Katamariquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eigenlijk kunnen de FF en PS topics ook wel gefuseerd worden hoor, de enkele Shadow ot Colossus en God of War zijn uitzonderingen
jaaaaaaquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet om er nu een FF topic van te maken maar ik weet nog goed toen ik voor het eerst in de basis kwam van de rebellen... met die pinbal machine naar beneden. Daarna (veel later) voor het eerst de worldmap zien.... geconfronteerd worden met het verhaal van Cloud wat in Kalm Town gebeurde.... De Golden Saucer,.... City of the Ancients,... Rockettown, de flashbacks,...... Sephiroth,.... ooooh dit spel is zooo goed
Mee eens. Ik heb deze gespeeld ná VII, VIII en IX. Ik kocht 'm toen de PAL-Playstation 1 versie (SNES-port... maar wel een goeie!) van VI uitkwam. Mede omdat de FFX demo erbij zat!quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:33 schreef chibibo het volgende:
Voor mij is het de beste uit de serie.
Grafisch is het het mooiste spel dat ik ken voor de SNES, dat zich vooral uit in de vijanden tijdens de battels. De muziek is grandioos (nog beter dan die van FF7 zelfs) en wordt door velen beschouwd als Uematsu's meesterwerk. Hoewel de verhaallijn niet zo diepgaand is als die van FF7, draagt vrijwel elk karakter in het spel (er zijn er 14) een eigen tragiek met zich die je al spelende ontdekt, en de vijand die je moet bestrijden is een geweldige persoonlijkheid. En uiteraard is de typische FF-humor ook terug te vinden.
Jouw smaak een beetje kennende, kan ik hem zeker aanraden.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe je de zon moet oprollen?
[ miereneuk in nieteens het FFtopic ]quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:00 schreef P-Style het volgende:
Nog één allerlaatste FF-opmerking...
[..]
....
Inderdaad vind ik het ook geweldig dat er 14 karakters beschikbaar zijn, zonder dat er ook maar ééntje tussen zit die "overbodig lijkt" (zoals een Quistis, Cait Sith of Amarant...).
Quistisquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:45 schreef xienix84 het volgende:
[..]
[ miereneuk in nieteens het FFtopic ]![]()
Amarant was best een sterke (fysieke) kracht en heeft mij toch regelmatig goed bijgestaan hoor. Quistis en Caith Sith... geef je gelijk....
Het is gewoon zo dat square-enix met een aantal pareltjes aan komt zetten, waar iedereen onzettend op zit te wachten. Uiteraard zijn er wel meer goeie spellen hoor![]()
Op de PS2 hoofdzakelijk RPG's. En games als Shadow of the Colossus, maar die is nog niet uit hier.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:05 schreef capital_P het volgende:
blijkbaar is het nu uit op de ps2, wat voor spellen speel jij dan, gestapo-man?
Deze scoren erg goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:57 schreef capital_P het volgende:
x-men legends 2
ultimate spiderman
tenk joe
PUG = afrader kwa het spelen van games. Snap niet dat menser er nog naar toe gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shadow of the Colossus spelen op een drukke gameshow met keihard lawaai is een afrader
Deze week wordt ie verzondenquote:Op maandag 14 november 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII movie
http://www.gametrailers.com/download.php?id=8406&type=wmv&f=
[afbeelding]
Oh jaquote:Op maandag 14 november 2005 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze week wordt ie verzondenAlle games wijken voor deze titel
Zooooo danquote:Op maandag 14 november 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Playstation mag (USA)
Socom 3 (PS2, Sony): 9/10
Magna Carta: Tears of Blood (PS2, Atlus): 5,5/10Zonde...
The Warriors (PS2, Take-Two): 8/10
007: From Russia With Love (PS2, EA): 7,5/10
Soul Calibur III (PS2, Namco): 10/10een 10...
NFS: Most Wanted (PS2, EA): 8,5/10
The Chronicles of Narnia (PS2, Disney): 4/10
King Kong (PS2, Ubisoft): 9/10
Tony Hawk's: AW (PS2, Activision): 8/10
Total Overdose: Gunslinger Tale in Mexico (PS2, Eidos): 7/10
Heroes of the Pacific (PS2, Ubisoft): 7,5/10
Brothers in Arms: EIB (PS2, Ubisoft): 9/10
L.A. Rush (PS2, Midway): 6,5/10
NBA 06 (PS2, EA): 7,5/10
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi (PS2, Atari) 8/10
The Matrix: Path of Neo (PS2, Atari): 6,5/10
Fatal Frame 3: The Tormented (PS2, Tecmo): 8/10
Dynasty Warriors 5: Xtreme Legends (PS2, Koei): 8/10
Guitar Hero (PS2, RedOctane): 9/10Must have
Taito Legends (PS2, Taito): 7/10
Trapt (PS2, Tecmo): 6,5/10
Zatch Bell! Mamodo Battles (PS2, Bandai): 6/10
WWE: Smackdown vs Raw 06 (PS2, THQ): 8/10
World Tour Poker (PS2, 2KSports): 4/10
EyeToy: Operation Spy (PS2, Sony): 5,5/10
Lord of the Rings Tactics (PSP, EA): 7/10
Ghost in the Shell: SAC (PSP, Bandai): 5,5/10
Star Wars: Battlefront 2 (PSP, LucasArts): 7/10
PoPoLoCrois (PSP, Agetec): 6/10Zonde
NFSU: Most Wanted 5-1-0 (PSP, EA): 8,5/10
SSX On tour (PSP, EA): 6/10
The Con (PSP, Sony): 6,5/10
NBA 06 (PSP, EA): 6/10
Gretzky NHL 06 (PSP, Sony): 6,5/10
quote:Op maandag 14 november 2005 16:50 schreef peristilius het volgende:
Grandia 3 niet naar Europa.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61678
Hij's erg goedkoop te krijgen tegenwoordig ja! Maar laatst was er nieuws over een of andere speciale versie van DMC3 die eraan zit te komen, vandaar dat ik 'm nog niet gekocht heb. Alleen hoor je daar niks meer over.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Devil May Cry 3 gekocht19 euro, kon m niet laten liggen
OMFG.quote:Op maandag 14 november 2005 16:50 schreef peristilius het volgende:
Grandia 3 niet naar Europa.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61678
Jeeeetje,.... die gamespot reviewquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:00 schreef PandorasBox het volgende:
Dragon Quest VIII reviews online:
RPGfan: 9.6
Gamespot: 9.0
Mooie scores. Als het goed is krijg ik de game donderdag of vrijdag binnen...![]()
Fucking hellquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:22 schreef Bastard het volgende:
Zal allemaal wel op dat ding... maar hier stond ik dus WEL van te kijken.. van de makers van de GT serie..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tourist Trophy
Tot nu stond de PS2 bij mij bekend als de karteltjesmachine... maar dit is fucking mooi!!
Grafisch erg, heel erg mooi, maar ik vind het er nogal chaotisch uitzien eigenlijk... Ik weet niet of dit nou wel zo fijn speelt...quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:11 schreef Chocobo het volgende:
SHIIIIIIIIIIIIIIITTTT,.... FFXII filmpje met heel veel battles en gameplay.... dat ziet er echt goed uit![]()
Wat een heerlijke spannende battle-engine zeg..... heeft echt wat weg van Vagrant Story !!
http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/1UP/FFXII_GP_1_1500k.zip
Square,....![]()
Nee je hebt gelijk.... lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Grafisch erg, heel erg mooi, maar ik vind het er nogal chaotisch uitzien eigenlijk... Ik weet niet of dit nou wel zo fijn speelt...
Komt 'ie ook nog in Europa uit eigenlijk? Voor zover ik begrijp gaat dit alleen over de US release.quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:00 schreef PandorasBox het volgende:
Mooie scores. Als het goed is krijg ik de game donderdag of vrijdag binnen...![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt 'ie ook nog in Europa uit eigenlijk? Voor zover ik begrijp gaat dit alleen over de US release.![]()
turn basedquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:00 schreef PandorasBox het volgende:
De logische vervolgvraag is dan: wanneer?quote:
Alleen Grandia vond ik realtime coolquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Goh, datzelfde heb ik altijd als ik realtime bij een RPG lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |