quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Markster het volgende:
Ik zoek een dansmat met spel voor de ps2. Ik kan op futuremax wel de mat vinden, maar alleen maar psx spellen. Wie kan me helpen? Welke spellen zijn er voor de ps2?
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Helaas is het niet voor mij, maar voor een vriendin
Ahuhquote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Helaas is het niet voor mij, maar voor een vriendin
Ik heb al eerste indrukken gepost van zowel de demo als DQVIII.quote:Op maandag 21 november 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ahuh
@ de rest,.... sommige gamers al hun tanden in DQVIII kunnen zetten? En wat vonden de gamers hier van de FFXII demo als ze die ook gedaan hebben?
Yup, heb nog wel een aantal games inbestelling staan, maar die zet ik wel omquote:Op maandag 21 november 2005 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Volgende keer bestel je wel gewoon bij VGP neem ik aan?
Gelukkig maar!!!quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shadow ot Colossus is toruwens al verzonden, kon m niet meer annuleren![]()
Klinkt goed!quote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef H.Flick het volgende:
Dragon Quest is moeilijk! Ik ben al 2 keer dood gegaan en doe ik dat nooit in RPGs.
Klassequote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef H.Flick het volgende:
Dragon Quest is moeilijk! Ik ben al 2 keer dood gegaan en normaal doe ik dat nooit in RPGs.
Geloof me, je zult nog wel vaker het stof bijten. DQ8 is lekker uitdagend.quote:Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef H.Flick het volgende:
3 keer inmiddels. Ik ga eerst naar even een beetje levellen tegen wat simpelere vijanden. Die eerste boss is blijkbaar toch nog te hoog gegrepen.
Hoezo, "quote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond de demo van FFXII eigenlijk erg goed.![]()
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Net ook de FFXII gespeeld. Het ziet er werkelijk fantastisch uit. Ongelooflijk dat de PS2 dit er nog uit weet te persen. Die console blijft me werkelijk verbazen!
Vechten lijkt inderdaad erg op KOTOR, alleen een stuk overzichtelijker. Zo pauzeert de actie automatisch als je in het menu gaat. De AI van je teamgenoten werkt uitstekend. Maar als je wilt kun je die ook uitzetten. Jammer dat de characters in de demo veels te sterk zijn, dus iets van taktiek uitproberen hoeft niet echt. Levels van de demo leken op de opdrachten die je in FF-X2 moest vervullen. Maar ik ga er vanuit dat dit alleen voor de demo was.
Voor de rest was de camera wel frusterend, maar dat was omdat je in de demo de X-axis niet kon omwisselen en deze tegengesteld was als hetgeen ik gewend ben.
Volledige preview deze week op games.fok.nl
Dat ligt volgens mij aan het feit dat je in de demo wordt vergezeld door extra sterke sidekicks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het wel jammer dat het vechten erg automatisch gaat. De normale vijanden kun je gewoon verslaan door niks te doen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
en in de uiteindelijke versie krijg je er nog dorpjes, steden en verhaal bij
Klopt, maar er zat totaal geen balans in de demo. Hoofdpersonen waren veels te krachtig. Ik kan me niet voorstellen dat dit in het uiteindelijke spel zo blijft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het wel jammer dat het vechten erg automatisch gaat. De normale vijanden kun je gewoon verslaan door niks te doen.
Maar feit blijft dat je gewoon attack kiest en dat ze dan blijven attacken. Ik druk liever elke keer zelf op X of O.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, maar er zat totaal geen balans in de demo. Hoofdpersonen waren veels te krachtig. Ik kan me niet voorstellen dat dit in het uiteindelijke spel zo blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |