Puike bos krullen. Heb je er ook een gelaat aan zitten?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:10 schreef debby1973 het volgende:
ik had al vrij donker haar dus het resultaat is niet echt heel opvallend:
[[url=http://img483.imageshack.us/img483/6751/waterpomp0313ld.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img474.imageshack.us/img474/5620/waterpomp0308hl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img474.imageshack.us/img474/5520/waterpomp0297zm.th.jpg]afbeelding][/URL]
hij ruikt lekker al vind ik hem der ranzig uit zien met die takjesquote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:jammie ziet er lekker uit.
Hoe is de Olijven zeep precies?
Ik ben er net mee in bad geweestquote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef Marloes het volgende:
Ik wil ook zo graag die snow fairy.. Volgende week is het dan eindelijk zo ver
Ja, ik had vorig jaar al plukken laten bleken in mijn haar. Ik had toen blauwe plukken in mijn haar.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:24 schreef noekje het volgende:
Mooi hoor Debby! Je hebt sowieso prachtig haar. Had je er lichtere plukken in voordat je ging verven?
Ergens tussen die krullen zit ook een gezicht.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Puike bos krullen. Heb je er ook een gelaat aan zitten?
quote:eefie zegt:
hm tja ruikt niet zo lekker als de rest en ziet er uit als verlepte bananenmilkshake maar zal vast heel goed werken!!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ja
Ik liep dus in de Lushwinkel in Maastricht en zag een zwart ding met glittertjes (ofzoiets), dus ik wilde het even aanraken en eraan ruiken. Was het zo'n jelly. Ik schrok me helemaal rot! Als je dat niet verwacht is dat heel maf. Ik spring een meter achteruit ofzo
Iemandquote:Op donderdag 3 november 2005 12:58 schreef ymme het volgende:
Ik heb de volgende dingen te ruil.
Het liefst ruil ik met de oogschaduwen van mac. Of met iets van jelly of de nieuwe kerstproducten:
Het volgende heb ik in de aanbieding:
150 gram Flying fox
ongebruikte Snuggle
100 gram Angels Deight
100 gram karma zeep
2x 100 gram Honey I washed the kids
100gram Bohemian zeep
90 gram Temptation (is 1x een proefjes van afgegaan, verder nog nooit gebruikt)
1 flesje Mirror Mirror
Je kunt me mailen op het volgende adres:
sjemmie_degekste aapje hotmail
![]()
Van de site zelf word ik anders ook niet echt vrolijk qua designquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:31 schreef imago het volgende:
't Is meer het slechte Photoshop-werk waar ik me aan erger
Vrijvertaald: Hydraterende badolie met veel glittertjes om je te laten schitteren tot aan het eind van de nacht.quote:Olio da bagno idratante con tanti brillantini dorati per farti luccicare fin nel cuore della notte.
Wat ziet die er mooi uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Kijk nou, dit zie ik net op de Italiaanse Lushsite.. Een Karma bad-dinges met glitters
[..]
Vrijvertaald: Hydraterende badolie met veel glittertjes om je te laten schitteren tot aan het eind van de nacht.
Godsamme, wat baal ik nu dat ik geen bad heb.
Dan is het misschien handig als je eerst eens vertelt waar je van houdt! Lush heeft zoveel! Hou je van zoete geurtjes, of juist meer van kruidig?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:10 schreef snopprinses het volgende:
kan iemand me nou vertellen wat ik het beste kan kopen bij Lush hier in Maastricht, wil het wel eens proberen, maar ze hebben zoveel![]()
vind het allebei wel fijn, ik hou er niet van als iets erg naar fruit ruikt ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan is het misschien handig als je eerst eens vertelt waar je van houdt! Lush heeft zoveel! Hou je van zoete geurtjes, of juist meer van kruidig?
Zo is het een beetje moeilijk voor ons.
En wat wil je? Een douchecreme, zeep? Shampoo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vind het allebei wel fijn, ik hou er niet van als iets erg naar fruit ruikt ofzo
enige tips?
een shampoo of douchecremequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En wat wil je? Een douchecreme, zeep? Shampoo?
Qua fruitluchtjes dan van de zepen geen:
* Miranda
* Angels Delight
* Banana Moon
Die zijn erg fruitig.
En wil je zo'n vaste shampoo of gewoon een flesje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
een shampoo of douchecreme
(kben echt moeilijk :/ )
gewoon een flesjequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En wil je zo'n vaste shampoo of gewoon een flesje?
Wat betreft de douchecreme, ik vind zelf The Olive Branch erg lekker. Heel zacht, zoetig geurtje wat lang blijft hangen én je krijgt er een heerlijk zacht velletje van!
In de winkel kan je 'm bijna niet ruiken, omdat de geur te subtiel is om over de Lushgeurexplosie in de winkel heen te komen. Beste is een beetje van de tester op je hand te smeren en even buiten te ruiken.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon een flesje
ah dat vind ik wel fijn zo'n geurtje wat je wat langer blijft ruiken!
Calor Bianco = was hier toch wel, ik kan het niet meer vinden op de site. Met kokos, witte chocola en geweldige parfumquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie kan me helpen?
Ik ben de Italiaanse en Nederlandse producten aan het vergelijken en ik kom er overal wel uit, maar bij de douchegels niet!
Italiaanse link: Klik!
Nederlandse link: Klik!
So far, van IT - NLSexy = Sexy Happy Hippy = Happy Hippy Mediterraneo = The Olive Branch L'Impero dei Sensi = Sonic Death Monkey La Dolce Vita = Flying Fox Calor Bianco = ??? Blues = Freeze Born To Run = Tramp Chai = ??? Fenomenale = ??? Sole a Mezzanotte = ??? Vitamine a Colazione = ???
Zijn die ??? discons of gewoon echt andere, hier niet verkrijgbare producten?!
Ja ik kan me hem ook nog herinneren, maar ik vind 'm nergens terug.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Calor Bianco = was hier toch wel, ik kan het niet meer vinden op de site. Met kokos, witte chocola en geweldige parfum![]()
Dit was ook geen onbekende inderdaad..quote:Chai = stond wel in het Engelse krantje volgens mij. Maar niet echt verkrijgbaar meer dus..
Ik heb de ingrediënten vergeleken en daar leek SDM dus niet op. Die andere wel, daar zit ook "café" in, in die Sole e Mezzanotte dus niet.quote:Sole e Mezzanote = Ik dacht eerst dat dit eerder Sonic Death Monkey was...
Ja ik ga zeker ff snuffen in Italië, want ze hebben daar dus echt gewoon meer wat betreft de douchegels..quote:Fenomenale = Geen idee?
Vitamine a Colazione = ?
Ik denk dat het allemaal van die onverkrijgbare dingen hier in Nederland zijn.
Verder zijn er hier toch ook geen douchegels meer?
Oei, nu word ik toch wel erg nieuwsgierig naar de Sexy Douchegel
Dat wilde ze nou juist niet, fruitige luchtjesquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb I love juicy shampoo in een flesje.
Lekker fruitig!!
Klopt. De "tubo"quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ze zeggen ook dat er in Italie een doosje is om je lush spullen, zoals bruisballen van 200 gram in te kunnen bewaren.
Beter verhuis ik per direct
Je kent deze massagebar?quote:
Is een discon. Kokos en limoen. Een van de lekkerste bars die er is/was. Ik heb er een liggen, en eentje had ik met Giuditta geruild voor Mont Blanc.quote:
Okee! Dus dat is wel een aanrader om mee te nemen van de week?!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is een discon. Kokos en limoen. Een van de lekkerste bars die er is/was. Ik heb er een liggen, en eentje had ik met Giuditta geruild voor Mont Blanc.
Dat was mijn associatie ook alquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het ziet eruit als gepelde en gekookte eitjes op een rijtje
Vava is daar laatste ook geweest!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef Aarti het volgende:
Jaaaa het hotel in Berlijn heeft een bad!!! Ik ga er zondag heen, dus ik moet morgenmiddag snel naar de Lush om die Ruby redslippers te halen!!![]()
![]()
Chai is gewoon Chaiquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie kan me helpen?
Ik ben de Italiaanse en Nederlandse producten aan het vergelijken en ik kom er overal wel uit, maar bij de douchegels niet!
Italiaanse link: Klik!
Nederlandse link: Klik!
So far, van IT - NLSexy = Sexy Happy Hippy = Happy Hippy Mediterraneo = The Olive Branch L'Impero dei Sensi = Sonic Death Monkey La Dolce Vita = Flying Fox Calor Bianco = ??? Blues = Freeze Born To Run = Tramp Chai = ??? Fenomenale = ??? Sole a Mezzanotte = ??? Vitamine a Colazione = ???
Zijn die ??? discons of gewoon echt andere, hier niet verkrijgbare producten?!
thanks!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:35 schreef La_Guiri het volgende:
Er zit een Lush aan de Friedrichstrasse en eentje op de Kurfürstendamm en nog eentje bij de Oranienburgerstrasse als ik me niet vergis en de vierde weet ik niet. Lush in Berlijn dus.
Klopt inderdaad, zijn de oude douchegels. Hoe bedoel je Skinny Dip van vorm verandert? Hij was er voor die buttercream al in een flesje volgens mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zijn dus discons, muv de Skinny Dip die van vorm is veranderd? Slammer en Back for Breakfast zie ik nergens op de Nederlandse site...
Ik bedoel de overgang van flesvorm --> buttercreamquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, zijn de oude douchegels. Hoe bedoel je Skinny Dip van vorm verandert? Hij was er voor die buttercream al in een flesje volgens mij.
Hmm, nou weet ik het niet meer of het nou een bodylotion was of niet, volgens mij niet. Maar zeker weten doe ik het niet.
Wat een rust hier vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:35 schreef La_Guiri het volgende:
Er zit een Lush aan de Friedrichstrasse en eentje op de Kurfürstendamm en nog eentje bij de Oranienburgerstrasse als ik me niet vergis en de vierde weet ik niet. Lush in Berlijn dus.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef Skaai het volgende:
Ik had gedroomd dat Oprah Winfrey in de Lush in de Kalverstraat was en dat ik haar van alles uit moest leggen over de producten![]()
In dfe Kalverstraat was het er gisteren iig volop.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:28 schreef heaven7 het volgende:
Ja, al de 2e keer dat ik voor Snow fairy ga en het er niet isIn Amsterdam een paar weken terug was alles op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |