voor de mensen die oude topics niet terug lezenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:37 schreef Gamedemon het volgende:
mooie Timesplitters 3 aanbieding! 8 euro!
http://www.play.com/play247.asp?pa=spromo&page=title&r=PS2&title=167010
Bij de Bart Smit bij mij in de buurt was hij wel 10 euro voor de xbox, dus voor de mensen die geen CC hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
voor de mensen die oude topics niet terug lezen
Voor de Cube zelfde prijs, dus PS2 zal wel hetzelfde zijn, ieder geval de moeite om eventjes te gaan kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:24 schreef peristilius het volgende:
Ook voor Xbox Tain?
De PS2 heeft dan ook eindelijk de 50 topics gehaald, toch vreemd dat de PS2 topics niet echt hard gaan, top console.
Yup! mooi spel ( met nadruk op mooi, want echt vernieuwend is het natuurlijk niet ).quote:Op maandag 9 januari 2006 16:03 schreef lurf_doctor het volgende:
Iemand Soul Calibar 3 al getest?
Het is dat ik hem al heb anders had ik hem cker gehaald.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
voor de mensen die oude topics niet terug lezen
Jep. Keurige game! Ik wilde 'm eerst laten liggen, omdat ik dacht dat 'ie niet veel meer te bieden zou hebben dan SC2. Maar ik ben blij dat ik 'm gekocht heb!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:03 schreef lurf_doctor het volgende:
Iemand Soul Calibar 3 al getest?
De meeste PS2 gamers gamen ipv Fokken?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:24 schreef peristilius het volgende:
De PS2 heeft dan ook eindelijk de 50 topics gehaald, toch vreemd dat de PS2 topics niet echt hard gaan, top console.
Hèhè.quote:
Xbox360 topics lopen ook als een trein.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef P-Style het volgende:
Hèhè.Valt wel op ja. Hoe minder er op een console gegamed kan worden, des te meer wordt erover geluld. Met als ultieme voorbeeld de Revo-topics!
Ik kom er gewoon voor uit dat ik veel beter een aantal maanden had kunnen wachten... ik gebruik de PS2 meer dan de Xbox360.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Xbox360 topics lopen ook als een trein.
Maar dat zijn meer dure-aankoop-goedpraten-topics.
Dank je P-style en jpg97 natuurlijk ook. Ziet d'r naar uit dat ik 'm maar moet kopenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jep. Keurige game! Ik wilde 'm eerst laten liggen, omdat ik dacht dat 'ie niet veel meer te bieden zou hebben dan SC2. Maar ik ben blij dat ik 'm gekocht heb!Ik heb 'm gelijk met ruim een maand geleden tegelijk met DMC3 gekocht en ik heb DMC3 nog amper gespeeld!
SC3 biedt toch wel stukken meer dan z'n voorganger, de nieuwe characters zijn gebalanceerd en goed uitgewerkt. Zelfs het creëren van je eigen vechter is leuk!Verder is het één van de mooiste games op de PS2. Ik ben er in ieder geval al aan verslaafd en dat heb ik niet vaak met een fighter (die doorgaans alleen maar leuk zijn met z'n tweeën).
Kopen dus!
Area 51 is een toffe titel, hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
van de week area 51 gescoord bij de free record shop ¤ 15 euro![]()
Best geinig spelletje met mooie graphics.........alleen jammer dat ik me altijd de pleuris schrik van die aliens![]()
![]()
![]()
Als je maar een béétje fan bent van de SC-reeks dan moet je dat zeker doen ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Dank je P-style en jpg97 natuurlijk ook. Ziet d'r naar uit dat ik 'm maar moet kopen![]()
Die is niet grappig.quote:
Ik ook niet maar in nam de tijd niet om de mp3 in te laden.... als je het wilt horen moet je even wachten denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag sowieso iets met MGS, en dat boeit me niet
Geen idee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:36 schreef WarPuppy het volgende:
Ik kwam hier , of op GoT een linkje tegen van een site die gameshardware vergeleek, alleen nu ben ik die kwijt
Iemand toevallig enig idee welke ik bedoel ?
zal wel GoT geweet zijn, hier praten we over RPG'squote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:36 schreef WarPuppy het volgende:
Ik kwam hier , of op GoT een linkje tegen van een site die gameshardware vergeleek, alleen nu ben ik die kwijt
Iemand toevallig enig idee welke ik bedoel ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zal wel GoT geweet zijn, hier praten we over RPG's
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu nog even levellen en op naar de eindbaas. Ik vind het wel eng, ik ben pas level 35.
Was ook beetje onduidelijk, bedoelde prijsvergelijkingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gamesbarbaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag sowieso iets met MGS, en dat boeit me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik blijf het zo'n aparte graphic-style hebben.. Ik denk niet dat het wat voor me is, ik ga me denk ik ergeren aan de 'vreemd'heidquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Okami screens,....
[afbeelding]
[afbeelding]
FF X vond ik zelf een heel erg gaaf spel, het verhaal vond ik echt fantastisch en de graphics waren om te kwijlen. FF X-2 was toch wel een tegenvaller, meer een girl-power gevoel etc, maar ik heb hem wel gespeeld en stiekem toch ook wel leuk gevonden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:57 schreef jpg97 het volgende:
een beetje à la Viewtifull Joe toch?
Ik heb trouwens wel gemengde gevoelens over RPG's op de PS2.
Zo boeiend als FF:VII vond ik FF:X niet, en FF:X-2 lijkt me ook niet zo leuk.
Is Dragon Quest wel boeiend en episch?
Of heeft iemand nog andere tips?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:52 schreef Laniboekje het volgende:Ik blijf het zo'n aparte graphic-style hebben.. Ik denk niet dat het wat voor me is, ik ga me denk ik ergeren aan de 'vreemd'heid![]()
Ik denk dat Okami een heel saai spel wordt als 'ie "realistische" graphics zou hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:07 schreef Laniboekje het volgende:
I know, maar toch.. ik vind het cooler als het wat 'realistischer' is. Dan kan ik mij weer vinden in mijn 'andere' wereld i.p.v. het echte leven
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Okami screens,....
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dat ook hoor.... dat is de reden waarom ik hem niet haal.... vind het wat choatisch en zie niet goed wat er gebeurd !quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik blijf het zo'n aparte graphic-style hebben.. Ik denk niet dat het wat voor me is, ik ga me denk ik ergeren aan de 'vreemd'heid![]()
Shenmue werd wel saai vond ik......quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:23 schreef jpg97 het volgende:
Ja inderdaad, boeiend verhaal, echt zo'n spel waarvan je hem aanzet en er niet meer vanaf komt!
Ik vond dat bijvoorbeeld bij FFVII en bij suikoden I en Xenogears op de PSX.
Ook Shenmue op de Dreamcast vond ik een heerlijke RPG, waarbij ik constant benieuwd was wat er nu weer ging gebeuren en hoe het verhaal verder ging.
Wel jammer van Xenosaga trouwens, ik had echt gehoopt dat dat iets zou worden, maar het is gewoon totaal vern**kt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shenmue werd wel saai vond ik......
Xenogears trouwens
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Dragon Quest gamers,.... zonder al te veel te spoileren voor de rest wil ik iets wetenReminderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
En nog een reminder.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:24 schreef peristilius het volgende:
Krijgt die DMC3 special edition trouwens ook nog een PAL release? Anders haal ik nu de gewone versie even.
Heb 't nog nergens bevestigd zien staan, maar ik denk dat je er wel gewoon vanuit kunt gaan dat 'ie een PAL-release krijgt.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Dragon Quest gamers,.... zonder al te veel te spoileren voor de rest wil ik iets wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks
Bijna 70 uur nu! Ik denk dat dit wel een kort extra stukje is, maar het is toch leukquote:
Gek,... heb niet eens kippenvelquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8564
Guitar Hero naar Europa
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga echt richting de honderdtien uur dan... moet nog wat bloemetjes bekijken namelijk in het laatste dorpje.... en nog een fonteintje gemist waar ik even naar moet staren !
Laatst nog een tafeltje bekeken hoe het gedekt was in een huisje.... was gezelligquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zie het ook gewoon helemaal voor me.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laatst nog een tafeltje bekeken hoe het gedekt was in een huisje.... was gezellig
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit nu echt bij de eindbaas. Ik hoor namelijk geen muziek bij dit gevecht en dat is heel vaak bij de eindbaas.
Morgen nog maar een keer proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Welk spel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:05 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil dit spel ook wel proberen, is ie 64.95 waard?
Maar Donkey Konga doet jou ook nietsquote:
Dragon Questquote:
Die kost zo'n 45 euro en is het dubbel en dwars waard als je van RPG's houd !!quote:
Nee hoor,... zo'n 21 euro....quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
DMC3:SE is te bestellen op VGP, hij kost alleen, omgerekend, 26 eu, das meer dan de beloofde 20 dollar![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kèn het niet eens!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef jpg97 het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd naar Final fight: streetwise van capcom. Iemand al een impressie?
Ik hoop hem ook deze week binnen te krijgen... wil deze game combineren met DQVIII,... en en toe een reus verslaan en dan weer DQ-enquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef jpg97 het volgende:
Net shadow of the colossus binnen gehad, maar mijn ps2 is defect en in reparatie![]()
![]()
Ben trouwens ook wel benieuwd naar Final fight: streetwise van capcom. Iemand al een impressie?
quote:
Eindelijk, moet hem hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:14 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII in april PAL voor de liefhebbers
http://www.playfrance.com(...)e-pour-l-Europe.html
Maar niet noodzakelijk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:15 schreef peristilius het volgende:
Een memory card is ook handig als je je spellen op wilt slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |