quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Markster het volgende:
Ik zoek een dansmat met spel voor de ps2. Ik kan op futuremax wel de mat vinden, maar alleen maar psx spellen. Wie kan me helpen? Welke spellen zijn er voor de ps2?
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Helaas is het niet voor mij, maar voor een vriendin
Ahuhquote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Helaas is het niet voor mij, maar voor een vriendin
Ik heb al eerste indrukken gepost van zowel de demo als DQVIII.quote:Op maandag 21 november 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ahuh
@ de rest,.... sommige gamers al hun tanden in DQVIII kunnen zetten? En wat vonden de gamers hier van de FFXII demo als ze die ook gedaan hebben?
Yup, heb nog wel een aantal games inbestelling staan, maar die zet ik wel omquote:Op maandag 21 november 2005 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Volgende keer bestel je wel gewoon bij VGP neem ik aan?
Gelukkig maar!!!quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shadow ot Colossus is toruwens al verzonden, kon m niet meer annuleren![]()
Klinkt goed!quote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef H.Flick het volgende:
Dragon Quest is moeilijk! Ik ben al 2 keer dood gegaan en doe ik dat nooit in RPGs.
Klassequote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef H.Flick het volgende:
Dragon Quest is moeilijk! Ik ben al 2 keer dood gegaan en normaal doe ik dat nooit in RPGs.
Geloof me, je zult nog wel vaker het stof bijten. DQ8 is lekker uitdagend.quote:Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef H.Flick het volgende:
3 keer inmiddels. Ik ga eerst naar even een beetje levellen tegen wat simpelere vijanden. Die eerste boss is blijkbaar toch nog te hoog gegrepen.
Hoezo, "quote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond de demo van FFXII eigenlijk erg goed.![]()
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Net ook de FFXII gespeeld. Het ziet er werkelijk fantastisch uit. Ongelooflijk dat de PS2 dit er nog uit weet te persen. Die console blijft me werkelijk verbazen!
Vechten lijkt inderdaad erg op KOTOR, alleen een stuk overzichtelijker. Zo pauzeert de actie automatisch als je in het menu gaat. De AI van je teamgenoten werkt uitstekend. Maar als je wilt kun je die ook uitzetten. Jammer dat de characters in de demo veels te sterk zijn, dus iets van taktiek uitproberen hoeft niet echt. Levels van de demo leken op de opdrachten die je in FF-X2 moest vervullen. Maar ik ga er vanuit dat dit alleen voor de demo was.
Voor de rest was de camera wel frusterend, maar dat was omdat je in de demo de X-axis niet kon omwisselen en deze tegengesteld was als hetgeen ik gewend ben.
Volledige preview deze week op games.fok.nl
Dat ligt volgens mij aan het feit dat je in de demo wordt vergezeld door extra sterke sidekicks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het wel jammer dat het vechten erg automatisch gaat. De normale vijanden kun je gewoon verslaan door niks te doen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
en in de uiteindelijke versie krijg je er nog dorpjes, steden en verhaal bij
Klopt, maar er zat totaal geen balans in de demo. Hoofdpersonen waren veels te krachtig. Ik kan me niet voorstellen dat dit in het uiteindelijke spel zo blijft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het wel jammer dat het vechten erg automatisch gaat. De normale vijanden kun je gewoon verslaan door niks te doen.
Maar feit blijft dat je gewoon attack kiest en dat ze dan blijven attacken. Ik druk liever elke keer zelf op X of O.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, maar er zat totaal geen balans in de demo. Hoofdpersonen waren veels te krachtig. Ik kan me niet voorstellen dat dit in het uiteindelijke spel zo blijft.
Je kan ze zeer zeker wel stoppen... je kan een actie (niet in de demo geloof ik) op eenmalig zetten... dan gaat 1x die balk lopen met je ingevoerde aktie om vervolgens weer te prompten voor input. Zeker weten dat dit in de uiteindelijke versie komt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat je gewoon attack kiest en dat ze dan blijven attacken. Ik druk liever elke keer zelf op X of O.
Ze tweaken altijd nog hoor..... er is nog zo weinig bekend.... ze laten je iig wel even kennis maken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:44 schreef H.Flick het volgende:Dan ben ik helemaal tevreden over het battle systeem
Square-Enix op volle toeren!quote:
DMC met RPG elementen? Ik weet het niet Gijs.... hou het spel alleen maar in de gaten.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet erl tof uit, maar vraag me af hoe het gaat spelen. Het wordt een soort DMC toch?
Ikheb overigens DQVIII binnen
Natuurlijk!quote:Op donderdag 24 november 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil alleen zsm weten of het een game is die we moeten kopen als FFVII fans of niet.
Nou, ik ga het niet louter kopen omdat het de FF7-stempel draagt.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Afwachten is idd de beste oplossingIk wil alleen zsm weten of het een game is die we moeten kopen als FFVII fans of niet.
Dat hele chocobogebeuren heb ik nooit onder de knie gekregenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Hoeveel RPG's ik ook speel FFVII blijft toch veruit de beste. Er zit zoveel in! Van Chocobo's fokken tot een enorm uitgebreide Battle Arena. Voordat je Midgar uit bent en de worldmap ziet heb je al een heel spel gespeeld.
Het is ook nog steeds het spel waar ik het langs mee bezig ben geweest. Het lijkt wel of RPG's ook steeds korter worden...
Dat zou haast te mooi zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef P-Style het volgende:
Met zoveel verschillende spin-offs, moéten ze haast wel een remake maken van FFVII! Op de PS3!
Als ze de RPG elementen er maar niet geforceerd in gaan doen, bij drakengard scheen dat nogal een kut systeem te zijn volgens gamespot...en dat het erin zat om er een square stempel op te zettenquote:Op donderdag 24 november 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Afwachten is idd de beste oplossingIk wil alleen zsm weten of het een game is die we moeten kopen als FFVII fans of niet.
Dat chocobogebeuren was juist super! Je bleef maar racen en fokken totdat je een gouden chocobo had. En daarmee kon je de ultieme rode summon materia halenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:36 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dat hele chocobogebeuren heb ik nooit onder de knie gekregenHet kan eraan liggen dat mijn versie een defect heeft (collector's item 500$ op ebay!!!) want ik kan ze geen noten voeren en ook niet aan elkaar koppelen.
Hij heeft idd wel iets weg van Sephiroth.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
DQVIII heeft trouwenswel een heel klein beetje iets weg van FFVII. Je zit ook achter een vent met lange grijze haren aan.
Waar zit je nu met DQ?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel iets weg van Sephiroth.
vandaag al bij eplazaquote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef P-Style het volgende:
Verrek! Soul Calibur 3 ligt morgen ook alweer in de winkels!
Oh, dan sta je op het punt kennis te maken met de belangrijkste sidequest.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit ongeveer op 11 uur. Erg mooi spel tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel grappig hoe gewild dit spel is! Overal zijn revieuws te lezen van... een DEMO!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in mijn mening van FFXII.
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7800
Goede Previewquote:Op donderdag 24 november 2005 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in mijn mening van FFXII.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:03 schreef H.Flick het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
FOK!preview: Final Fantasy XII [9]quote:Op donderdag 24 november 2005 13:09 schreef H.Flick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:10 schreef JimmyJames het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog al een goeie vraag.quote:
Wait-mode. Ik ben wat tactischer ingesteld. Ik vind het vooral altijd leuk om in een game als FF gebruik te maken van status-effecten als Slow of Sleep.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Speel jij liever de wait-mode of de active-mode?
Zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wait-mode. Ik ben wat tactischer ingesteld. Ik vind het vooral altijd leuk om in een game als FF gebruik te maken van status-effecten als Slow of Sleep.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef JimmyJames het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:03 schreef H.Flick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:09 schreef JimmyJames het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor Roy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het Europese hoesje..... ja mega nieuws weer vandaag
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Ik vind het allemaal gewoon geldklopperij. Gaan al die mensen ineens keeiveel goeie spellen uitbrengen! Daardoor raken wij gamers in de war, hebben geen idee meer welk spel we moeten kopen, en wanneer en welke volgorde zodat we geneigd zijn ze allemaal tegelijk te kopen en te bestellen en dat kost óns dan weer veel geld en toch móeten we.... geldklopperij![]()
Heeft zin in erh.... de games in de voorgaande berichten in dit topic![]()
![]()
Het lijkt er inderdaad op dat alle goede games àltijd tegelijk komen en dat gebeurt dan in vlagen... afgelopen maart was dat ook al.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:00 schreef xienix84 het volgende:
Ik vind het allemaal gewoon geldklopperij. Gaan al die mensen ineens keeiveel goeie spellen uitbrengen! Daardoor raken wij gamers in de war, hebben geen idee meer welk spel we moeten kopen, en wanneer en welke volgorde zodat we geneigd zijn ze allemaal tegelijk te kopen en te bestellen en dat kost óns dan weer veel geld en toch móeten we.... geldklopperij![]()
Heeft zin in erh.... de games in de voorgaande berichten in dit topic![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens een minpunt ontdekt![]()
Dragon Quest 8 is veels te verslavend
![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door JimmyJames op 25-11-2005 11:49:09 ]Please Move The Deer Crossing Sign
Forum Opties Forumhop: Hop naar: