Ik vond het eerst niet zo'n bijzondere zeep maar ik ga 'm steeds meer waarderenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat vind ik ook, Angels vind ik veel minder boeiendKoop het dan ook niet meer.
T was the night heeft iets thee-achtigs vind ik
HIWTKquote:Op woensdag 2 november 2005 20:34 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Merk trouwens dat er ook geurtjes zijn waar ik een beetje op uitgekeken raak![]()
Die vind ik een beetje gewoon eigenlijk, niet meer bijzonder. Night before Christmas vind ik momenteel de lekkerste zeep die ik hebquote:
Hmm... de lekkerste die ik heb... hmm.. *denkt*.. ik twijfel tussen mijn gigaproef Rockstar en mijn eeuwige favoriet Snowcakequote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Die vind ik een beetje gewoon eigenlijk, niet meer bijzonder. Night before Christmas vind ik momenteel de lekkerste zeep die ik heb![]()
Ik vind van wel! Sinds ik een proefje kreeg ben ik verkochtquote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef p-etr-a het volgende:
Is Snowcake onder de douche anders dan in de winkel? Ik vond 'm echt niet zo lekker ruiken.
Dat heb ik dus met Snow Fairy. Hij is wel lekker, maar zal em denk ik geen 2e keer meer kopen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef heaven7 het volgende:
Heb ik ook helaasZou dat bij Snow fairy ook gebeuren?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:12 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Sinds ik een proefje kreeg ben ik verkocht![]()
Thanks voor nog een verslavingquote:Op woensdag 2 november 2005 21:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Altijd leuk om te horen dat proefjes bevallen.
Ik heb 'm en vind 'm heerlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef Aarti het volgende:
Ik hoor jullie eigenlijk niet zo vaak over Karma, terwijl dat toch een van de beste verkopende zeepjes (en de restdingen) is? Ik vind hem niet lekker ruiken
Ik denk dat het een haar isquote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HIWTK heb ik me vandaag weer es voor het eerst sinds tijden mee gedoucht.
Ik vind hem/haar nog steeds lekker
Kruidnagel, sinaasappel, kaneel.. heerlijke winteringredientenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik denk dat het een haar is![]()
Sinds kort vind ik Karma trouwens ook erg lekker! Ik denk dat het door de naderende winter komt... ik gebruik de fruitige dingen veel minder en de kruidige dingen juist steeds meer!
En hij is zo lekker!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:15 schreef Lotjeb het volgende:
Ow,en met Waylander Rhassoul heb ik het helemaal gehad![]()
Vind het nu een misselijkmakend geurtje![]()
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |