Ik vond het eerst niet zo'n bijzondere zeep maar ik ga 'm steeds meer waarderenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat vind ik ook, Angels vind ik veel minder boeiendKoop het dan ook niet meer.
T was the night heeft iets thee-achtigs vind ik
HIWTKquote:Op woensdag 2 november 2005 20:34 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Merk trouwens dat er ook geurtjes zijn waar ik een beetje op uitgekeken raak![]()
Die vind ik een beetje gewoon eigenlijk, niet meer bijzonder. Night before Christmas vind ik momenteel de lekkerste zeep die ik hebquote:
Hmm... de lekkerste die ik heb... hmm.. *denkt*.. ik twijfel tussen mijn gigaproef Rockstar en mijn eeuwige favoriet Snowcakequote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Die vind ik een beetje gewoon eigenlijk, niet meer bijzonder. Night before Christmas vind ik momenteel de lekkerste zeep die ik heb![]()
Ik vind van wel! Sinds ik een proefje kreeg ben ik verkochtquote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef p-etr-a het volgende:
Is Snowcake onder de douche anders dan in de winkel? Ik vond 'm echt niet zo lekker ruiken.
Dat heb ik dus met Snow Fairy. Hij is wel lekker, maar zal em denk ik geen 2e keer meer kopen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef heaven7 het volgende:
Heb ik ook helaasZou dat bij Snow fairy ook gebeuren?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:12 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Sinds ik een proefje kreeg ben ik verkocht![]()
Thanks voor nog een verslavingquote:Op woensdag 2 november 2005 21:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Altijd leuk om te horen dat proefjes bevallen.
Ik heb 'm en vind 'm heerlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef Aarti het volgende:
Ik hoor jullie eigenlijk niet zo vaak over Karma, terwijl dat toch een van de beste verkopende zeepjes (en de restdingen) is? Ik vind hem niet lekker ruiken
Ik denk dat het een haar isquote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HIWTK heb ik me vandaag weer es voor het eerst sinds tijden mee gedoucht.
Ik vind hem/haar nog steeds lekker
Kruidnagel, sinaasappel, kaneel.. heerlijke winteringredientenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik denk dat het een haar is![]()
Sinds kort vind ik Karma trouwens ook erg lekker! Ik denk dat het door de naderende winter komt... ik gebruik de fruitige dingen veel minder en de kruidige dingen juist steeds meer!
En hij is zo lekker!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:15 schreef Lotjeb het volgende:
Ow,en met Waylander Rhassoul heb ik het helemaal gehad![]()
Vind het nu een misselijkmakend geurtje![]()
Neequote:
Ga jij je maar wassen met Karma zeepquote:
Morgen weerquote:Op woensdag 2 november 2005 22:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ga jij je maar wassen met Karma zeep![]()
Karma is een ochtendzeepquote:Op woensdag 2 november 2005 22:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ga jij je maar wassen met Karma zeep![]()
Jaquote:Op woensdag 2 november 2005 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm en vind 'm heerlijk
Gister nog mee gedouched! En daarna Karma Cream en Karma poeder. Heerlijk
M'n schoonzusje is er ook helemaal gek van
Jouw badkamer zal dus afterwards als een Lushwinkel ruikenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef Lotjeb het volgende:
Ik trek me terug in de badkamer en neem mee:
- Ocean Salt
- MoM
- Fresh Farmacy
- Restje Snowfestival (voetenbad)
- Figs and Leaves (scrub)
- Ginger
- Dream Cream
- Ginger Powder
- Beker thee
- Boek
Wat een voorbereiding voor een 'schoonmaakbeurt'![]()
Er staan potjes met koffiebonen, als je even daaraan ruikt ruik je daarna weer "neutraal"quote:Op woensdag 2 november 2005 22:11 schreef Aarti het volgende:
Dat vind ik trouwens zo balen he, in die winkel word je zo bedwelmd, dat op een gegeven moment alles hetzelfde ruikt, en je eigenlijk niet meer kan ruiken wat je nou lekker vindt of smerig...![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef imago het volgende:
[..]
Er staan potjes met koffiebonen, als je even daaraan ruikt ruik je daarna weer "neutraal"
handigquote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef imago het volgende:
[..]
Er staan potjes met koffiebonen, als je even daaraan ruikt ruik je daarna weer "neutraal"
Ik neem geen producten mee naar buiten maar strooi of smeer wat op mn handquote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja winkeljuffrouw, ik ga even de spulletjes mee naar buiten nemen om ze beter te kunnen ruiken
Nou nu je dat zo zegt: je zou er zo mee weg kunnen lopen heb ik het idee. Je mandje goed vol en dan de winkel uit lopen als ze bezig zijn boven of beneden andere mensen te helpen, of dingen de winkel in te slepen van (nog verder) boven af. Of je pakt een bonk zeep (waar geen etiketje omheen zit ofzo) en stopt het in je tas. Jatten lijkt me erg makkelijk bij de Lush.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja winkeljuffrouw, ik ga even de spulletjes mee naar buiten nemen om ze beter te kunnen ruiken
Ja, dat wel, maar dat zwarte spul hoeft van mij niet. Krijg niet het gevoel dat ik er schoner van wordt.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vond je You snap the whip niet lekker ruiken?
Wat handigquote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef imago het volgende:
[..]
Nee? Ik vond 'm heerlijk! Lekker scrubben en nog lekker ruiken ook!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dat zwarte spul hoeft van mij niet. Krijg niet het gevoel dat ik er schoner van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |