Chai is gewoon Chaiquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie kan me helpen?
Ik ben de Italiaanse en Nederlandse producten aan het vergelijken en ik kom er overal wel uit, maar bij de douchegels niet!
Italiaanse link: Klik!
Nederlandse link: Klik!
So far, van IT - NLSexy = Sexy Happy Hippy = Happy Hippy Mediterraneo = The Olive Branch L'Impero dei Sensi = Sonic Death Monkey La Dolce Vita = Flying Fox Calor Bianco = ??? Blues = Freeze Born To Run = Tramp Chai = ??? Fenomenale = ??? Sole a Mezzanotte = ??? Vitamine a Colazione = ???
Zijn die ??? discons of gewoon echt andere, hier niet verkrijgbare producten?!
thanks!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:35 schreef La_Guiri het volgende:
Er zit een Lush aan de Friedrichstrasse en eentje op de Kurfürstendamm en nog eentje bij de Oranienburgerstrasse als ik me niet vergis en de vierde weet ik niet. Lush in Berlijn dus.
Klopt inderdaad, zijn de oude douchegels. Hoe bedoel je Skinny Dip van vorm verandert? Hij was er voor die buttercream al in een flesje volgens mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zijn dus discons, muv de Skinny Dip die van vorm is veranderd? Slammer en Back for Breakfast zie ik nergens op de Nederlandse site...
Ik bedoel de overgang van flesvorm --> buttercreamquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, zijn de oude douchegels. Hoe bedoel je Skinny Dip van vorm verandert? Hij was er voor die buttercream al in een flesje volgens mij.
Hmm, nou weet ik het niet meer of het nou een bodylotion was of niet, volgens mij niet. Maar zeker weten doe ik het niet.
Wat een rust hier vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:35 schreef La_Guiri het volgende:
Er zit een Lush aan de Friedrichstrasse en eentje op de Kurfürstendamm en nog eentje bij de Oranienburgerstrasse als ik me niet vergis en de vierde weet ik niet. Lush in Berlijn dus.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef Skaai het volgende:
Ik had gedroomd dat Oprah Winfrey in de Lush in de Kalverstraat was en dat ik haar van alles uit moest leggen over de producten![]()
In dfe Kalverstraat was het er gisteren iig volop.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:28 schreef heaven7 het volgende:
Ja, al de 2e keer dat ik voor Snow fairy ga en het er niet isIn Amsterdam een paar weken terug was alles op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |