Ik vind de game eigenlijk maar saaiquote:
Niemand is perfectquote:
Je ging slaapwandelen, dacht dat je een goomba zag en je bent erop gesprongen?quote:
Uhm, zo moeilijk is de game nu ook weer nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat een vondst, kwam maar niet voorbij chapter 1 van episode 2 in Trauma Center (die trombose), maar ineens bedacht ik me dat ik nog een stylus had liggen, pakte m erbij, en haalde de operatie in 1 keer toen ik met 2 stylussen speelde
We zijn niet allemaal zo fan-tast-tisch goed als jijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhm, zo moeilijk is de game nu ook weer nietAls je nu echt al problemen hebt kun je lachen met de laatste missies
Klopt, zeg maar, niemand is zo fan-tas-tisch goed als ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo fan-tast-tisch goed als jij![]()
Gewoon wachten op de MMORPG's.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef Oksel het volgende:
Ik wil een 100 uur durende RPG! Zoals Golden Sun of FF1/2/Tactics! Waar blijven die op de DS? Of zijn die er wel?
Zelda.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef Oksel het volgende:
Ik wil een 100 uur durende
Die details.......quote:
Heb me vorige week Mario & Luigi: Partners in Time gehaald. Erg leuke game met een leuk verhaaltje. Natuurlijjk is het Mario en kan je er niet een al te sterk verhaal verwachten. Maar het boeit me toch nog steeds en ben er al meer dan 12 uur mee bezig. En het einde is nog steeds niet in zicht.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef Oksel het volgende:
Ik wil een 100 uur durende RPG! Zoals Golden Sun of FF1/2/Tactics! Waar blijven die op de DS? Of zijn die er wel?
Leuk tot ongeveer 10u, daarna repetitief en saai. Verhaal kakt ook teveel in en de eindbazen zijn te sterk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:12 schreef netto_m het volgende:
[..]
Heb me vorige week Mario & Luigi: Partners in Time gehaald. Erg leuke game met een leuk verhaaltje. Natuurlijjk is het Mario en kan je er niet een al te sterk verhaal verwachten. Maar het boeit me toch nog steeds en ben er al meer dan 12 uur mee bezig. En het einde is nog steeds niet in zicht.
Iemand anders deze game nog gespeeld, wat is je mening?
Negatief + negatief + negatief = 7.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leuk tot ongeveer 10u, daarna repetitief en saai. Verhaal kakt ook teveel in en de eindbazen zijn te sterk.
De eindbaas is zelfs zo kut dat ik ermee gestopt ben.
Eindcijfer 7, voor het geweldige begin.
Twee punten aftrek voor het laatste kwart, anders had het zeker een 9 kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Negatief + negatief + negatief = 7.
Ik zelf geef het spel een lager cijfer.. Deel 1 is iig beter.
Erg hoog. Ik vind het spel iig geen 9 waard. Ten eerste zijn de platform actie en puzzles niet diep genoeg om te boeien, maar ook de gevechten duren imo veel te lang om leuk te zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee punten aftrek voor het laatste kwart, anders had het zeker een 9 kunnen worden.
Het is ook geen 9 waard, daarom geef ik ook een 7quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Erg hoog. Ik vind het spel iig geen 9 waard. Ten eerste zijn de platform actie en puzzles niet diep genoeg om te boeien, maar ook de gevechten duren imo veel te lang om leuk te zijn.
Level design is vaak onlogisch en storend (In het kasteel moet je soms minuten lang lopen om erachter te komen dat er niets te doen is).![]()
Mario en Luigi Partners in time heerst man..... en heb nog geen enkele baas gehad die moeilijk is. Geef het spel een 8. Deze week krijg ik die nieuwe Mario Bros.... lijkt me ook cool.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook geen 9 waard, daarom geef ik ook een 7Het had een 9 kunnen zijn als het tweede deel net zo leuk was geweest als het eerste deel. Ik vond Yoshi's Island bijvoorbeeld een erg leuk deel
Wacht maar tot je echt ver bent, dan worden de battles te langdradig in mijn ogen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mario en Luigi Partners in time heerst man..... en heb nog geen enkele baas gehad die moeilijk is. Geef het spel een 8. Deze week krijg ik die nieuwe Mario Bros.... lijkt me ook cool.
Oh,.. een FFIII moet ik zo snel mogelijk hebben.... dvdboxoffice het beste om te pre-orderen? Ze doen namelijk wel lang over mijn Mario Bros !
Zit bij de 4e shard !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt ver bent, dan worden de battles te langdradig in mijn ogen.
Ik bestel tegenwoordig alles bij VGP, die zijn stukken sneller.
quote:
linkje?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bestel tegenwoordig alles bij VGP, die zijn stukken sneller.
Uhm...*kwijl...quote:
Ja vooral volledige stylus besturing (optioneel) lijkt me briljant werken bij dit spel !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:06 schreef Cid het volgende:
[..]
Uhm...*kwijl...
Bah, heb ik een PSP gehaald voor Final Fantasy: Crisis Core, moet ik weer een DS gaan halen voor FFIII....![]()
Maar ja..sinds Loco Roco door mijn vriendin is ontdenkt:PSP
Dan moet ik maar een DS halen![]()
Onzin. Heb er al meer dan 16 uur mee gepspeeld. Op het einde word het idd een beetje meer van hetzelfde (zoals bij 9 van de 10 games) en de laatste eindbaas is idd te sterk maar ik vind de game zeker wel een 8 waard.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leuk tot ongeveer 10u, daarna repetitief en saai. Verhaal kakt ook teveel in en de eindbazen zijn te sterk.
De eindbaas is zelfs zo kut dat ik ermee gestopt ben.
Eindcijfer 7, voor het geweldige begin.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Onzin. Heb er al meer dan 16 uur mee gepspeeld. Op het einde word het idd een beetje meer van hetzelfde (zoals bij 9 van de 10 games) en de laatste eindbaas is idd te sterk maar ik vind de game zeker wel een 8 waard.
Geruchten zijn er al jaren. Kansen erop? Nooit geweest.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:13 schreef Poit het volgende:
Zijn er geruchten over een MMORPG in de wondere wereld van de Pokémon?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:18 schreef Maaark het volgende:
-
Nintendo schijnt niet door te hebben dat Pokemon niet meer zo'n succes is, maar dat ze met een MMORPG een goudmijntje zouden hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:26 schreef Thomper het volgende:
[..]
Geruchten zijn er al jaren. Kansen erop? Nooit geweest.
Idd, ik kan ook niet wachten op de opvolger, Hotel Dusk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:14 schreef Maaark het volgende:
Gisteravond begonnen in Another Code: Two Memories...
Kijk, wat een sfeer...dit soort games moeten er meer komen... goeie adventures met sfeer... Grim Fandango op de DS zou volgens mij best goed verkopen
![]()
Fantastisch spel, ik heb hem ook. Ik wou hem eerst niet kopen omdat ik hoorde dat je hem nogal snel uitspeelt, maar toen had ik hem toevallig gewonnen bij een prijsvraag. Kwam erg goed uit dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:14 schreef Maaark het volgende:
Gisteravond begonnen in Another Code: Two Memories...
Kijk, wat een sfeer...dit soort games moeten er meer komen... goeie adventures met sfeer... Grim Fandango op de DS zou volgens mij best goed verkopen
![]()
Pokemon MMORPG...the horror.. Ik bedoel, in WoW wordt ik al gek van die 12 jarige kinderen die het als een singleplayer spel zien en niet snappen waar een MMORPG om gaat. Als je dan iets met multiplayer wil doen maak dan een battle-arena mode of zoiets, maar een MMORPG zie ik niet zo zitten eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nintendo schijnt niet door te hebben dat Pokemon niet meer zo'n succes is, maar dat ze met een MMORPG een goudmijntje zouden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |