendo DS began to pull ahead in the race for portable supremacy.
The latest industry estimates suggest that the June 23rd launch of DS Lite, while deemed unspectacular by some at the time, has boosted hardware sales for the year so far ahead of Sony’s PSP.
And Nintendo is eclipsing the competition in the software charts – this week’s biggest selling DS game New Super Mario Bros outsold top PSP title Tomb Raider: Legend by a ratio of over five to one. The Nintendo format also claimed the prize for being the overall top-selling full price console platform this week.
As the summer months shift gamers’ focus toward handhelds, the sector as a whole seems to be gaining strength all the time.
quote:Life to date hardware sales:
PSP 4,717,000
DS 4,819,000
But what about software?
Life to date software sales:
DS 8,195,000
PSP 1,062,000
Ik wil niet weten hoe dat eruit zag voor GTA:LCS uitkwam.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:30 schreef netto_m het volgende:
Damn, die games verkopen van de DS tegnover de PSP !
Dan kon je het schaamte rood op de wangen van Sony in Japan hier kunnen zien.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe dat eruit zag voor GTA:LCS uitkwam.
Ze storten de korting terug naar de rekening.quote:
Resident Evil DS is al een tijdje voor 19,99 te krijgen bij de Intertoys. Daarvoor ga je 'm toch niet importeren?quote:
bah vieze grote doosjes die pal doosjes, ja daarvoor importeer ik emquote:Op maandag 10 juli 2006 20:04 schreef JK het volgende:
[..]
Resident Evil DS is al een tijdje voor 19,99 te krijgen bij de Intertoys. Daarvoor ga je 'm toch niet importeren?
Eindelijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:29 schreef nlboy het volgende:
[..]
* nlboy] heeft morgen als het goed is ook een DS-lite. [afbeelding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |