Een platina medaille krijg je bij de meeste games boven de 400, dus dan moet je nog wel wat verbeteren om dat te halen! Ik heb net 1783 neergezet als totaalscore, met een mager onderdeel visie maar wel rond de 450 punten in logica!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Een platina medaille zal wel niet. 389 is het hoogste wat ik gehaald heb voor een spelletje. volgens mij was dat met cijfers onthouden of geluiden onthouden.
Ik zal straks highscores posten.... Men moeder (hoe werkt de afstandbediening?) heb ik net aan de dslite gezet. van de hond en bot snapte ze in het begin niks. Maar met geld haalde ze de eerste keer ook allemaal goude medailles
en totaal euh ik heb in het begin die test een keer gedaan. iets van 1200 voornamelijk omdat die drie richtingen goed gingen alleen ik zwaaaaar niks begreep van die ander 2 spelletjes
[..]
japanse naam van dr kawazizuzaki van braintraining verwijzing.
Urbanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:21 schreef Roi het volgende:
Ja die trut heeft hem laten zien in de winkel, ik zei eerst dat het niet hoefde omdat ze zo mijn Mario Dance Stage mix doos kapot heeft gemaakt maar anders kreeg zij problemen.
Ik had het wel gewoon zowiezo geruild als ik een dode pixel had hoor!
Je kan je vast voorstellen wat voor'n wijf dat was, het is zo'n kleine dikke Surinaamse vrouw, ze wilt niet naar je luisteren en haar vingers zijn grote worsten. En ik zie net op de bon dat ze Urban heet
Ik heb het spel nu ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een platina medaille krijg je bij de meeste games boven de 400, dus dan moet je nog wel wat verbeteren om dat te halen! Ik heb net 1783 neergezet als totaalscore, met een mager onderdeel visie maar wel rond de 450 punten in logica!
Vergeten te vermelden, dat heb ik ook 2x gedaan zonder succes ingame. Calibreren wordt wel bij herkend dat ik rechtsonder druk. (Maar dat is misschien net een andere plaats?)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
touchscreen even hercalibreren via het optiemenu
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:25 schreef __Saviour__ het volgende:
raar. probeer eens pictochat. kun je wel overal tekenen?
Met pictochat kan ik wel overal tekenen, maar de problemen bij Tony Hawk blijven. Geen multiplayer op vakantie dus, timing kon echt niét beter.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:26 schreef JK het volgende:
Touchscreen zal dan wel defect zijn. Terug naar de winkel !
Mogelijk je flexcable naar het systemboardje half los of gewoon het screen zelf wel defect. Kan gebeuren.... maar kijk ff wat er inderdaad in pictochat gebeurd.
Mario Kart menu --> Nintendo WFC --> Friend code --> Confirm Friend Code.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef outcast_within het volgende:
waar kan ik mijn friend code vinden voor mario kart?
Bij register code kan je die van vrienden neerzetten. En daarna Nintendo WFC Match, online gaan maar.quote:
Dr Kawashima dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
japanse naam van dr kawazizuzaki van braintraining verwijzing.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij register code kan je die van vrienden neerzetten. En daarna Nintendo WFC Match, online gaan maar.
Je hebt én hier een lijst en op GoT een lijst met mensen die je kan toevoegen. En dan kan je netalsof doen alsof je vrienden hebtquote:
Haruhi Suzumiyaquote:
Die komt nog uitquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Iemand ervaring met de Nintendo DS browser??
dat zijn er toch maar 30 die je mag invullen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je hebt én hier een lijst en op GoT een lijst met mensen die je kan toevoegen. En dan kan je netalsof doen alsof je vrienden hebt
Je kan anders ook gewoon tegen totaal onbekenden racen, hoef je hun FC niet voor te weten. Moet je zoeken op Rivals, Continental of Worldwide.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat zijn er toch maar 30 die je mag invullen.
en hoe weet je of die mensen ook jou toevoegen? krijgen hun een soort van msn wil je deze user accepteren. ofmoeten ze ook echt mijn code intoetsen (volgens mij dat laatste)
Daar moet je nooit aan denkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:04 schreef outcast_within het volgende:
Rijd ik mezelf stuk tegen een tienjarig kutjong?
Ze moeten inderdaad voice toevoegen of een of andere lobby voor en na een race.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:04 schreef outcast_within het volgende:
Ja maar dat voelt niet echt leuk aan.
Wie zijn ze? kan ik met ze praten. kan ik met ze typen. Kan ik ze taunten? kan ik ze feliciteren. Rijd ik mezelf stuk tegen een tienjarig kutjong?
Ik denk dat je dan tijdens de race niet bepaald aardige woorden te horen krijgtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:40 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad voice toevoegen of een of andere lobby voor en na een race.
Ja,....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Zie ik daar een airship op die FFIII scans?
Daarom waarschijnlijk alleen in de lobby, net als Metroid Prime Hunters. Ik moet overigens de voicechat nog testen, ben niet online geweest, alleen singlecard multiplayer.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan tijdens de race niet bepaald aardige woorden te horen krijgt![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:37 schreef Xilantof het volgende:
Als hopelijk aanstaande DS-lite bezitter even een schaamteloze TVP
Heeft MP:H voicechat? Wist ik nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:20 schreef JK het volgende:
[..]
Daarom waarschijnlijk alleen in de lobby, net als Metroid Prime Hunters. Ik moet overigens de voicechat nog testen, ben niet online geweest, alleen singlecard multiplayer.
Trust me de protector van Hori is een van de beste die er zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
bovendien zijn die protectors rotzooi
Ik heb m, vind m stukken minder dan Brain Age. BBA mist het 'verbeter jezelf' deel dat BA wel had dmv die statistieken enzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:26 schreef McGilles het volgende:
Wie heeft hier trouwens nog meer Big Brain Academy?
Ik vermaak me er nog zeer goed mee, gelukkig is m'n broer goede competitie dus we proberen de hele tijd elkaars score te verbeteren!
Waarom heeft het niet het "verbeter jezelf" deel?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m, vind m stukken minder dan Brain Age. BBA mist het 'verbeter jezelf' deel dat BA wel had dmv die statistieken enzo.
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Trust me de protector van Hori is een van de beste die er zijn
kickjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:26 schreef nlboy het volgende:
[..]
Trouwens is de Bart Smit aanbieding de beste aanbieding bij het aanschaffen van een DS Lite?
Eens hij valt een beetje tegen na brain trainingquote:Op zondag 9 juli 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m, vind m stukken minder dan Brain Age. BBA mist het 'verbeter jezelf' deel dat BA wel had dmv die statistieken enzo.
Ja, ik ga voor NSMB + DS-lite. Goedkoper is die combi. niet te vinden neem ik aan?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
die van ds+brain training bedoel je?
175 euro bij bartsmit.com (bij de gameshops kun je het misschien goedkoper krijgen).quote:Op zondag 9 juli 2006 17:27 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor NSMB + DS-lite. Goedkoper is die combi. niet te vinden neem ik aan?
Ik vind BBA gewoon minder vanwege een aantal redenenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom heeft het niet het "verbeter jezelf" deel?
In de onderdelen opzich kan je jezelf verbeteren net als is de examen mode, dus ik begrijp niet echt wat je bedoelt...
Jep I know.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
goedkoper zal het nergens zijn. wees wel snel, want vandaag loopt die actie af volgens de site
Waar kan ik die bestellen?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Trust me de protector van Hori is een van de beste die er zijn
Te makkelijk ben ik zeker niet met je eens, mijn doel is alles platina en daarna alles beter dan al mijn vriendenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind BBA gewoon minder vanwege een aantal redenen
1) Alle spelletjes zijn meteen te spelen
2) Geen grafieken, dus geen progressie meter
3) Geen humor
4) Te makkelijk, ik zat na een half uur al op A ranking
Kun je echt niks vrijspelen? bahquote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind BBA gewoon minder vanwege een aantal redenen
1) Alle spelletjes zijn meteen te spelen
2) Geen grafieken, dus geen progressie meter
3) Geen humor
4) Te makkelijk, ik zat na een half uur al op A ranking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |