Ja, Ruzbeh... Zoals Chocobo al zei, de PSOne wordt nog steeds verkocht. Kost nog maar iets van ¤30,- De games worden ook nog steeds verkocht. Maareh... waarom vraag je dat eigenlijk?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Tot wanneer werd de PSOne doorverkocht toen de PS2 uitkwam?
...en nog steeds geen PAL-release.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shadow of the Colossus
Nog steeds niet verzonden
Dan weet ik tot hoe lang de PS2 wordt doorverkocht.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja, Ruzbeh... Zoals Chocobo al zei, de PSOne wordt nog steeds verkocht. Kost nog maar iets van ¤30,- De games worden ook nog steeds verkocht. Maareh... waarom vraag je dat eigenlijk?
Grapjas.quote:
Tot 2010?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan weet ik tot hoe lang de PS2 wordt doorverkocht.
Ik denk het wel. Een kinder en familie console... maar dat zie je nu eigenlijk al gebeuren met de PS2, met de eyetoy reeks, singstar, buzz, enz.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:31 schreef H.Flick het volgende:
De PSone is na de komst van de PS2 een soort kiddy-console geworden, toch? Misschien gebeurt hetzelfde met de PS2.
Nee?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:31 schreef H.Flick het volgende:
De PSone is na de komst van de PS2 een soort kiddy-console geworden, toch? Misschien gebeurt hetzelfde met de PS2.
Op de PSOne zijn alleen nog maar disney games en zo uitgekomen toen de PS2 er was.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee?De eerste Playstation was een hardstikke boutconsole en de PSOne was echt superlelijk en had een kiddy uiterlijk, maar de games die je had voor de Playstation waren niet echt bepaald kiddy ofzo (als ik dan naar het hele beeld kijk van beschikbare games). Dat zal ik waarschijnlijk niet zien gebeuren met de PSTwo.
Ik had het over de games die verschenen nadat de PS2 al uit was. Dat waren hoofdzakelijk games gericht op kinderen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee?De eerste Playstation was een hardstikke boutconsole en de PSOne was echt superlelijk en had een kiddy uiterlijk, maar de games die je had voor de Playstation waren niet echt bepaald kiddy ofzo (als ik dan naar het hele beeld kijk van beschikbare games). Dat zal ik waarschijnlijk niet zien gebeuren met de PSTwo.
Èn Fifa's!quote:Op donderdag 10 november 2005 19:00 schreef H.Flick het volgende:
Ik had het over de games die verschenen nadat de PS2 al uit was. Dat waren hoofdzakelijk games gericht op kinderen.
en tony hawks!quote:
Èn Final Fantasy remakes! (I, II, IV, V & VI)... en Final Fantasy IX ook nog.quote:
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
...2006 !
Het boeit me niet zo wanneer die komtquote:
Zelda ook?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het boeit me niet zo wanneer die komtIk speel hem toch wel en alles wijkt ervoor.
Als ik moet kiezen? Ja.quote:
En dat is het enige juiste antwoord!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik moet kiezen? Ja.
Volgens mij waren de remakes van IV, V en VI (en Chrono Trigger natuurlijk) er al voordat de PS2 er was.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:03 schreef P-Style het volgende:
Èn Final Fantasy remakes! (I, II, IV, V & VI)...
alleen het cijfer is te laagquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef chibibo het volgende:
Oh ja, vandaag Shadow of the Colossus besteld. 37 euro incl. verzenden.
Superreview trouwens, Strol.
Maar de PAL releases waren veel later. Eerst VI in 2001 en later IV en V nog eens een jaar later.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef chibibo het volgende:
Volgens mij waren de remakes van IV, V en VI (en Chrono Trigger natuurlijk) er al voordat de PS2 er was.
Tja, PAL he?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef P-Style het volgende:
Maar de PAL releases waren veel later. Eerst VI in 2001 en later IV en V nog eens een jaar later.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef chibibo het volgende:
Is Chrono Trigger eigenlijk wel gereleased in Europa?
Is ook een van de grootste oorzaken hier dat véél mensen deel 7 als beste uit de serie beschouwen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef chibibo het volgende:
Waarvoor deel 7 de allereerste Final Fantasy was.
Thanksquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef chibibo het volgende:
Oh ja, vandaag Shadow of the Colossus besteld. 37 euro incl. verzenden.
Superreview trouwens, Strol.
Het is een gemiddelde. En als je kijkt naar de invdividuele waardes zijn je dat alleen de levensduur de score iets naar beneden haalt.quote:
Kan,.... maar in mijn mening IS het gewoon de beste. Beste verhaal, beste (sfeer) graphics, beste muziek en ga zo maar door. Kan FFVII elk jaar wel spelen !quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is ook een van de grootste oorzaken hier dat véél mensen deel 7 als beste uit de serie beschouwen!
FFVII is inderdaad geweldig. Alleen erover praten zorgt er eigenlijk voor dat ik weer zin heb om deze game te spelen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:58 schreef Chocobo het volgende:
Kan,.... maar in mijn mening IS het gewoon de beste. Beste verhaal, beste (sfeer) graphics, beste muziek en ga zo maar door. Kan FFVII elk jaar wel spelen !
Niet om er nu een FF topic van te maken maar ik weet nog goed toen ik voor het eerst in de basis kwam van de rebellen... met die pinbal machine naar beneden. Daarna (veel later) voor het eerst de worldmap zien.... geconfronteerd worden met het verhaal van Cloud wat in Kalm Town gebeurde.... De Golden Saucer,.... City of the Ancients,... Rockettown, de flashbacks,...... Sephiroth,.... ooooh dit spel is zooo goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
FFVII is inderdaad geweldig. Alleen erover praten zorgt er eigenlijk voor dat ik weer zin heb om deze game te spelen!FFX was ook erg goed maar mistte de leuke side-quests en worldmap van FFVII. Ik ben heel benieuwd naar FFXII op de PS2, FFXI op de 360, FFVI op de GBA en FFIII op de DS.
![]()
Is Final Fantasy VI echt zo goed Chibibo? Nog nooit gespeeld maar er is wel een port voor de GBA aangekondigd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:19 schreef chibibo het volgende:
Maar goed, zo'n lijst van momenten kan ik opnoemen voor Final Fantasy VI en Secret of Mana.
Voor mij is het de beste uit de serie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
Is Final Fantasy VI echt zo goed Chibibo? Nog nooit gespeeld maar er is wel een port voor de GBA aangekondigd.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet om er nu een FF topic van te maken....
Must-have dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:33 schreef chibibo het volgende:
Voor mij is het de beste uit de serie.
Katamariquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eigenlijk kunnen de FF en PS topics ook wel gefuseerd worden hoor, de enkele Shadow ot Colossus en God of War zijn uitzonderingen
jaaaaaaquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet om er nu een FF topic van te maken maar ik weet nog goed toen ik voor het eerst in de basis kwam van de rebellen... met die pinbal machine naar beneden. Daarna (veel later) voor het eerst de worldmap zien.... geconfronteerd worden met het verhaal van Cloud wat in Kalm Town gebeurde.... De Golden Saucer,.... City of the Ancients,... Rockettown, de flashbacks,...... Sephiroth,.... ooooh dit spel is zooo goed
Mee eens. Ik heb deze gespeeld ná VII, VIII en IX. Ik kocht 'm toen de PAL-Playstation 1 versie (SNES-port... maar wel een goeie!) van VI uitkwam. Mede omdat de FFX demo erbij zat!quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:33 schreef chibibo het volgende:
Voor mij is het de beste uit de serie.
Grafisch is het het mooiste spel dat ik ken voor de SNES, dat zich vooral uit in de vijanden tijdens de battels. De muziek is grandioos (nog beter dan die van FF7 zelfs) en wordt door velen beschouwd als Uematsu's meesterwerk. Hoewel de verhaallijn niet zo diepgaand is als die van FF7, draagt vrijwel elk karakter in het spel (er zijn er 14) een eigen tragiek met zich die je al spelende ontdekt, en de vijand die je moet bestrijden is een geweldige persoonlijkheid. En uiteraard is de typische FF-humor ook terug te vinden.
Jouw smaak een beetje kennende, kan ik hem zeker aanraden.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe je de zon moet oprollen?
[ miereneuk in nieteens het FFtopic ]quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:00 schreef P-Style het volgende:
Nog één allerlaatste FF-opmerking...
[..]
....
Inderdaad vind ik het ook geweldig dat er 14 karakters beschikbaar zijn, zonder dat er ook maar ééntje tussen zit die "overbodig lijkt" (zoals een Quistis, Cait Sith of Amarant...).
Quistisquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:45 schreef xienix84 het volgende:
[..]
[ miereneuk in nieteens het FFtopic ]![]()
Amarant was best een sterke (fysieke) kracht en heeft mij toch regelmatig goed bijgestaan hoor. Quistis en Caith Sith... geef je gelijk....
Het is gewoon zo dat square-enix met een aantal pareltjes aan komt zetten, waar iedereen onzettend op zit te wachten. Uiteraard zijn er wel meer goeie spellen hoor![]()
Op de PS2 hoofdzakelijk RPG's. En games als Shadow of the Colossus, maar die is nog niet uit hier.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:05 schreef capital_P het volgende:
blijkbaar is het nu uit op de ps2, wat voor spellen speel jij dan, gestapo-man?
Deze scoren erg goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:57 schreef capital_P het volgende:
x-men legends 2
ultimate spiderman
tenk joe
PUG = afrader kwa het spelen van games. Snap niet dat menser er nog naar toe gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shadow of the Colossus spelen op een drukke gameshow met keihard lawaai is een afrader
Deze week wordt ie verzondenquote:Op maandag 14 november 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII movie
http://www.gametrailers.com/download.php?id=8406&type=wmv&f=
[afbeelding]
Oh jaquote:Op maandag 14 november 2005 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze week wordt ie verzondenAlle games wijken voor deze titel
Zooooo danquote:Op maandag 14 november 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Playstation mag (USA)
Socom 3 (PS2, Sony): 9/10
Magna Carta: Tears of Blood (PS2, Atlus): 5,5/10Zonde...
The Warriors (PS2, Take-Two): 8/10
007: From Russia With Love (PS2, EA): 7,5/10
Soul Calibur III (PS2, Namco): 10/10een 10...
NFS: Most Wanted (PS2, EA): 8,5/10
The Chronicles of Narnia (PS2, Disney): 4/10
King Kong (PS2, Ubisoft): 9/10
Tony Hawk's: AW (PS2, Activision): 8/10
Total Overdose: Gunslinger Tale in Mexico (PS2, Eidos): 7/10
Heroes of the Pacific (PS2, Ubisoft): 7,5/10
Brothers in Arms: EIB (PS2, Ubisoft): 9/10
L.A. Rush (PS2, Midway): 6,5/10
NBA 06 (PS2, EA): 7,5/10
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi (PS2, Atari) 8/10
The Matrix: Path of Neo (PS2, Atari): 6,5/10
Fatal Frame 3: The Tormented (PS2, Tecmo): 8/10
Dynasty Warriors 5: Xtreme Legends (PS2, Koei): 8/10
Guitar Hero (PS2, RedOctane): 9/10Must have
Taito Legends (PS2, Taito): 7/10
Trapt (PS2, Tecmo): 6,5/10
Zatch Bell! Mamodo Battles (PS2, Bandai): 6/10
WWE: Smackdown vs Raw 06 (PS2, THQ): 8/10
World Tour Poker (PS2, 2KSports): 4/10
EyeToy: Operation Spy (PS2, Sony): 5,5/10
Lord of the Rings Tactics (PSP, EA): 7/10
Ghost in the Shell: SAC (PSP, Bandai): 5,5/10
Star Wars: Battlefront 2 (PSP, LucasArts): 7/10
PoPoLoCrois (PSP, Agetec): 6/10Zonde
NFSU: Most Wanted 5-1-0 (PSP, EA): 8,5/10
SSX On tour (PSP, EA): 6/10
The Con (PSP, Sony): 6,5/10
NBA 06 (PSP, EA): 6/10
Gretzky NHL 06 (PSP, Sony): 6,5/10
quote:Op maandag 14 november 2005 16:50 schreef peristilius het volgende:
Grandia 3 niet naar Europa.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61678
Hij's erg goedkoop te krijgen tegenwoordig ja! Maar laatst was er nieuws over een of andere speciale versie van DMC3 die eraan zit te komen, vandaar dat ik 'm nog niet gekocht heb. Alleen hoor je daar niks meer over.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Devil May Cry 3 gekocht19 euro, kon m niet laten liggen
OMFG.quote:Op maandag 14 november 2005 16:50 schreef peristilius het volgende:
Grandia 3 niet naar Europa.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61678
Jeeeetje,.... die gamespot reviewquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:00 schreef PandorasBox het volgende:
Dragon Quest VIII reviews online:
RPGfan: 9.6
Gamespot: 9.0
Mooie scores. Als het goed is krijg ik de game donderdag of vrijdag binnen...![]()
Fucking hellquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:22 schreef Bastard het volgende:
Zal allemaal wel op dat ding... maar hier stond ik dus WEL van te kijken.. van de makers van de GT serie..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tourist Trophy
Tot nu stond de PS2 bij mij bekend als de karteltjesmachine... maar dit is fucking mooi!!
Grafisch erg, heel erg mooi, maar ik vind het er nogal chaotisch uitzien eigenlijk... Ik weet niet of dit nou wel zo fijn speelt...quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:11 schreef Chocobo het volgende:
SHIIIIIIIIIIIIIIITTTT,.... FFXII filmpje met heel veel battles en gameplay.... dat ziet er echt goed uit![]()
Wat een heerlijke spannende battle-engine zeg..... heeft echt wat weg van Vagrant Story !!
http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/1UP/FFXII_GP_1_1500k.zip
Square,....![]()
Nee je hebt gelijk.... lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Grafisch erg, heel erg mooi, maar ik vind het er nogal chaotisch uitzien eigenlijk... Ik weet niet of dit nou wel zo fijn speelt...
Komt 'ie ook nog in Europa uit eigenlijk? Voor zover ik begrijp gaat dit alleen over de US release.quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:00 schreef PandorasBox het volgende:
Mooie scores. Als het goed is krijg ik de game donderdag of vrijdag binnen...![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt 'ie ook nog in Europa uit eigenlijk? Voor zover ik begrijp gaat dit alleen over de US release.![]()
turn basedquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:00 schreef PandorasBox het volgende:
De logische vervolgvraag is dan: wanneer?quote:
Alleen Grandia vond ik realtime coolquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Goh, datzelfde heb ik altijd als ik realtime bij een RPG lees.
als jij ninja gaiden al irritant moeilijk vind ga je dit spel zeker niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Devil May Cry 3 gekocht19 euro, kon m niet laten liggen
Jij hebt natuurlijk liever dat alle monsters netjes in een rij gaan staan en je helden aan de andere kant netjes in een rij gaan staan en dat monsters en helden netjes om beurten elkaar een klap geven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grafisch erg, heel erg mooi, maar ik vind het er nogal chaotisch uitzien eigenlijk... Ik weet niet of dit nou wel zo fijn speelt...
Graag! Turn-Based is gewoon veel fijner bij RPGs.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk liever dat alle monsters netjes in een rij gaan staan en je helden aan de andere kant netjes in een rij gaan staan en dat monsters en helden netjes om beurten elkaar een klap geven.
True..quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Graag! Turn-Based is gewoon veel fijner bij RPGs.
Turn-based is achterhaald. Turn-based is juist geïntroduceerd vanwege de beperkingen van de hele oude consoles (zoals NES). Maar tegenwoordig ziet het er gewoon niet uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:46 schreef H.Flick het volgende:
Graag! Turn-Based is gewoon veel fijner bij RPGs.
Niks achterhaald.... turn-based is gewoon een eigen bestaande genre opzich en ik vind die heerlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Turn-based is achterhaald. Turn-based is juist geïntroduceerd vanwege de beperkingen van de hele oude consoles (zoals NES). Maar tegenwoordig ziet het er gewoon niet uit.Er zit geen tempo in en de spanning is weg. Ik heb effe dat gameplay filmpje bekeken van FFXII en ik vond het een héle verbetering in ieder geval. FF, moet met z'n tijd mee gaan, dus hoog tijd voor een beetje verandering in de serie!
Maar als je per se trun-based wilt, dan zijn er nog genoeg andere RPG's die het nog wel hebben. Maar ik ben nogal uitgekeken op turn-based battles.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Chocobo het volgende:
Neemt niet weg dat ik de nieuwe battle engine van Square niet waardeer. Sterker nog,.... ziet er heerlijk uit.... hopelijk wat pittiger dan de huidige FF's !
Dat denk ik ook. De lijnen die verbonden zijn aan je vijand waren erg overzichtelijk. Een blauwe lijn staat voor attack en een rode voor magics,.... een groene lijn voor cures etc. Elke character was een bepaalde aktie aan het doen (die je zelf instelt) en de ATB bar deed haar werkt. Toen een character even om de vijand heen rende zag ik ineens een groene lijn ontstaan tussen hem en een teamlid,..... naast de huidige blauwe lijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk dat Final Fantasy XII een hele stap voorwaarts zal zijn in de FF-serie. De grootste stap... óóit.
Nee totaal niet maar dit is niet echt realtime. Het heeft veel weg van Vagrant Story, want in mijn ogen briljant isquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:16 schreef H.Flick het volgende:
En ik dacht dat jij ook niet tegen chaotische realtime gevechten kon, Sjo?
Na elf delen met min of meer dezelfde gameplay màg er op zich wel eens vernieuwing komen in de serie. Ik ben een redelijk groot FF fan, maar ieder nieuw deel dat ik speel wordt wel steeds saaier door telkens wéér dezelfde gameplay. Als FF eeuwig hetzelfde blijft, graaft Square-Enix z'n eigen graf. Iedere keer een nieuw episch verhaal is leuk (en alle nieuwe summon-animaties voor het eerst bewonderen ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:16 schreef H.Flick het volgende:
FF moet FF blijven.
Nee je kan alle characters besturen..... je kan ook zelf de partyleader bepalen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb het filmpje bekeken en volgens mij kon je maar 1 karakter besturen. Dat vond ik sowieso al een afknapper.
Maar goed, we zien het allemaal wel. En voor de echte turn-based actie komt binnenkort Dragon Quest nog.
We'll seequote:Op dinsdag 15 november 2005 19:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als jij ninja gaiden al irritant moeilijk vind ga je dit spel zeker niet leuk vinden.
Je speelt elk level helemaal door zonder te saven tussendoor, en vaak heb je aan het einde een eindbaas, ga je dood moet je het hele level opnieuw doen
quote:Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King (For PlayStation 2™ / US NTSC)
** Reservering, wordt verzonden zodra het binnen is (Nov 15, 2005) **
Jaaaaa,.... gaaf hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:24 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs...Tron is in KH2...klaar...
[afbeelding]
Ik heb nu 5 keer iets besteld bij VGP en elke keer binnen 3/4 dagen. Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat ik DQVIII vrijdag in huis heb.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zijn gemiddeld even duur als DVDBox overigens... Het enige dat je dus meer betaald zijn die 7 dollar verzendkosten. Dat is ongeveer 4,50 in euro's...
Zijn ze écht snel? Dus elke keer in drie dagen zeg maar?
Als dat zo is ben ik omquote:Op woensdag 16 november 2005 12:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb nu 5 keer iets besteld bij VGP en elke keer binnen 3/4 dagen. Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat ik DQVIII vrijdag in huis heb.
Zolang je er geen 8 per dag verslaat zoals ik deedquote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef chibibo het volgende:
Vandaag Shadow of the Colossus binnen gekregen. Eerste twee Colossi heb ik weten te verslaan.
Wat een spel! Wat zeg ik? Dit is geen spel meer, dit is kunst.
Rushen is nooit tofquote:Op donderdag 17 november 2005 09:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Zolang je er geen 8 per dag verslaat zoals ik deed
In het begin van het spel heb ik nog eventjes een rondje gereden door het land. Maar al snel ga je achter de bazen aan omdat dat eigenlijk het enige is wat boeit. Een kale dode wereld mag er nog wel zo mooi uit zien, hij blijft kaal en... dood.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan ook rustig rondlopen, genieten van het uitzicht, beetje chillen. Enkel van reus naar reus rennen lijkt me wat saai.
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan ook rustig rondlopen, genieten van het uitzicht, beetje chillen. Enkel van reus naar reus rennen lijkt me wat saai.
Waar draait dat spel eigk om? Tot voor kort dacht ik dat het een Star Wars spin-off wasquote:Op woensdag 16 november 2005 12:49 schreef peristilius het volgende:
Nu even Rogue Galaxy trailer kijken.
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
IGN DQVIII review !!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King (Square Enix)
For PlayStation 2™ / US NTSC
Wordt meestal verzonden binnen 1 tot 5 dagen
Nee totaal niet..... ik weet het totaal concept nog niet maar het heeft wat weg van Skies of Arcadia !!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:27 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Waar draait dat spel eigk om? Tot voor kort dacht ik dat het een Star Wars spin-off was![]()
Dus mooi universum maar klote gevechten?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
het heeft wat weg van Skies of Arcadia !!![]()
Als je even nadenkt kom je vast tot de conclusie dat SoA een prachtig spel is, maar wat misschien niet iedereen even cool vind. Tevens zal je dan ook wel beseffen dat Overworks geen Level 5 is en de gameplay verre van gelijk zal zijn !quote:Op donderdag 17 november 2005 16:51 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dus mooi universum maar klote gevechten?
De gevechten hebben het voor mij verpestquote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je even nadenkt kom je vast tot de conclusie dat SoA een prachtig spel is, maar wat misschien niet iedereen even cool vind. Tevens zal je dan ook wel beseffen dat Overworks geen Level 5 is en de gameplay verre van gelijk zal zijn !
Klopt,... en de battles waren te vaakquote:Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
De gevechten hebben het voor mij verpestWat waren die traag zeg.
Mja, over smaak valt niet te twisten, zullen we maar zeggen.
Ik dacht een techniek te hebben ontdekt om ze te skippen: op pauze drukken als je de DC hoorde ladenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... en de battles waren te vaak![]()
In ieder geval is het concept misschien hetzelfde maar met Level 5 weet je het nooit.
Semi offtopic... je leert een techniek voor je schip waarmee je onder en boven de wolken kan vliegen zonder random encountersquote:Op donderdag 17 november 2005 20:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik dacht een techniek te hebben ontdekt om ze te skippen: op pauze drukken als je de DC hoorde laden![]()
Jezus wat heb ik me geergerd aan dat spel![]()
Maar ik ga Rogue Galaxy zeker in de gaten houden![]()
Zover ben ik nooit gekomenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Semi offtopic... je leert een techniek voor je schip waarmee je onder en boven de wolken kan vliegen zonder random encounters
Colossus geanuleerd?!quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn DQ is eindelijk verzondenIk heb alleen wel Gradius V en Shadow ot Colossus geannuleerd. Ik ga proberen om toch een 360 te kopen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn DQ is eindelijk verzondenIk heb alleen wel Gradius V en Shadow ot Colossus geannuleerd. Ik ga proberen om toch een 360 te kopen
Kan hem niet afpelen maar mensen die ik gesproken heb, vonden dat het ffgevoel nogal ver te zoeken was. Het is natuurlijk ook een ommekeer in de serie met de real time gevechten enzo vandaar de initiele schok denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Meer FFXII demo impressies ! Character switching,... cool filmpje !
http://www.playfrance.com(...)nal-Fantasy-XII.html
Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar het is voor mij nog steeds geen FF. Ik mis gewoon echt de random encountersquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Meer FFXII demo impressies ! Character switching,... cool filmpje !
http://www.playfrance.com(...)nal-Fantasy-XII.html
Jij bent blind. Volgende keer zal ik mijn impressies in braille schrijven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij vond het toch geen goede game....
Graagquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij bent blind. Volgende keer zal ik mijn impressies in braille schrijven.
Ik vind het een prima stap.... tevens trekt de setting me ook heel erg.... kan niet wachten !!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar het is voor mij nog steeds geen FF. Ik mis gewoon echt de random encounters
Na het weekend dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:27 schreef H.Flick het volgende:
Geen DQ vandaag ben ik bang.
Geen idee. Meestal bezorgt VGP wel binnen 3 dagen en had ik het dus gisteren moeten hebben. Alleen jammer dat de post in het weekend en maandag nooit zo hard werkt.quote:
Iemand enig idee, wanneer deze langverwachtte game eindelijk eens in Nederland te koop is? Ik word een beetje gek van het wachten namelijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:30 schreef Darkzell het volgende:
Echt veel vette werelden zitten er in KH2 man. Die ferryboat, Lion King en Tron zijn nog wel de vetste al mis ik er volgens mij een paar.
Geen idee, maar die enveloppen passen gewoon in mijn brievenbus.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:04 schreef H.Flick het volgende:
Komen pakketjes van VGP bij jou dan altijd met de normale post? Bij mij komt er altijd een vrachtwagentje van TNT langs...
Geen idee, hij komt in december pas in Japan, dus dan is hij hier pas over 6 maanden - een jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef jeremiah het volgende:
[..]
Iemand enig idee, wanneer deze langverwachtte game eindelijk eens in Nederland te koop is? Ik word een beetje gek van het wachten namelijk.
quote:
Is het ook mogelijk om de acties van alles personages te besturen? Dit vind ik namelijk wel 1 van de belangrijke aspecten van een 'turn-based' rpg, zelf taktisch acties plannen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net de FFXII demo gespeeld en ik ben voor de volle 100% overtuigd! Alle twijfels die ik had zijn in 1 keer weg. De gevechten zijn totaal niet chaotisch en eigenlijk helemaal niet zo real-time als ik eerst dacht. Je hebt nog steeds zo'n balk die aangeeft wanneer je aan gaat vallen en de computergestuurde partymembers doen hun werk goed. Je kunt ook heel gemakkelijk en snel wisselen tussen de verschillende characters. De menu-structuur is overzichtelijk en je kiest heel snel en makkelijk de juiste aanval of magic uit.
En het ziet er ook nog eens allemaal prachtig uit. Who needs next-gen FFXII komt er nog aan.
Niet dat de game gewoon pauseert en naar een character switcht als zn ATB balkje vol is?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef H.Flick het volgende:
Je kunt de AI van je partymembers uitschakelen en dan doen ze dus helemaal niks totdat jij ze orders geeft. Maar dat werkt niet echt fijn, volgens mij.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef PandorasBox het volgende:
Vivi in Kingdom Hearts 2!!
[afbeelding]
![]()
quote:
Nee, ik had vandaag de hele dag visite en nu ben ik gaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:46 schreef H.Flick het volgende:
Heb je DQ of de FF demo al gedaan?
Waarom prik je je PS2 niet gewoon in de Router?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:28 schreef Douwe het volgende:
Misschien is dit het verkeerde topic, maar toch maar even mijn vraag
Ik wil online met mijn PS2. Heb een netwerkkaart, goede kabel, en alle vierkantjes bij de diagnostische netwerktest van de PS2 worden groen, ik ben goed aangesloten. Yay!
Maar!
Als ik vervolgens 'Central Station' aanklik en ik wil connecten via het aangemaakte (en dus door de PS2 zelf oke bevonden) netwerkinstelling, geeft mijn PC op het moment van bevestigen direct de melding: '1 van de netwerkkabels is niet aangesloten'. Vervolgens komt de PS2 hier ook achter, stopt met connecten waarna op mijn PC vrolijk weer verschijnt dat er een 100Mbps connectie is.
Weet iemand wat ik fout doe?
Voor de duidelijkheid even de situatie:
Internet ---> Router ---> PC ---> PS2
quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Markster het volgende:
Ik zoek een dansmat met spel voor de ps2. Ik kan op futuremax wel de mat vinden, maar alleen maar psx spellen. Wie kan me helpen? Welke spellen zijn er voor de ps2?
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Helaas is het niet voor mij, maar voor een vriendin
Ahuhquote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Helaas is het niet voor mij, maar voor een vriendin
Ik heb al eerste indrukken gepost van zowel de demo als DQVIII.quote:Op maandag 21 november 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ahuh
@ de rest,.... sommige gamers al hun tanden in DQVIII kunnen zetten? En wat vonden de gamers hier van de FFXII demo als ze die ook gedaan hebben?
Yup, heb nog wel een aantal games inbestelling staan, maar die zet ik wel omquote:Op maandag 21 november 2005 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Volgende keer bestel je wel gewoon bij VGP neem ik aan?
Gelukkig maar!!!quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shadow ot Colossus is toruwens al verzonden, kon m niet meer annuleren![]()
Klinkt goed!quote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef H.Flick het volgende:
Dragon Quest is moeilijk! Ik ben al 2 keer dood gegaan en doe ik dat nooit in RPGs.
Klassequote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef H.Flick het volgende:
Dragon Quest is moeilijk! Ik ben al 2 keer dood gegaan en normaal doe ik dat nooit in RPGs.
Geloof me, je zult nog wel vaker het stof bijten. DQ8 is lekker uitdagend.quote:Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef H.Flick het volgende:
3 keer inmiddels. Ik ga eerst naar even een beetje levellen tegen wat simpelere vijanden. Die eerste boss is blijkbaar toch nog te hoog gegrepen.
Hoezo, "quote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond de demo van FFXII eigenlijk erg goed.![]()
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Net ook de FFXII gespeeld. Het ziet er werkelijk fantastisch uit. Ongelooflijk dat de PS2 dit er nog uit weet te persen. Die console blijft me werkelijk verbazen!
Vechten lijkt inderdaad erg op KOTOR, alleen een stuk overzichtelijker. Zo pauzeert de actie automatisch als je in het menu gaat. De AI van je teamgenoten werkt uitstekend. Maar als je wilt kun je die ook uitzetten. Jammer dat de characters in de demo veels te sterk zijn, dus iets van taktiek uitproberen hoeft niet echt. Levels van de demo leken op de opdrachten die je in FF-X2 moest vervullen. Maar ik ga er vanuit dat dit alleen voor de demo was.
Voor de rest was de camera wel frusterend, maar dat was omdat je in de demo de X-axis niet kon omwisselen en deze tegengesteld was als hetgeen ik gewend ben.
Volledige preview deze week op games.fok.nl
Dat ligt volgens mij aan het feit dat je in de demo wordt vergezeld door extra sterke sidekicks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het wel jammer dat het vechten erg automatisch gaat. De normale vijanden kun je gewoon verslaan door niks te doen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
en in de uiteindelijke versie krijg je er nog dorpjes, steden en verhaal bij
Klopt, maar er zat totaal geen balans in de demo. Hoofdpersonen waren veels te krachtig. Ik kan me niet voorstellen dat dit in het uiteindelijke spel zo blijft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het wel jammer dat het vechten erg automatisch gaat. De normale vijanden kun je gewoon verslaan door niks te doen.
Maar feit blijft dat je gewoon attack kiest en dat ze dan blijven attacken. Ik druk liever elke keer zelf op X of O.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, maar er zat totaal geen balans in de demo. Hoofdpersonen waren veels te krachtig. Ik kan me niet voorstellen dat dit in het uiteindelijke spel zo blijft.
Je kan ze zeer zeker wel stoppen... je kan een actie (niet in de demo geloof ik) op eenmalig zetten... dan gaat 1x die balk lopen met je ingevoerde aktie om vervolgens weer te prompten voor input. Zeker weten dat dit in de uiteindelijke versie komt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat je gewoon attack kiest en dat ze dan blijven attacken. Ik druk liever elke keer zelf op X of O.
Ze tweaken altijd nog hoor..... er is nog zo weinig bekend.... ze laten je iig wel even kennis maken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:44 schreef H.Flick het volgende:Dan ben ik helemaal tevreden over het battle systeem
Square-Enix op volle toeren!quote:
DMC met RPG elementen? Ik weet het niet Gijs.... hou het spel alleen maar in de gaten.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet erl tof uit, maar vraag me af hoe het gaat spelen. Het wordt een soort DMC toch?
Ikheb overigens DQVIII binnen
Natuurlijk!quote:Op donderdag 24 november 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil alleen zsm weten of het een game is die we moeten kopen als FFVII fans of niet.
Nou, ik ga het niet louter kopen omdat het de FF7-stempel draagt.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Afwachten is idd de beste oplossingIk wil alleen zsm weten of het een game is die we moeten kopen als FFVII fans of niet.
Dat hele chocobogebeuren heb ik nooit onder de knie gekregenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Hoeveel RPG's ik ook speel FFVII blijft toch veruit de beste. Er zit zoveel in! Van Chocobo's fokken tot een enorm uitgebreide Battle Arena. Voordat je Midgar uit bent en de worldmap ziet heb je al een heel spel gespeeld.
Het is ook nog steeds het spel waar ik het langs mee bezig ben geweest. Het lijkt wel of RPG's ook steeds korter worden...
Dat zou haast te mooi zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef P-Style het volgende:
Met zoveel verschillende spin-offs, moéten ze haast wel een remake maken van FFVII! Op de PS3!
Als ze de RPG elementen er maar niet geforceerd in gaan doen, bij drakengard scheen dat nogal een kut systeem te zijn volgens gamespot...en dat het erin zat om er een square stempel op te zettenquote:Op donderdag 24 november 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Afwachten is idd de beste oplossingIk wil alleen zsm weten of het een game is die we moeten kopen als FFVII fans of niet.
Dat chocobogebeuren was juist super! Je bleef maar racen en fokken totdat je een gouden chocobo had. En daarmee kon je de ultieme rode summon materia halenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:36 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dat hele chocobogebeuren heb ik nooit onder de knie gekregenHet kan eraan liggen dat mijn versie een defect heeft (collector's item 500$ op ebay!!!) want ik kan ze geen noten voeren en ook niet aan elkaar koppelen.
Hij heeft idd wel iets weg van Sephiroth.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
DQVIII heeft trouwenswel een heel klein beetje iets weg van FFVII. Je zit ook achter een vent met lange grijze haren aan.
Waar zit je nu met DQ?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel iets weg van Sephiroth.
vandaag al bij eplazaquote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef P-Style het volgende:
Verrek! Soul Calibur 3 ligt morgen ook alweer in de winkels!
Oh, dan sta je op het punt kennis te maken met de belangrijkste sidequest.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit ongeveer op 11 uur. Erg mooi spel tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel grappig hoe gewild dit spel is! Overal zijn revieuws te lezen van... een DEMO!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in mijn mening van FFXII.
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7800
Goede Previewquote:Op donderdag 24 november 2005 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in mijn mening van FFXII.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:03 schreef H.Flick het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
FOK!preview: Final Fantasy XII [9]quote:Op donderdag 24 november 2005 13:09 schreef H.Flick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:10 schreef JimmyJames het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog al een goeie vraag.quote:
Wait-mode. Ik ben wat tactischer ingesteld. Ik vind het vooral altijd leuk om in een game als FF gebruik te maken van status-effecten als Slow of Sleep.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Speel jij liever de wait-mode of de active-mode?
Zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wait-mode. Ik ben wat tactischer ingesteld. Ik vind het vooral altijd leuk om in een game als FF gebruik te maken van status-effecten als Slow of Sleep.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef JimmyJames het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:03 schreef H.Flick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:09 schreef JimmyJames het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor Roy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het Europese hoesje..... ja mega nieuws weer vandaag
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Ik vind het allemaal gewoon geldklopperij. Gaan al die mensen ineens keeiveel goeie spellen uitbrengen! Daardoor raken wij gamers in de war, hebben geen idee meer welk spel we moeten kopen, en wanneer en welke volgorde zodat we geneigd zijn ze allemaal tegelijk te kopen en te bestellen en dat kost óns dan weer veel geld en toch móeten we.... geldklopperij![]()
Heeft zin in erh.... de games in de voorgaande berichten in dit topic![]()
![]()
Het lijkt er inderdaad op dat alle goede games àltijd tegelijk komen en dat gebeurt dan in vlagen... afgelopen maart was dat ook al.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:00 schreef xienix84 het volgende:
Ik vind het allemaal gewoon geldklopperij. Gaan al die mensen ineens keeiveel goeie spellen uitbrengen! Daardoor raken wij gamers in de war, hebben geen idee meer welk spel we moeten kopen, en wanneer en welke volgorde zodat we geneigd zijn ze allemaal tegelijk te kopen en te bestellen en dat kost óns dan weer veel geld en toch móeten we.... geldklopperij![]()
Heeft zin in erh.... de games in de voorgaande berichten in dit topic![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens een minpunt ontdekt![]()
Dragon Quest 8 is veels te verslavend
![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door JimmyJames op 25-11-2005 11:49:09 ]Please Move The Deer Crossing Sign
Forum Opties Forumhop: Hop naar: