Ik denk dat mensen die UC of Quake cool vinden, dit spel ook gaaf vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef twi het volgende:
Mwah, dat Prey vind ik allemaal wat te snel, dat level waar je over muren en 't plafond kon lopen, ik zou e gewoon echt ziek van worden. Niks voor mij.
En dat is een goede zaak. Geld stinkt niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Geruchten Een dikke portomonnee bij Microsoft en dollartekens in de ogen bij Rockstar zeggen dat GTA binnenkort ook gelijk op de 360 uit zal komen.
Neem aan dat je monitor geen component in heeft, daar heb je een VGA kabel voor nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Xbox 360™ Component HD AV-kabel met SCART-adapter
Profiteer van high-definition gaming voor een ultieme ervaring.
met de kabel die in je premium pakket zit
kan je daar je monitor mee op aansluiten ?
Nope...ik heb zelf een VGA kabel gehaald. Komt vanmiddag binnen als het goed is! Even kijken wat beter bevalt (TV of TFT)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Xbox 360™ Component HD AV-kabel met SCART-adapter
Profiteer van high-definition gaming voor een ultieme ervaring.
met de kabel die in je premium pakket zit
kan je daar je monitor mee op aansluiten ?
hell yeah!quote:
Ooit een Dynasty Warriors gespeeld? Lijkt er verdacht veel op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:45 schreef Fliepke het volgende:
Filmpje van Ninety nine nights ziet er wel vet uit. Als die naar hier komt dan wil ik hem denk ik wel, lekker rammen op die knoppen
Ninety-Nine Nights demo beelden
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ooit een Dynasty Warriors gespeeld? Lijkt er verdacht veel op.
Best tof, het hele doel van het spel is hele legers in elkaar rammen en af een toe een officier verslaan.quote:
Het is gewoon jij vs. 1000 tegenstanders. En hakken maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef Wessiej het volgende:
Ninety nine Night komt ook in Europa uit.
Ik ben te lui om het filmpje te bekijken, maar is het een soort van Kingdom Under Fire?
Zoja, dan koop ik hem niet.
Ook een PC versie dan direct of moet ik nog steeds een half jaar wachten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Geruchten zeggen dat GTA binnenkort ook gelijk op de 360 uit zal komen.
Die ook, schijnt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ook een PC versie dan direct of moet ik nog steeds een half jaar wachten?
groen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Lampie_ het volgende:
[afbeelding]
Sinds wanneer kun je versus DOA4 spelen op je Dashboard?
Daar ging ik al vanaf het begin van uit. Damn, I'm goodquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef devv05 het volgende:
Playstation 3 waarschijnlijk pas in Maart!!! in Europa. Zal druk worden in dit topic de komende maanden dan. Ik ben al overgestapt van Sony naar MS en ik denk dat er nog wel veel zullen volgen nu.
Volgens mij alleen P-Style niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Daar ging ik al vanaf het begin van uit. Damn, I'm good
Bron enzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Geruchten zeggen dat GTA binnenkort ook gelijk op de 360 uit zal komen.
*Check... ik wilde eigenlijk wachten op de PS3 maar oblivion heeft me over de streep getrokken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef devv05 het volgende:
Playstation 3 waarschijnlijk pas in Maart!!! in Europa. Zal druk worden in dit topic de komende maanden dan. Ik ben al overgestapt van Sony naar MS en ik denk dat er nog wel veel zullen volgen nu.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:
Nieuw Far Cry materiaal, en mijn hoop op een supergame is weer terug
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe HD Trailer
Deze game wordt echt wel gaaf
Samen met jouw prachtige N-Gage specialquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dank u.
Op Gamer.nl staat het trouwens ook ergens.![]()
En ik ben nog mild geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Samen met jouw prachtige N-Gage special
Wat een ding, geen een game hoger dan een 6,8!
Was pas laat thuis, dus nog niet, maar dat zal er wel van komen denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe kick samen geraced ?
Ik zou denk ik wel later een hd erbij halen.. weet niet of die memory cards voldoende zijn als je meerdere games dalijk hebt..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was pas laat thuis, dus nog niet, maar dat zal er wel van komen denk ik![]()
Ik was eigenlijk uit op een goedkoop iets, en dus de xbox, maar de core was 266 euro, en vond de kwaliteit/prijs verhouding dan bij de Core 360 beter dan die van de gewone xbox.
Ja doe ik ook, maar dat komt dus later wel. Eerst maar es beetje wennen en zo, ben eigenlijk alleen maar pc gaming gewend.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik zou denk ik wel later een hd erbij halen.. weet niet of die memory cards voldoende zijn als je meerdere games dalijk hebt..
Zeker weten, en 266 is gewoon een HELE nette prijs voor een nieuwe console die zo goed is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef wc-eend het volgende:veel plezier, je hebt een goede aankoop gedaan
Ik wilde dit net ook postenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:
Nieuw Far Cry materiaal, en mijn hoop op een supergame is weer terug
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe HD Trailer
Deze game wordt echt wel gaaf
quote:Far Cry Predator haal ik opzekers een keer. Nieuwe trailer is heftig ! Ziet er idd allemaal goed uit en ik vond persoonlijk FC beter dan Halo !
http://movies.teamxbox.co(...)_attract_trailer.wmv
Holy Fuckquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:04 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen die Huxley trailer al gezien![]()
![]()
http://www.gamespot.com/xbox360/action/huxley/media.html?sid=6144223&autoplay=6144223
[afbeelding]
Houd het gewoon bij de pc-versie van Counterstrikequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:05 schreef devv05 het volgende:
Ik heb een vraagje over Counterstrike voor de originele Xbox.
1) Werkt ie op de X360?
2) Is het een goede game/hoe is de besturing op console en ik kan ik de game op mn X360 gewoon via Live! spelen?
3) Is er een grote userbase? (zonder tegenstand of weinig medespelers is er weinig aan)
4) verder nog iets?
Ik heb vroeger heel veel Counterstrike op PC gespeeld en zou 'm graag lekker vanaf mn bank kunnen spelen, maar hangt wel af van bovenstaande factoren dus.
Dat is het probleem. Sinds ik een X360 heb ben ik PC gamen helemaal zatquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Houd het gewoon bij de pc-versie van Counterstrike
Dat kan, maar dan moet je geen CS voor de Xbox gaan halen voor een goede online multiplayer ervaringquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Sinds ik een X360 heb ben ik PC gamen helemaal zat
quote:
Als je een Xbox Live shooter van de eerste Xbox wilt hebben die werkt op de X360, moet je gewoon voor Halo 2 of Rainbow Six 3 (of Black Arrow) gaan. Counterstrike was volgens iedereen die ik erover heb gehoord teleurstellend.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:05 schreef devv05 het volgende:
Helaas voor je lijkt Sjo het wel leukquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:31 schreef H.Flick het volgende:
Huxley lijkt me echt helemaal niet leuk, eigenlijk.
Terechtquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Sinds ik een X360 heb ben ik PC gamen helemaal zat
Binnenkort komt de hype van Sjo.. dan haal je m wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:31 schreef H.Flick het volgende:
Huxley lijkt me echt helemaal niet leuk, eigenlijk.
Het is toch gvd niet te geloven!!! Straks blijft er niks meer over voor Maartquote:Naast een versie op de PS2 en Xbox van Battlefield 2: Modern Combat, kunnen we ook een variant voor op de Xbox 360 verwachten. De voorlopige release-datum was 23 maart, een maand extra bleek echter wel gunstig te zijn. We zullen dus nog even tot april moeten wachten totdat Battlefield 2: MC kunnen spelen op de Xbox 360. Een exacte datum is vooralsnog niet bekend.
GRaw en Oblivion, noem dat maar niksquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is toch gvd niet te geloven!!! Straks blijft er niks meer over voor Maart
Sterke zielen beslissen zelf! Maar mijn hype gedrag op sommige games kan aanstekend werken iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:47 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, chocobo heb je al eens overwogen om je hype diensten te verkopen aan een publisher?
Misschien een combo pack met iemand anders erbij
Je hebt nog een ruime week om iets te regelen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:11 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil GRAW, ik heb geld voor niks
Platzak
Verkoop je PC, je hebt toch niets aan dat onding.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:11 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil GRAW, ik heb geld voor niks
Platzak
Nevahquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:15 schreef twi het volgende:
[..]
Verkoop je PC, je hebt toch niets aan dat onding.
Ten eerste, wat moeten we met Xbox games? Zijn niet eens speelbaar op de X360. Ten tweede, een aantal data (zoals die van BF2) kloppen al niet eens meer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Releaselijst maart
Welke games heb je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef Ebayzo.nl het volgende:
EindelijkIk heb mijn premium pakket binnen. Vanavond gelijk aan de gang
Verkoop een paar van die Duitse baggergames die je hebt!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:15 schreef Retuobak het volgende:
Gaat niet lukken denk ik
Wordt denk ik begin april ergens
[..]
Nevah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |