WHAHAHAHAHA,...quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ga je Psychonauts nog halen Gijs?
Blij dat je er achter komt dat de 360 sucked.
Als je een paar maanden wacht kun je hem wel van me overnemen. Ik heb hem al uitgespeeld (op een paar side-quests na) maar wil hem graag op de Xbox hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:26 schreef Chocobo het volgende:
Ja die wil ik ook nog !! Ben dol op platformers... vast wel voor een coole prijs te halen nu dat spel?
Er zijn apparaten die het draadloze netwerk omzetten in een kabeltje die je vervolgens in je playstation kunt stoppen. Zijn volgens mij alleen wel redelijk dure apparaten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:28 schreef Thetallguy het volgende:
kan ik op een of andere manier mijn PS2 ook in een draadloos netwerk hangen of moet er perse een kabeltje doorgetrokken worden?
dure apparaten klinkt me, te duurquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er zijn apparaten die het draadloze netwerk omzetten in een kabeltje die je vervolgens in je playstation kunt stoppen. Zijn volgens mij alleen wel redelijk dure apparaten.
Naar binnen lopen in huizen iddquote:
Kan me wel voorstellen, maar zo kan je er ook een van aktie games maken natuurlijk. Waarom rennen ze altijd op mij af,.. waarom kick ik in mijn eentje een heel peleton zijn ass,... waarom kan ik tegen kogels,... waarom spawnen vijanden etc. etc.quote:Op zondag 1 januari 2006 09:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè!En dáárom heb ik het dus een beetje gehad met "traditionele RPG's".
Voor welke games wilde je eigenlijk online gaan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:25 schreef Chocobo het volgende:
Ok,.... niet online dus,... wel nog wat fantastische SP games. DQVIII heb ik nu.... SotC besteld. FFXII, Rogue Galaxy en Kingdom Hearts II nog te gaan !!
Geen,... wilde het gewoon even testenquote:Op zondag 1 januari 2006 10:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Voor welke games wilde je eigenlijk online gaan?
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Naar binnen lopen in huizen iddDat is idd altijd zo raar !
![]()
Psychonauts is de #1 geworden in de eurogamer Top 50 van 2005quote:
quote:
Zooooooooooooooooooooooooo terechtquote:Op zondag 1 januari 2006 13:33 schreef H.Flick het volgende:
Psychonauts is de #1 geworden in de eurogamer Top 50 van 2005. Zo ongelooflijk terecht
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62276
Van mij krijg je hem als Skies echt zo geweldig blijkt te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar de titel selectieve-hypehoer-die-achteraf-gelijk-blijkt-te-hebben
Dat IS zo !quote:Op zondag 1 januari 2006 13:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Van mij krijg je hem als Skies echt zo geweldig blijkt te zijn.
Spel is alleen US uit toch? En doet de PS2 erg onder de Xbox versie of niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooooooooooo terecht
Echt een geweldig spel!![]()
Zo goed dat ik er zelf mijn oude icon voor heb vervangen!
Ik wil volgend jaar de titel selectieve-hypehoer-die-achteraf-gelijk-blijkt-te-hebben
Echt een geweldige game...heb hem op aanraden van Cho gehaald en echt geen spijt gehad.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:54 schreef H.Flick het volgende:
Van mij krijg je hem als Skies echt zo geweldig blijkt te zijn.
Hij schijnt op de Xbox stukken mooier te zijn. Al is de PS2-versie ook te doen hoor.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Spel is alleen US uit toch? En doet de PS2 erg onder de Xbox versie of niet.
Ik heb de PS2 versie gespeeld en dat zag er allemaal prima uit. Xbox zal wel iets strakker en vloeiender zijn. Hij komt wel binnenkort naar Europa, naar het schijnt.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel is alleen US uit toch? En doet de PS2 erg onder de Xbox versie of niet.
Manhunt vond ik niet zo. Al die vreselijke onthoofdingen en moordpartijen waren niks voor mijquote:Op zondag 1 januari 2006 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt een geweldige game...als je Final Fantasy goed vindt zal je hier ook van genieten.
Manhunt al gespeeld trouwens? Ook zo'n "oud" juweeltje die ik dit jaar ontdekt hebt.
Ik vond hem erg goed, maar het is inderdaad een verontrustend spel. Samen met SotC is dat het spel dat dit jaar het meeste emoties in me lost heeft gemaakt. Maar de balans is geweldig, wat begint als simpel overleven gaat langzaam om in wraak nemen...van opgejaagd naar zelf jagen. Plus die hele duistere settingquote:Op zondag 1 januari 2006 14:00 schreef H.Flick het volgende:
Manhunt vond ik niet zo. Al die vreselijke onthoofdingen en moordpartijen waren niks voor mij
_________________O__________________quote:
Als hij compatible is.quote:Oh,.. en Psychonauts komt 10 februari uit op PS2 en Xbox... ik haal hem dan voor Xbox... kan ik hem op mijn 360 gamen
Ja heb mijn oude nog welquote:Op zondag 1 januari 2006 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
_________________O__________________
Ik denk dat je wel gaat genieten!
[..]
Als hij compatible is.Of heb je je oude Xbox nog?
Ach ja, in elke genre zijn er wel debiele dingen aan te wijzen. Waar blijft bijv. de scheidsrechter in PES?quote:Op zondag 1 januari 2006 09:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè!En dáárom heb ik het dus een beetje gehad met "traditionele RPG's".
Ik kende die game niet eens voordat je hem ter sprake brachtquote:Op zondag 1 januari 2006 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zou me niks verbazen als dat bij Psychonauts niet het geval is. Als je ziet hoe het spel geflopt is omdat het weer niet in 13-in-een-dozijn genre valt.
Die zit er gewoon in, hoor.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ach ja, in elke genre zijn er wel debiele dingen aan te wijzen. Waar blijft bijv. de scheidsrechter in PES?
Tja en toch vind ik het jammer als games zo kort zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooo....voor de 2e keer Shadow of the Colossus uitgespeeld.
Eerste keer twee weken, tweede keer twee dagen.
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd: liever een kort spel waarbij ik van elke minuut geniet dat een lange uitgerekte en repetitieve game.
voeg online multiplayer toe en je hebt je speelduurquote:Op zondag 1 januari 2006 18:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja en toch vind ik het jammer als games zo kort zijn.
Het is dan wel een geweldige ervaring enzo, maar als ik 60 euro betaal ben ik er liever wel iets langer zoet mee.
Ik ben vandaag begonnen aan hard mode. De eerste baas heeft meteen 1 extra punt om in te stekenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooo....voor de 2e keer Shadow of the Colossus uitgespeeld.
Eerste keer twee weken, tweede keer twee dagen.
Gelukkig zijn er meer alternatieven dan alleen die twee. Doe mij daarom maar een lang spel waarbij ik elke minuut geniet! Want die heb je ook!quote:Op zondag 1 januari 2006 18:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd: liever een kort spel waarbij ik van elke minuut geniet dat een lange uitgerekte en repetitieve game.
Is hard mode vanaf het begin al aan te raden of is dat nog iets te pittig !quote:Op zondag 1 januari 2006 22:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen aan hard mode. De eerste baas heeft meteen 1 extra punt om in te steken![]()
Hard Mode unlock je als je het spel eenmaal hebt uitgespeeld Er is bij het begin geen moeilijkheidsgraad verandering mogelijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is hard mode vanaf het begin al aan te raden of is dat nog iets te pittig !
Ah,.... het is dus een spel wat een 2e of 3e play through waard isquote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Hard Mode unlock je als je het spel eenmaal hebt uitgespeeld Er is bij het begin geen moeilijkheidsgraad verandering mogelijk.
16 bossfights. Need i say more?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,.... het is dus een spel wat een 2e of 3e play through waard is?
Jazeker.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef Chocobo het volgende:
Ah,.... het is dus een spel wat een 2e of 3e play through waard is?
Nee,... time based modes trek ik ook nietquote:Op maandag 2 januari 2006 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jazeker.
Al is de Time Attack Mode niks voor mij. Als ik tegen de klok moet gamen lukt het niet meer.
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef BMH het volgende:
[..]
16 bossfights. Need i say more?
Ik speel em iig nog een keer door. Heerlijke game: 8.0![]()
Je vindt het coolquote:Op maandag 2 januari 2006 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
SotC, geweldige gameMoet nog verder ermee, Colossus 9 ben ik nog steeds. De afgelopen tijd vraagt de DS een hoop aandacht
Nog NOOIT gezienquote:Op maandag 2 januari 2006 14:08 schreef menesis het volgende:
Was iemand dit ooit opgevallen (ik nu pas, na jaren dus):
als je je PS2 aanzet zie je even zo'n scherm met blokjes en wat vonkjes en daar draai je dan naar toe zeg maar (duurt 3 sec ofzo?). Nu komt de grap: Het aantal blokjes is het aantal savegames op je MMcard! Haal hem er maar eens uit en zet je console aan; geen blokjes
Misschien wist iedereen het al, maar ik vond het wel geinig
Das ok de Cube ook, die bewegen zelfsquote:Op maandag 2 januari 2006 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb laatst wel eens mijn savegames bekeken. Elk spel heeft een eigen icon. Er zitten best grappige tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 02-01-2006 14:31:29 ]"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
De laatste ongetwijfeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is trouwens iedereens favoriete colossus bij SotC.
Dat het PS2 opstartscherm variabel is wist dit al voordat de PS2 hier op de markt was.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:08 schreef menesis het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is trouwens iedereens favoriete colossus bij SotC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was toch ook iets bijzonders met de klok?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:35 schreef P-Style het volgende:
Dat het PS2 opstartscherm variabel is wist dit al voordat de PS2 hier op de markt was.Ik weet nog dat al die gamessites daar toen zo enthausiast over waren in het pre-PS2 tijdperk.
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef H.Flick het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ga ik nu doen. Ik mis volgens mij wat fonts voor die site, want overal staan vraagtekens, maar ik kom er wel uit.quote:
Ik ben ze 1 voor 1 aan het kijken, en krijg weer helemaal de kick die voelde toen ik het zelf speelde. Dit is voor mij echt het spel van het jaar!quote:
Waarschijnlijk moet je het Japanese Language Pack installeren.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:46 schreef H.Flick het volgende:
Ga ik nu doen. Ik mis volgens mij wat fonts voor die site, want overal staan vraagtekens, maar ik kom er wel uit.
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. En ik heb de tweede keer weer genoten, zeker bij die eerste colossi aangezien ik nu de besturing en de camera veel beter in de hand had.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:48 schreef chibibo het volgende:
Ik ben ze 1 voor 1 aan het kijken, en krijg weer helemaal de kick die voelde toen ik het zelf speelde. Dit is voor mij echt het spel van het jaar!
Mij ook nog nooit opgevallen! Als ik zo thuis ben dan ga ik natuurlijk meteen onderzoeken, zo ben ik dan weer wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:08 schreef menesis het volgende:
Was iemand dit ooit opgevallen (ik nu pas, na jaren dus):
als je je PS2 aanzet zie je even zo'n scherm met blokjes en wat vonkjes en daar draai je dan naar toe zeg maar (duurt 3 sec ofzo?). Nu komt de grap: Het aantal blokjes is het aantal savegames op je MMcard! Haal hem er maar eens uit en zet je console aan; geen blokjes
Ja,.. ik moet hem meemaken...quote:
Er is altijd 1 logische 'juiste' manier, maar bij die speedruns gaan mensen wel eens experimenteren of het sneller kan door te kijken of je net op het juiste moment kunt springen etc. Maar dat zijn dan vaak manieren die toevallig zo kunnen en niet zo door de makers bedoelt zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef Chocobo het volgende:
Maar James,.... kan je zonder te spoileren sommige Colossus bazen dan op verschillende manieren doden aan je opmerkingen te lezen?
Denk van wel, dit spel is namelijk ontworpen door de allerbesten in de gamesindustriequote:Op maandag 2 januari 2006 16:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
niet zo door de makers bedoelt zijn.
Ik ben vanavond ook weer full-time begonnen. Ben nu volop aan het levellen omdat ik een baas maar neit kan verslaan. Dat is altijd de wat mindere kant van RPG's, maar gelukkig kan ik nog genoeg side-quests doen tijdens het levellen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond DQVIII spelen en ben gewoon zenuwachtig... voel me net een kind... heb ik altijd met grote RPG's
Waar zit je? Ik heb DQ8 al twee weken niet aangeraakt. Ik heb er ook zo'n 35 uur opzitten, en heb het gevoel nog geeneens op de helft te zitten, dus wat de levensduur betreft zit het wel snor.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook weer full-time begonnen. Ben nu volop aan het levellen omdat ik een baas maar neit kan verslaan. Dat is altijd de wat mindere kant van RPG's, maar gelukkig kan ik nog genoeg side-quests doen tijdens het levellen.
Ik ga weer verder
edit: 37 uur op de klok en het is nog lang niet voorbij, volgens mij.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Waar zit je? Ik heb DQ8 al twee weken niet aangeraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:16 schreef JimmyJames het volgende:
[..]Hmmm... dan heb ik het een en ander voor je gespoilertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is allemaal tamelijk voorspelbaar dus geen zorgenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hmmm... dan heb ik het een en ander voor je gespoilert
Ja, weet ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef H.Flick het volgende:
Monsterteam mag maar 3 beurten meedoen.
Desnoods level ik nog een beetje, heb je daar toevallig nog een goeie plek voor ontdekt?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:08 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Desnoods level ik nog een beetje, heb je daar toevallig nog een goeie plek voor ontdekt?
quote:
Hoe vond je FFXII?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:11 schreef Chocobo het volgende:DQVIII
Gisteren 2 uurtjes gespeeld. Intro, eerste stad gedaan en mijn eerste quest ontvangen in een grot. Fantastische sfeer,.... heerlijk muziek en ik heb er erg veel zin in
Gisteren avonddienst.... laat thuis... even 2 uur DQ gedaan..... straks voordat ik naar mijn werk ga doe ik even FFXII er in Gijs en ik laat het je weten !quote:
Op de news server die ik gebruik staat hij niet meer. Iemand een idee waar ik hem wel zou kunnen vinden (of mag ik dat hier niet vragenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem op mp3.
Die heb je toch net besteld?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
Welke? SotC of Katamari Damacy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |