Je hebt al een mailtje terug als het goed isquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef lotje11 het volgende:
allo! XcUZ-Me je hebt mail... over lush
ze liggen er al, ik heb ze vrijdag gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef lotje11 het volgende:
allo! XcUZ-Me je hebt mail... over lush
Ik ben benieuwd wanneer de rode slippers en snowfestivals in de winkels liggen........ iemand toevallig vandaag nog geweest?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:03 schreef lotje11 het volgende:
Aarti, waar was dat? Amsterdam geldt niet, want daar lag alles een maand geleden al
Ik kan het bevestigenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
In Amsterdam Kalverstraat
![]()
Daar lagen ze nog niet, tot een week geleden. Dat meisje had trouwens gezegd dat ze vanaf 25 oktober overal lagen.
En terechtquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:47 schreef lotje11 het volgende:
Tja, dan hebben die brutale randstadters alles voor zichzelf gehouden....... want in Den Bosch en Maastricht lagen ze vorige week woensdag iig nog niet......
Vaav, ik krijg hier een mental image vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:58 schreef Vava het volgende:
@ MissBliss, over de Reincarnate. Hij schuimde nooit goed en als ik hem over mijn hoofd haalde gleed mijn haar mee en kon ik nog niet goed smerenNu verdeel ik mijn haar in 2 grote plukken met in het midden een scheiding. Pak 1 zo'n pluk vast zodat mijn haar strak getrokken is en smeer dan heel hard met die shampoo over mijn hoofd, vervolgens de andere pluk op dezelfde manier. Dan gewoon wassen en het schuimt zo wel heel goed
He moet dat nouquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vaav, ik krijg hier een mental image van
Kat gelushedquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:59 schreef lotje11 het volgende:
ik ga zo es lekker lushdouchen, heb net de kat al gewassen met rehab......![]()
Ze was niet blij met me![]()
Ga je halen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:14 schreef _evenstar_ het volgende:
missymirjam Koop een leven ipv lush met je uitgemolken gekat![]()
lotje.. zucht bijna vrijdag.. bijna vrijdag.. snowfairy
![]()
mine mine mine
![]()
Ik had dinsdagavond besteld en kreeg gisteren het pakket thuis. Gaat echt lekker snel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:29 schreef kozakken het volgende:
Ik heb besteld in Engeland. (vrijdag)
Ben zo benieuwd wanneer ik m'n nieuwe hebbedingetjes heb!
dank uquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef DarkElf het volgende:
ongelooflijk dat dat gezeur en geziek nog steeds doorgaat,
MM stop met dat gezuig van je.
en ik hoef geen verdedigende posts te zien, ga gewoon doorneuzelen over
lush.
dat waar dit topic voor is dus.
Ah, ik zal het zo eens testen danquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:58 schreef Vava het volgende:
@ MissBliss, over de Reincarnate. Hij schuimde nooit goed en als ik hem over mijn hoofd haalde gleed mijn haar mee en kon ik nog niet goed smerenNu verdeel ik mijn haar in 2 grote plukken met in het midden een scheiding. Pak 1 zo'n pluk vast zodat mijn haar strak getrokken is en smeer dan heel hard met die shampoo over mijn hoofd, vervolgens de andere pluk op dezelfde manier. Dan gewoon wassen en het schuimt zo wel heel goed
Hmmmmmm wat een fijn lijstje petra!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben vandaag naar de Lush geweest en heb gekocht:
[afbeelding]
Sandstone zeep. Vond ik erg lekker ruiken en er ook lekker uitzien (heel anders dan op het plaatje, veel geler), dus ik ben benieuwd.
[afbeelding]
Honey I washed the Kids zeep. Wederom een fijne geur en een beproefd zeepje wat het vaak goed doet, dus dat leek me wel slim.
[afbeelding]
Flying Fox douchegel. Leek me erg lekker, ik wilde graag een douchegel proberen en uit alle douchegels heb ik (na een kwartier ruiken) deze gekozen.
[afbeelding]
Deze! Soft Coeur massage bar, geweldige geur vond ik hem in de winkel hebben! Ik hoop dat ik er veel plezier van heb. Van al deze producten natuurlijk trouwens.
Ik heb meer lekkere zeepjes geroken, deze twijfelde ik allemaal over: Mirana, Angels Delight (kerstzeep), I should Coco en Demon in the Dark.
De Snowcake vond ik het niet echt hebben, Rock star ook niet toen ik hem zelf rook.
Ik heb nog heel veel andere dingetjes mogen proberen daar, dat was echt leuk om te doen. Vooral beneden (in de Kalverstraat) heb ik allerlei dingen op m'n hand laten testen, die nu echt apart ruikt!Een paar dingen vond ik wel heel erg fijn maar heb ik in verband met de kosten niet gekocht.
Toen ik aan het afrekenen was heb ik geen proefjes meer gekregen, ik durfde er ook niet naar te vragen. Nou ja dat vind ik ook niet zo erg. Ik heb genoeg om te proberen nu!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmmmmmm wat een fijn lijstje petra!!!
Qua geur vond ik hem het lekkerst. Dat zit dan hoop ik wel goed.quote:Alleen de FF moet je van houden, en is niet mijn ding.
Heerlijk hè! Ik wil er helemaal naar ruiken!! De Lush winkel zelf ruikt sowieso super, erg overweldigend in het begin maar als je er een tijdje bent is het heerlijk.quote:Ik heb de Soft Coeur ook en ik ben er erg blij mee! Blijft lang hangen. Ik gebruik m vaak voor 't slapen gaan en dan ruikt mn slaapshirt en mn bed helemaal naar chocolade met vanille.
Da's geen prut, da's chocola! Zei die jongen bij Lush in elk geval. Kan je gewoon opeten zelfs.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef _evenstar_ het volgende:
volgens mij hebben wij die soft coeur mishandeld.. hij rook idd lekker maar zitten jullie dna niet helemaal onder de bruine prut?
Neequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef _evenstar_ het volgende:
volgens mij hebben wij die soft coeur mishandeld.. hij rook idd lekker maar zitten jullie dna niet helemaal onder de bruine prut?
dat het chocolade is wist ik maar het voelt en ziet er dan wle uit als prutquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Da's geen prut, da's chocola! Zei die jongen bij Lush in elk geval. Kan je gewoon opeten zelfs.
het smolt iig als ene gek maar die chocolade nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
NeeNergens last van!
Denk dat je beetje teveel hebt gebruikt evenstar
de lakens zaten niet onder wel de spierwitte handdoekenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef Anitra het volgende:
Je hoefde iig niet zelf de lakens te wassen
Als je maar lol hadquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
nee de rest van me huwelijsknachtdoorbengen terwijl ej onder de prut zitis niet stemmingsbevorderlijk
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
nee de rest van me huwelijsknachtdoorbengen terwijl ej onder de prut zitis niet stemmingsbevorderlijk
![]()
Dankjewel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef Vava het volgende:
Leuke dingen gekocht Petra!
Dan is hij toch nog steeds wel lekker?quote:Ik vind die Soft Coeur ook erg lekkerdie chocola is er bij mij een beetje uitgegaan, zit een kuiltje nu
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Dan is hij toch nog steeds wel lekker?
Ik vroeg me trouwens nog iets af; zijn er bepaalde zeepjes die veel zwaarder zijn dan andere (zodat je dus eigenlijk minder krijgt bij 100 gram)?
Volgens mij wel! Het is me wel eens opgevallen maar ik weet eigenlijk niet meer bij welke zepenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:47 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vroeg me trouwens nog iets af; zijn er bepaalde zeepjes die veel zwaarder zijn dan andere (zodat je dus eigenlijk minder krijgt bij 100 gram)?
Hij blijft lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Dan is hij toch nog steeds wel lekker?
Miranda stinkt, so who caresquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:07 schreef Lotjeb het volgende:
Ginger is in elk geval heel compact, Miranda wat minder!
De mensen die Miranda wel lekker vindenquote:
Nee, ik bedoelde meer dat een zeepje bijvoorbeeld zware stukjes heeft waardoor het stukje kleiner is dan een ander stukje van precies hetzelfde gewicht. Omdat ze natuurlijk allemaal andere ingrediënten hebben. Maar dat blijkt dus inderdaad wel zo te zijn. Kon ook eigenlijk niet anders. Misschien dat ze dat ook wel in de prijs verrekenen, niet alle zeepjes zijn tenslotte even duur.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef PeRi het volgende:
In pakketjes zitten soms kleinere stukjes, van 80 gram oid. Ik denk dat je dat bedoelt? Als er staat 100gr, dan krijg je 100gr. En je hebt bij de bbs dingetjes zoals snowfestival dat ze per 100gram gaan en niet per stuk..
Nee, bedankt!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:35 schreef PeRi het volgende:
H7 wil je de templebalm nog?
Heb ik net gedaan met de Flying Fox douchegel (omdat die niet meteen zo aangebroken toont als je 'm een keer hebt gebruikt,quote:
Hij is lekker héquote:Op woensdag 2 november 2005 08:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan met de Flying Fox douchegel (omdat die niet meteen zo aangebroken toont als je 'm een keer hebt gebruikt,). Het beviel me erg goed en ik ruik nu lekker.
Ze mogen best meer in beeld van mij.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:38 schreef noekje het volgende:
De kerstartikelen staan wel een beetje verstopt op de site maar ze staan erop of is dit al gezegd?
Ik had vanmiddag nog gekeken en ze niet gezien, zal eens gaan zoeken! Thanks!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:38 schreef noekje het volgende:
De kerstartikelen staan wel een beetje verstopt op de site maar ze staan erop of is dit al gezegd?
Godiva ja, dat zei dat meisje bij de winkel ook al tegen mij. Conditioner zit daar toch bij in? Wordt misschien wel (een van) de volgende aanko(o)p(en). Het leuke is met al die geurtjes dat ik het telkens nét niet kan plaatsen, maar dat de combinatie van al die ingrediënten die je neus in stroomt gewoon lekker ruikt en dat het daarom toch niet echt uitmaakt!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hij is lekker héDan moet je ook zeker de Godiva shampoobar hebben, die ruikt exact hetzelfde
In de winkel ook wel, op die krijtbordjes. Best jammer want daar is verder wel aandacht aan besteed en ik vind het een leuk idee om het zo te doen in plaats van met plastic.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef Marloes het volgende:
Deze driedubbele zeep stapel houd je wel schoon tijdens kerst.
wat erg! spelfouten op de lush site
Ow nee ikke nietquote:Op woensdag 2 november 2005 20:25 schreef Aarti het volgende:
Ik vond hem niet lekker ruiken in de winkel, dan vond ik Angels delight lekkerder *ietsje*
Ik vond het eerst niet zo'n bijzondere zeep maar ik ga 'm steeds meer waarderenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat vind ik ook, Angels vind ik veel minder boeiendKoop het dan ook niet meer.
T was the night heeft iets thee-achtigs vind ik
HIWTKquote:Op woensdag 2 november 2005 20:34 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Merk trouwens dat er ook geurtjes zijn waar ik een beetje op uitgekeken raak![]()
Die vind ik een beetje gewoon eigenlijk, niet meer bijzonder. Night before Christmas vind ik momenteel de lekkerste zeep die ik hebquote:
Hmm... de lekkerste die ik heb... hmm.. *denkt*.. ik twijfel tussen mijn gigaproef Rockstar en mijn eeuwige favoriet Snowcakequote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Die vind ik een beetje gewoon eigenlijk, niet meer bijzonder. Night before Christmas vind ik momenteel de lekkerste zeep die ik heb![]()
Ik vind van wel! Sinds ik een proefje kreeg ben ik verkochtquote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef p-etr-a het volgende:
Is Snowcake onder de douche anders dan in de winkel? Ik vond 'm echt niet zo lekker ruiken.
Dat heb ik dus met Snow Fairy. Hij is wel lekker, maar zal em denk ik geen 2e keer meer kopen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef heaven7 het volgende:
Heb ik ook helaasZou dat bij Snow fairy ook gebeuren?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:12 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Sinds ik een proefje kreeg ben ik verkocht![]()
Thanks voor nog een verslavingquote:Op woensdag 2 november 2005 21:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Altijd leuk om te horen dat proefjes bevallen.
Ik heb 'm en vind 'm heerlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef Aarti het volgende:
Ik hoor jullie eigenlijk niet zo vaak over Karma, terwijl dat toch een van de beste verkopende zeepjes (en de restdingen) is? Ik vind hem niet lekker ruiken
Ik denk dat het een haar isquote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HIWTK heb ik me vandaag weer es voor het eerst sinds tijden mee gedoucht.
Ik vind hem/haar nog steeds lekker
Kruidnagel, sinaasappel, kaneel.. heerlijke winteringredientenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik denk dat het een haar is![]()
Sinds kort vind ik Karma trouwens ook erg lekker! Ik denk dat het door de naderende winter komt... ik gebruik de fruitige dingen veel minder en de kruidige dingen juist steeds meer!
En hij is zo lekker!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:15 schreef Lotjeb het volgende:
Ow,en met Waylander Rhassoul heb ik het helemaal gehad![]()
Vind het nu een misselijkmakend geurtje![]()
Neequote:
Ga jij je maar wassen met Karma zeepquote:
Morgen weerquote:Op woensdag 2 november 2005 22:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ga jij je maar wassen met Karma zeep![]()
Karma is een ochtendzeepquote:Op woensdag 2 november 2005 22:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ga jij je maar wassen met Karma zeep![]()
Jaquote:Op woensdag 2 november 2005 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm en vind 'm heerlijk
Gister nog mee gedouched! En daarna Karma Cream en Karma poeder. Heerlijk
M'n schoonzusje is er ook helemaal gek van
Jouw badkamer zal dus afterwards als een Lushwinkel ruikenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef Lotjeb het volgende:
Ik trek me terug in de badkamer en neem mee:
- Ocean Salt
- MoM
- Fresh Farmacy
- Restje Snowfestival (voetenbad)
- Figs and Leaves (scrub)
- Ginger
- Dream Cream
- Ginger Powder
- Beker thee
- Boek
Wat een voorbereiding voor een 'schoonmaakbeurt'![]()
Er staan potjes met koffiebonen, als je even daaraan ruikt ruik je daarna weer "neutraal"quote:Op woensdag 2 november 2005 22:11 schreef Aarti het volgende:
Dat vind ik trouwens zo balen he, in die winkel word je zo bedwelmd, dat op een gegeven moment alles hetzelfde ruikt, en je eigenlijk niet meer kan ruiken wat je nou lekker vindt of smerig...![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef imago het volgende:
[..]
Er staan potjes met koffiebonen, als je even daaraan ruikt ruik je daarna weer "neutraal"
handigquote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef imago het volgende:
[..]
Er staan potjes met koffiebonen, als je even daaraan ruikt ruik je daarna weer "neutraal"
Ik neem geen producten mee naar buiten maar strooi of smeer wat op mn handquote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja winkeljuffrouw, ik ga even de spulletjes mee naar buiten nemen om ze beter te kunnen ruiken
Nou nu je dat zo zegt: je zou er zo mee weg kunnen lopen heb ik het idee. Je mandje goed vol en dan de winkel uit lopen als ze bezig zijn boven of beneden andere mensen te helpen, of dingen de winkel in te slepen van (nog verder) boven af. Of je pakt een bonk zeep (waar geen etiketje omheen zit ofzo) en stopt het in je tas. Jatten lijkt me erg makkelijk bij de Lush.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja winkeljuffrouw, ik ga even de spulletjes mee naar buiten nemen om ze beter te kunnen ruiken
Ja, dat wel, maar dat zwarte spul hoeft van mij niet. Krijg niet het gevoel dat ik er schoner van wordt.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vond je You snap the whip niet lekker ruiken?
Wat handigquote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef imago het volgende:
[..]
Nee? Ik vond 'm heerlijk! Lekker scrubben en nog lekker ruiken ook!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dat zwarte spul hoeft van mij niet. Krijg niet het gevoel dat ik er schoner van wordt.
Ik heb het me ook al eens afgevraagd iddquote:Op woensdag 2 november 2005 23:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou nu je dat zo zegt: je zou er zo mee weg kunnen lopen heb ik het idee. Je mandje goed vol en dan de winkel uit lopen als ze bezig zijn boven of beneden andere mensen te helpen, of dingen de winkel in te slepen van (nog verder) boven af. Of je pakt een bonk zeep (waar geen etiketje omheen zit ofzo) en stopt het in je tas. Jatten lijkt me erg makkelijk bij de Lush.
Nee ik zou het ook niet doen (of durven). Misschien is het voor mensen die wel crimineel zijn geen uitdaging en gaan ze liever Diesel jeans proberen te stelen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb het me ook al eens afgevraagd iddniet dat ik wat zou jatten maar het moet daar niet moeilijk zijn, aan de andere kant, ik denk niet dat het jattende type doorgaans naar Lush gaat
![]()
De geur vervloog bij mij al onder de douche.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Nee? Ik vond 'm heerlijk! Lekker scrubben en nog lekker ruiken ook!
Badkamer schoon moeten maken is wel een nadeel![]()
Heb hier trouwens ook last van Hybrid "aanslag"![]()
Bij mij ook nietquote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef Maeghan het volgende:
Echt, ik ben de onschuld zelve. Lush stelen is nog nooit ook maar een seconde bij me opgekomen.
Spannend!quote:Op donderdag 3 november 2005 09:51 schreef debby1973 het volgende:
ik ga zo caca rouge in mijn haar doen!
Ben benieuwd! Heb hem hier ook liggen, alleen heb geen handschoenen. Iemand enig idee waar je die dingen kan kopen?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:51 schreef debby1973 het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:51 schreef debby1973 het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:13 schreef Lotjeb het volgende:
Stelen is ook bij mij ook nooit opgekomen...
Ik hoop altijd dat ik nog een keer mijn gewicht in zeep win ofzo![]()
Ik gebruik voor mijm haar altijd van die latex handschoentjes, per 10 in een doosje te koop bij supermarkten/blokker/drogist etc.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Heb hem hier ook liggen, alleen heb geen handschoenen. Iemand enig idee waar je die dingen kan kopen?
69 kilo is bijna 700 100 gram stukjes... 700..... het zou een geweldige prijs zijnquote:
Dank je!quote:Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef debby1973 het volgende:
Het zit er in. Je kunt bij de apotheek handschoenen kopen.
Dat is inderdaad wel verstandig ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dank je!
Dan laat ik ze halen van de week, want wou mjn haar voor volgende week gekleurd hebben en wil wel tijd hebben om het eventueel te moeten herstellen.
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:13 schreef Lotjeb het volgende:
Stelen is ook bij mij ook nooit opgekomen...
Ik hoop altijd dat ik nog een keer mijn gewicht in zeep win ofzo![]()
Ik kan je wel 2 paar van die handschoentjes opsturen.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dank je!
Dan laat ik ze halen van de week, want wou mjn haar voor volgende week gekleurd hebben en wil wel tijd hebben om het eventueel te moeten herstellen.
Wehehehe dat mocht ik willenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:33 schreef p-etr-a het volgende:
Natuurlijk mag je dan juichen.
Gefeliciteerd!
Feestje:
[afbeelding]
Fotoquote:Op donderdag 3 november 2005 15:03 schreef debby1973 het volgende:
De caca is weer uit mijn haar en ik ben best blij met het resultaat.
edit: ben aan het kloten, sorryquote:Op donderdag 3 november 2005 15:03 schreef debby1973 het volgende:
De caca is weer uit mijn haar en ik ben best blij met het resultaat.
Dus je kunt henna wel over geverft haar doen. Ik dacht dat het niet kon.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:22 schreef debby1973 het volgende:
Ik denk dat mijn haar te donker was om echt rood te worden. Heb het een paar weken geleden nog zwart geverfd. Misschien wordt het roder als ik het een paar keer heb gebruikt. Volgende maand ga ik het zeker weer kleuren met caca.
Puike bos krullen. Heb je er ook een gelaat aan zitten?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:10 schreef debby1973 het volgende:
ik had al vrij donker haar dus het resultaat is niet echt heel opvallend:
[[url=http://img483.imageshack.us/img483/6751/waterpomp0313ld.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img474.imageshack.us/img474/5620/waterpomp0308hl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img474.imageshack.us/img474/5520/waterpomp0297zm.th.jpg]afbeelding][/URL]
hij ruikt lekker al vind ik hem der ranzig uit zien met die takjesquote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:jammie ziet er lekker uit.
Hoe is de Olijven zeep precies?
Ik ben er net mee in bad geweestquote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef Marloes het volgende:
Ik wil ook zo graag die snow fairy.. Volgende week is het dan eindelijk zo ver
Ja, ik had vorig jaar al plukken laten bleken in mijn haar. Ik had toen blauwe plukken in mijn haar.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:24 schreef noekje het volgende:
Mooi hoor Debby! Je hebt sowieso prachtig haar. Had je er lichtere plukken in voordat je ging verven?
Ergens tussen die krullen zit ook een gezicht.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Puike bos krullen. Heb je er ook een gelaat aan zitten?
quote:eefie zegt:
hm tja ruikt niet zo lekker als de rest en ziet er uit als verlepte bananenmilkshake maar zal vast heel goed werken!!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ja
Ik liep dus in de Lushwinkel in Maastricht en zag een zwart ding met glittertjes (ofzoiets), dus ik wilde het even aanraken en eraan ruiken. Was het zo'n jelly. Ik schrok me helemaal rot! Als je dat niet verwacht is dat heel maf. Ik spring een meter achteruit ofzo
Iemandquote:Op donderdag 3 november 2005 12:58 schreef ymme het volgende:
Ik heb de volgende dingen te ruil.
Het liefst ruil ik met de oogschaduwen van mac. Of met iets van jelly of de nieuwe kerstproducten:
Het volgende heb ik in de aanbieding:
150 gram Flying fox
ongebruikte Snuggle
100 gram Angels Deight
100 gram karma zeep
2x 100 gram Honey I washed the kids
100gram Bohemian zeep
90 gram Temptation (is 1x een proefjes van afgegaan, verder nog nooit gebruikt)
1 flesje Mirror Mirror
Je kunt me mailen op het volgende adres:
sjemmie_degekste aapje hotmail
![]()
Van de site zelf word ik anders ook niet echt vrolijk qua designquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:31 schreef imago het volgende:
't Is meer het slechte Photoshop-werk waar ik me aan erger
Vrijvertaald: Hydraterende badolie met veel glittertjes om je te laten schitteren tot aan het eind van de nacht.quote:Olio da bagno idratante con tanti brillantini dorati per farti luccicare fin nel cuore della notte.
Wat ziet die er mooi uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Kijk nou, dit zie ik net op de Italiaanse Lushsite.. Een Karma bad-dinges met glitters
[..]
Vrijvertaald: Hydraterende badolie met veel glittertjes om je te laten schitteren tot aan het eind van de nacht.
Godsamme, wat baal ik nu dat ik geen bad heb.
Dan is het misschien handig als je eerst eens vertelt waar je van houdt! Lush heeft zoveel! Hou je van zoete geurtjes, of juist meer van kruidig?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:10 schreef snopprinses het volgende:
kan iemand me nou vertellen wat ik het beste kan kopen bij Lush hier in Maastricht, wil het wel eens proberen, maar ze hebben zoveel![]()
vind het allebei wel fijn, ik hou er niet van als iets erg naar fruit ruikt ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan is het misschien handig als je eerst eens vertelt waar je van houdt! Lush heeft zoveel! Hou je van zoete geurtjes, of juist meer van kruidig?
Zo is het een beetje moeilijk voor ons.
En wat wil je? Een douchecreme, zeep? Shampoo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vind het allebei wel fijn, ik hou er niet van als iets erg naar fruit ruikt ofzo
enige tips?
een shampoo of douchecremequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En wat wil je? Een douchecreme, zeep? Shampoo?
Qua fruitluchtjes dan van de zepen geen:
* Miranda
* Angels Delight
* Banana Moon
Die zijn erg fruitig.
En wil je zo'n vaste shampoo of gewoon een flesje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
een shampoo of douchecreme
(kben echt moeilijk :/ )
gewoon een flesjequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En wil je zo'n vaste shampoo of gewoon een flesje?
Wat betreft de douchecreme, ik vind zelf The Olive Branch erg lekker. Heel zacht, zoetig geurtje wat lang blijft hangen én je krijgt er een heerlijk zacht velletje van!
In de winkel kan je 'm bijna niet ruiken, omdat de geur te subtiel is om over de Lushgeurexplosie in de winkel heen te komen. Beste is een beetje van de tester op je hand te smeren en even buiten te ruiken.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon een flesje
ah dat vind ik wel fijn zo'n geurtje wat je wat langer blijft ruiken!
Calor Bianco = was hier toch wel, ik kan het niet meer vinden op de site. Met kokos, witte chocola en geweldige parfumquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie kan me helpen?
Ik ben de Italiaanse en Nederlandse producten aan het vergelijken en ik kom er overal wel uit, maar bij de douchegels niet!
Italiaanse link: Klik!
Nederlandse link: Klik!
So far, van IT - NLSexy = Sexy Happy Hippy = Happy Hippy Mediterraneo = The Olive Branch L'Impero dei Sensi = Sonic Death Monkey La Dolce Vita = Flying Fox Calor Bianco = ??? Blues = Freeze Born To Run = Tramp Chai = ??? Fenomenale = ??? Sole a Mezzanotte = ??? Vitamine a Colazione = ???
Zijn die ??? discons of gewoon echt andere, hier niet verkrijgbare producten?!
Ja ik kan me hem ook nog herinneren, maar ik vind 'm nergens terug.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Calor Bianco = was hier toch wel, ik kan het niet meer vinden op de site. Met kokos, witte chocola en geweldige parfum![]()
Dit was ook geen onbekende inderdaad..quote:Chai = stond wel in het Engelse krantje volgens mij. Maar niet echt verkrijgbaar meer dus..
Ik heb de ingrediënten vergeleken en daar leek SDM dus niet op. Die andere wel, daar zit ook "café" in, in die Sole e Mezzanotte dus niet.quote:Sole e Mezzanote = Ik dacht eerst dat dit eerder Sonic Death Monkey was...
Ja ik ga zeker ff snuffen in Italië, want ze hebben daar dus echt gewoon meer wat betreft de douchegels..quote:Fenomenale = Geen idee?
Vitamine a Colazione = ?
Ik denk dat het allemaal van die onverkrijgbare dingen hier in Nederland zijn.
Verder zijn er hier toch ook geen douchegels meer?
Oei, nu word ik toch wel erg nieuwsgierig naar de Sexy Douchegel
Dat wilde ze nou juist niet, fruitige luchtjesquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb I love juicy shampoo in een flesje.
Lekker fruitig!!
Klopt. De "tubo"quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ze zeggen ook dat er in Italie een doosje is om je lush spullen, zoals bruisballen van 200 gram in te kunnen bewaren.
Beter verhuis ik per direct
Je kent deze massagebar?quote:
Is een discon. Kokos en limoen. Een van de lekkerste bars die er is/was. Ik heb er een liggen, en eentje had ik met Giuditta geruild voor Mont Blanc.quote:
Okee! Dus dat is wel een aanrader om mee te nemen van de week?!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is een discon. Kokos en limoen. Een van de lekkerste bars die er is/was. Ik heb er een liggen, en eentje had ik met Giuditta geruild voor Mont Blanc.
Dat was mijn associatie ook alquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het ziet eruit als gepelde en gekookte eitjes op een rijtje
Vava is daar laatste ook geweest!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef Aarti het volgende:
Jaaaa het hotel in Berlijn heeft een bad!!! Ik ga er zondag heen, dus ik moet morgenmiddag snel naar de Lush om die Ruby redslippers te halen!!![]()
![]()
Chai is gewoon Chaiquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie kan me helpen?
Ik ben de Italiaanse en Nederlandse producten aan het vergelijken en ik kom er overal wel uit, maar bij de douchegels niet!
Italiaanse link: Klik!
Nederlandse link: Klik!
So far, van IT - NLSexy = Sexy Happy Hippy = Happy Hippy Mediterraneo = The Olive Branch L'Impero dei Sensi = Sonic Death Monkey La Dolce Vita = Flying Fox Calor Bianco = ??? Blues = Freeze Born To Run = Tramp Chai = ??? Fenomenale = ??? Sole a Mezzanotte = ??? Vitamine a Colazione = ???
Zijn die ??? discons of gewoon echt andere, hier niet verkrijgbare producten?!
thanks!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:35 schreef La_Guiri het volgende:
Er zit een Lush aan de Friedrichstrasse en eentje op de Kurfürstendamm en nog eentje bij de Oranienburgerstrasse als ik me niet vergis en de vierde weet ik niet. Lush in Berlijn dus.
Klopt inderdaad, zijn de oude douchegels. Hoe bedoel je Skinny Dip van vorm verandert? Hij was er voor die buttercream al in een flesje volgens mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zijn dus discons, muv de Skinny Dip die van vorm is veranderd? Slammer en Back for Breakfast zie ik nergens op de Nederlandse site...
Ik bedoel de overgang van flesvorm --> buttercreamquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, zijn de oude douchegels. Hoe bedoel je Skinny Dip van vorm verandert? Hij was er voor die buttercream al in een flesje volgens mij.
Hmm, nou weet ik het niet meer of het nou een bodylotion was of niet, volgens mij niet. Maar zeker weten doe ik het niet.
Wat een rust hier vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:35 schreef La_Guiri het volgende:
Er zit een Lush aan de Friedrichstrasse en eentje op de Kurfürstendamm en nog eentje bij de Oranienburgerstrasse als ik me niet vergis en de vierde weet ik niet. Lush in Berlijn dus.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef Skaai het volgende:
Ik had gedroomd dat Oprah Winfrey in de Lush in de Kalverstraat was en dat ik haar van alles uit moest leggen over de producten![]()
In dfe Kalverstraat was het er gisteren iig volop.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:28 schreef heaven7 het volgende:
Ja, al de 2e keer dat ik voor Snow fairy ga en het er niet isIn Amsterdam een paar weken terug was alles op
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De Snow (a)Fairy/e
Ofzo...
Ik probeer soms woordgrapjes te maken maar het valt niemand echt op, heb ik het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |