Best tof, het hele doel van het spel is hele legers in elkaar rammen en af een toe een officier verslaan.quote:
Het is gewoon jij vs. 1000 tegenstanders. En hakken maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef Wessiej het volgende:
Ninety nine Night komt ook in Europa uit.
Ik ben te lui om het filmpje te bekijken, maar is het een soort van Kingdom Under Fire?
Zoja, dan koop ik hem niet.
Ook een PC versie dan direct of moet ik nog steeds een half jaar wachten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Geruchten zeggen dat GTA binnenkort ook gelijk op de 360 uit zal komen.
Die ook, schijnt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ook een PC versie dan direct of moet ik nog steeds een half jaar wachten?
groen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Lampie_ het volgende:
[afbeelding]
Sinds wanneer kun je versus DOA4 spelen op je Dashboard?
Daar ging ik al vanaf het begin van uit. Damn, I'm goodquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef devv05 het volgende:
Playstation 3 waarschijnlijk pas in Maart!!! in Europa. Zal druk worden in dit topic de komende maanden dan. Ik ben al overgestapt van Sony naar MS en ik denk dat er nog wel veel zullen volgen nu.
Volgens mij alleen P-Style niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Daar ging ik al vanaf het begin van uit. Damn, I'm good
Bron enzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Geruchten zeggen dat GTA binnenkort ook gelijk op de 360 uit zal komen.
*Check... ik wilde eigenlijk wachten op de PS3 maar oblivion heeft me over de streep getrokken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef devv05 het volgende:
Playstation 3 waarschijnlijk pas in Maart!!! in Europa. Zal druk worden in dit topic de komende maanden dan. Ik ben al overgestapt van Sony naar MS en ik denk dat er nog wel veel zullen volgen nu.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:
Nieuw Far Cry materiaal, en mijn hoop op een supergame is weer terug
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe HD Trailer
Deze game wordt echt wel gaaf
Samen met jouw prachtige N-Gage specialquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dank u.
Op Gamer.nl staat het trouwens ook ergens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |