Ik heb het me ook al eens afgevraagd iddquote:Op woensdag 2 november 2005 23:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou nu je dat zo zegt: je zou er zo mee weg kunnen lopen heb ik het idee. Je mandje goed vol en dan de winkel uit lopen als ze bezig zijn boven of beneden andere mensen te helpen, of dingen de winkel in te slepen van (nog verder) boven af. Of je pakt een bonk zeep (waar geen etiketje omheen zit ofzo) en stopt het in je tas. Jatten lijkt me erg makkelijk bij de Lush.
Nee ik zou het ook niet doen (of durven). Misschien is het voor mensen die wel crimineel zijn geen uitdaging en gaan ze liever Diesel jeans proberen te stelen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb het me ook al eens afgevraagd iddniet dat ik wat zou jatten maar het moet daar niet moeilijk zijn, aan de andere kant, ik denk niet dat het jattende type doorgaans naar Lush gaat
![]()
De geur vervloog bij mij al onder de douche.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Nee? Ik vond 'm heerlijk! Lekker scrubben en nog lekker ruiken ook!
Badkamer schoon moeten maken is wel een nadeel![]()
Heb hier trouwens ook last van Hybrid "aanslag"![]()
Bij mij ook nietquote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef Maeghan het volgende:
Echt, ik ben de onschuld zelve. Lush stelen is nog nooit ook maar een seconde bij me opgekomen.
Spannend!quote:Op donderdag 3 november 2005 09:51 schreef debby1973 het volgende:
ik ga zo caca rouge in mijn haar doen!
Ben benieuwd! Heb hem hier ook liggen, alleen heb geen handschoenen. Iemand enig idee waar je die dingen kan kopen?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:51 schreef debby1973 het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:51 schreef debby1973 het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:13 schreef Lotjeb het volgende:
Stelen is ook bij mij ook nooit opgekomen...
Ik hoop altijd dat ik nog een keer mijn gewicht in zeep win ofzo![]()
Ik gebruik voor mijm haar altijd van die latex handschoentjes, per 10 in een doosje te koop bij supermarkten/blokker/drogist etc.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Heb hem hier ook liggen, alleen heb geen handschoenen. Iemand enig idee waar je die dingen kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |