De laatste 2 zijn echt niet leuk. De eindbaas vind ik erg frustrerend en heb geen behoefte om die ook te halen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:45 schreef BMH het volgende:
De developers dachten waarschijnlijk dat de sfeer het ontbreken van verhaal & enige vorm van interactie met de wereld wel zou goedmaken.. Redelijk gelukt, maar ik mis toch wat.
Posten na een slotje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:30 schreef peristilius het volgende:
Lijkt erop dat ik dat spel wel moet gaan kopen, omdat ik anders over 5 jaar word uitgelachen dat ik dat spel niet heb.![]()
Ik wilde ook eerst 1 colossus per dag doen, maar toen had ik op een zondag niks te doen en heb ik er meteen 5 gedaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
3 down, 13 to go.
Wat een spel!Game of the Year. Helemaal af.
Ik doe maar 1 colossus per dag. Anders ben ik bang dat ik hem te snel uitspeel. Ik wil lang van deze game blijven genieten.
Pfffff...heel anders maar toch hetzelfde...moeilijk te beschrijven Gijs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, hoe is ICO in vergelijking met SotC?
Dat heb ik ook... ze hebben me niks misdaan en toch val ik ze aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voel me nu altijd een beetje triest als ik zo'n reus neerhaal.
Er zijn geen vervelende zwarte spoken toch? En er is geen vervelend blérend kutkind dat niet luistert?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pfffff...heel anders maar toch hetzelfde...moeilijk te beschrijven Gijs.
Je ziet en voelt aan alles dat beide games door dezelfde makers zijn gemaakt en zich in dezelfde wereld afspeelt. In beide games moet je platformen, alleen is SotC een stuk hectischer. Bij ICO had je wat meer rust om dingen uit te zoeken en je had Yorda die je moet beschermen. Voel me nu altijd een beetje triest als ik zo'n reus neerhaal.
Maar als je ICO niet leuk vond vind je SotC ook niet leuk denk ik.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn geen vervelende zwarte spoken toch? En er is geen vervelend blérend kutkind dat niet luistert?
Je hoeft alleen toch maar zelf te klimmen en klauteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er is inderdaad geen blérend kutkind. Maar qua sfeer komt het toch wel overeen met ICO (al heb ik ICO amper gespeeld).
Ja, als je het zo opschrijft klinkt het niet als veel. Maar het is toch uitdagender dan het klinkt. Eerst moet je op je paard door de prachtige wereld op weg naar de colossus die je moet doden. Ocarina of Time is er niks bij zo mooi! Ik heb zeker een half uur alleen maar rondgereden en om me heen gekeken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt misschien als een domme vraag, maar wat is nou precies de bedoeling? Je klimt een reus omhoog en prikt m op zn zwakke plek, okay. Maar wat nog meer? Hoe gaat het klimmen in zn werk? Zijn er vijanden tussendoor? Hoe kun je dood gaan?
Qua sfeer is de game perfect, dat was ICO ook.
Kijk, dat wilde ik horen!quote:Het is echt gamen terug gebracht tot de essentie. Geen andere vijanden, geen subquests, geen dingen die je kunt verzamelen, geen uitgebreid verhaal.
Ik ben bezig met Atelier Iris en daarna komt Dragon Quest VIII, voor de 360 gaat dus niet lukkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:09 schreef H.Flick het volgende:
Zo lang is het spel niet, dus je kunt hem nog makkelijk even voor de 360 uitspelen.
3 down ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
3 down, 13 to go.
Wat een spel!Game of the Year. Helemaal af.
Ik doe maar 1 colossus per dag. Anders ben ik bang dat ik hem te snel uitspeel. Ik wil lang van deze game blijven genieten.
Vertel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:07 schreef peristilius het volgende:
Die reactie van BMH is zo leuk nu ik net de Eurogamer review heb gelezen.
Ze beschreven zeg maar precies wat jij zei.quote:
Mjah, zeker omdat het verzenden ws een week duurtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef H.Flick het volgende:
DQ voor de 360 uitspelen gaat al heel lastig worden.
ow lol.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze beschreven zeg maar precies wat jij zei.
Zou je moeten doen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef BMH het volgende:
[..]
ow lol.
on the record: ik lees nooit eurogamer
of zoals strolie zou zeggen: Azijnpissers.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zou je moeten doen!
Imo een van de betere games sites.
Vooral goede reviews.
Dan zijn er veel bankstellen gekocht het afgelopen jaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PStwo heeft schijnbaar wereldwijd al meer verkocht dan de Xbox en de CubeIk heb echter nog geen echte bron die dat bevestigd
Dat lijkt me heel realistisch iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PStwo heeft schijnbaar wereldwijd al meer verkocht dan de Xbox en de CubeIk heb echter nog geen echte bron die dat bevestigd
Ze geven het spel een 10 hoor. En EG geeft zelden een 10. Ik vind het trouwens een 9.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef BMH het volgende:
[..]
of zoals strolie zou zeggen: Azijnpissers.
![]()
Is in elk geval een van mijn redenen om de aanschaf van de Xbox360 uit te stellen tot ergens medio volgend jaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zal ik toch maar wachten met een 360 dan, SotC, DQVIII... al die games op de PS2 maken me gek
Nee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is in elk geval een van mijn redenen om de aanschaf van de Xbox360 uit te stellen tot ergens medio volgend jaar.![]()
quote:
Hoe kom je erbij? If so, dan laat maar inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Ehh,... Colossus is toch niet time based heIk haat games waar ik de tijd niet voor mag nemen en waarin ik een vijand binnen een bepaalde tijd moet verslaan !!
IGN had een filmpje,...... staat op die blog van BMH geloof ik. fanboy.nl ! zag er vervelend uit die timerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? If so, dan laat maar inderdaad
Natuurlijk is het niet time-based. Het is een spel waarbij je heerlijk de tijd kunt nemen om van de omgevingen te genieten en waarbij de gevechten soms meer dan een uur kunnen duren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Ehh,... Colossus is toch niet time based heIk haat games waar ik de tijd niet voor mag nemen en waarin ik een vijand binnen een bepaalde tijd moet verslaan !!
Phewquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet time-based. Het is een spel waarbij je heerlijk de tijd kunt nemen om van de omgevingen te genieten en waarbij de gevechten soms meer dan een uur kunnen duren.
Na het uitspelen unlock je wel een time-attack mode, dus het kan wel time-based zijn maar het hoeft zeker niet.
Februariquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:43 schreef Darkzell het volgende:
Is er eigenlijk al een precieze release data bekend voor Europa. Ik wil hem nu eigenlijk ook wel spelen na die lovende reacties hier.
Gijs, lees even terug!quote:
Yep...behalve de gripmeter vult de health zich ook langszaam aan. Dus als je verwond bent kun je altijd even rondrennen uit het zicht van de colossus om even bij te komen alvorens een nieuwe poging te wagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat niet gewoon de Time Attack mode dan? Volgens mij is de gewone game zo relaxed als maar zijn kan!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, lees even terug!Uitgebreid verhaal geschreven over hoe cool hij wel niet is!
Ik heb hem vanochtend teruggebracht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:16 schreef H.Flick het volgende:
Als je al een Xbox360 preorderkit hebt liggen is het een veel groter probleem.
Het is altìjd "de eerste" die het meeste indruk maakt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:28 schreef Loco het volgende:
...maar de eerste heeft toch de meeste indruk op me gemaakt.
Jah ach ik ben te lui voor een baantje en heb zowieso geeneens tijd ervoor dusse blijft zakgeld over he..quote:
Wacht maar tot die zwarte flikkers die chick voor de 100e keer ontvoeren en ze weer gaat gillenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben begonnen aan ICOVoor het eerst echt.... Tot nu toe is de sfeer echt
![]()
Racisme + discriminatie!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot die zwarte flikkers die chick voor de 100e keer ontvoeren en ze weer gaat gillen
Je....je had ICO nog nooit gespeeld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben begonnen aan ICOVoor het eerst echt.... Tot nu toe is de sfeer echt
![]()
Ja hij bevalt me prima Gijs......quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je....je had ICO nog nooit gespeeld?
Dat maagdelijke
Dat is hetzelfde gevoel als terug gaan in de tijd om FFVII nog een keer te spelen.
Het is dat ik de trailer heb gezien, want die plaatjes hebben een hoog Tales of... gehalte.quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Kleine maar coole Rogue Galaxy screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot die zwarte flikkers die chick voor de 100e keer ontvoeren en ze weer gaat gillen
Die chick heet Yorda en zolang je haar een beetje in de gaten houdt is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veel groter dan nummer 3? Die vond ik namelijk al behoorlijk indrukwekkend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit nu bij de een na laatste collosus en die is echt niet normaal gewoon. Dat ding is gigantisch![]()
Wat een spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw die FFXIIquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
FFXII scan
[afbeelding]
KH2 scan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:24 schreef Ardenlyn het volgende:
Hij komt toch wel gewoon op de PS2?
Gijs,.... ik poep op de Tales serie als het om Square/Level 5 RPG's gaatquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is dat ik de trailer heb gezien, want die plaatjes hebben een hoog Tales of... gehalte.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:13 schreef JimmyJames het volgende:
Ok, ik ga maar eens weer SotC spelen![]()
quote:Item(s):
1x Gradius V @ $49.95
Product ID: 90044304
Product Type: Sony PlayStation 2
1x Shadow Of The Colossus @ $52.95
Product ID: 90116728
Product Type: Sony PlayStation 2
Gradius V!quote:
Canadese dollars he, dus ongeveer 35 euro. Bovendien haal ik alles import nu omdat ik niet voor niets een NTSC PS2 heb. Mijn PAL PS2 staat bij mn ouders voor de laatste 2 FF's die ik nog moet...quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gradius V!Dat spel wil ik eigenlijk ook nog steeds hebben. Alleen... hoewel 'ie hier bijna nergens te vinden is, is 'ie hier wel maar ¤29,- i.p.v. $49,95
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
...omdat ik niet voor niets een NTSC PS2 heb.
ICO is een spel wat een paar jaar geleden door de makers van SotC gemaakt is. ICO is geen afkorting... zo heet het spel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:18 schreef xienix84 het volgende:
Misschien stomme vraagmaar wat is het spel ICO? Kon de afkorting niet vinden, is het leuk/goed/wat voor iets?
Waarschijnlijk vind je hem weer sucken.quote:
Jij suckt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je hem weer sucken.
Hij is 2ehands nog redelijk makkelijk te vinden en ook op budgetgaming.nl staat ie er gewoon tussen. Heb hem een jaar geleden nog voor zo'n ¤15 gekocht en dat had ik er graag voor over.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:34 schreef H.Flick het volgende:
ICO is bijna nergens meer te vinden als PAL game, volgens mij. Maar de NTSC versie kon ik wel makkelijk kopen via VGP.ca
Als een echte vent!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben nu bij de laatste colossus en het is echt zo geweldig allemaal..
SotC is trouwens het eerste spel waarbij ik dus echt een traantje heb moeten wegpinken. En ik ben zelfverzekerd genoeg om het hier toe te geven
.
[off-topic]Hoever ben je nou met VIII en welke is die andere?[/off-topic]quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn PAL PS2 staat bij mn ouders voor de laatste 2 FF's die ik nog moet...
Hij heeft wel iets tragisch ja, het neerhalen van die imposante colossusen louter omdat een stem van boven het je beveeltquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben nu bij de laatste colossus en het is echt zo geweldig allemaal..
SotC is trouwens het eerste spel waarbij ik dus echt een traantje heb moeten wegpinken. En ik ben zelfverzekerd genoeg om het hier toe te geven
.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef JimmyJames het volgende:
Weet iemand welke extra's d'r zitten in de PS2 versie van RE4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:59 schreef H.Flick het volgende:
SotC, kleine spoilermoest je maar meer fruit eten, dan heb je meer healthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Hint: Fruit <---> boomquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Fruit eten?! Dat is nieuw voor mij.
Ik ben niet dood gegaan door een val van die baas hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk trouwens dat het niet gaat helpen, want het is echt zo'n in 1 keer dood val en geen val waarbij je de healthbar nog ziet teruglopen.
Eten !quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je eigenlijk nog iets met die hagedissen in SotC? Behalve doodschieten met je boog?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:24 schreef Chocobo het volgende:
KH2 moviehttp://www.square-enix.co.jp/kingdom2/
click op de onderste rubriek en dan op PV
Onderste link in het linkermenu.... dan PV kiezen rechtsquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Japanse sites, snap er geen zak van, hopen dat ik het filmpje vind.
Waarom verkoop je'm eigenlijk? Die standbyknop om je PS2 vanuit je luie stoel aan en uit te zetten is toch ultiem!quote:
Ik gebruik m niet aangezien ik op mn NTSC PS2 geen dvd's kan kijken. Door die PAL converter en Sony's DVD beveiliging (quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom verkoop je'm eigenlijk? Die standbyknop om je PS2 vanuit je luie stoel aan en uit te zetten is toch ultiem!
Ja maar... ja maar... de standby knop!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gebruik m niet aangezien ik op mn NTSC PS2 geen dvd's kan kijken. Door die PAL converter en Sony's DVD beveiliging () is het beeld rood. Tis weer eens wat anders dan groen zoals in Europa op RGB, maar toch
Grapjas!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:22 schreef H.Flick het volgende:
Weet je wat jij moet doen? Een Xbox360 kopen
Ik ben bij de laatste colossus, en ik denk dat ik me daar ook bij aansluitquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:19 schreef H.Flick het volgende:
SotC uitgespeeld! Prachtig einde.
Dit is niet alleen mijn GOTY, FFVII heeft er zelfs een geduchte concurrent bij voor de #1 plek allertijden.
Kutgamequote:
PAS OP! DEZE SPOILER VERKLAPT HET EINDE VAN SOTC! Je zei dat je bij de laatste colossus was, dus alleen lezen als je hem al uitgespeeld hebtquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kutgame![]()
Het vervolg dat geen vervolg is, is tig maal beter.
ICO is een prima gamequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kutgame![]()
Het vervolg dat geen vervolg is, is tig maal beter.
Ik vind ICO ietsje leuker.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:52 schreef Chocobo het volgende:
ICO is een prima gameSotC lijkt me echter wel beter
Schitterend!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
KH2 screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan kun je het toch net zo goed bij je PAL PS2 laten?!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bovendien hoef ik niet alles zsm binnen te krijgenAls ik het uiteindelijk maar krijg
Nee, want de games zijn hier duurder, en niet alles komt hier uit. Kijk, voor Dragon Quest VIII en Final Fantasy XII maak ik trouwens ook uitzonderingen. Die komen strax van LikSang omdat die sneller is...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan kun je het toch net zo goed bij je PAL PS2 laten?!
Wanneer had je hem dan besteld?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voordat mijn exemplaar verzonden en ontvangen is zal de EU versie ook al wel uitzijn... DVDBoxoffice is echt zo kut af en toe
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, want de games zijn hier duurder, en niet alles komt hier uit. Kijk, voor Dragon Quest VIII en Final Fantasy XII maak ik trouwens ook uitzonderingen. Die komen strax van LikSang omdat die sneller is...
Mijn gedachtekronkels zijn niet uit te leggen
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
PAS OP! DEZE SPOILER VERKLAPT HET EINDE VAN SOTC! Je zei dat je bij de laatste colossus was, dus alleen lezen als je hem al uitgespeeld hebt.
Ik ga hem vanavond op mijn gemak uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nieuwtje: ICO wordt gelijktijdig met de PAL-release van SotC heruitgebracht.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:02 schreef H.Flick het volgende:
Bestel dan ook bij VGP.ca
Ik heb helaas niet de luxe dat ik geld teveel hebquote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef H.Flick het volgende:
Gewoon een NTSC PS2 voor erbij kopen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:12 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond op mijn gemak uitspelen![]()
Oh nieuwtje: ICO wordt gelijktijdig met de PAL-release van SotC heruitgebracht.
Geld heb je nooit teveel. En als je veel games koopt kan je hem ook zo terugverdienen omdat je games goedkoper kunt kopen.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet de luxe dat ik geld teveel heb![]()
quote:
Omdat er geen dansmat of trommel bijzit zeker?quote:Lijkt me verder een kutgame, maar wow!
quote:GTA-achtige
Na het lezen van wat previews schijnt het eigenlijk meer Shenmue-achtig te zijn.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na het lezen van wat previews schijnt het eigenlijk meer Shenmue-achtig te zijn.
En deze is ook van Sega...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sony heeft met -onder andere- Ico en Shadow of the Colossus twee parels afgeleverd in deze genearatie.
...and you shall see.
Ja,... deel 1 helaas niet maar je ziet op een bonus disc geloof ik alle filmpjes van deel 1 en wat er allemaal gebeurd is.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:19 schreef P-Style het volgende:
En een PAL-versie van Xenosaga Episode II is er ook al?!Wat de hel? Ik wist niet eens dat die een PAL release kreeg!
GTA meets Shenmuequote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe spel van Toshihiro Nagoshi, Ryu Ga Gotoku ziet er trouwens ook geweldig uit. Soort GTA-achtige game met Yakuza-setting.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 november 2005 03:30 schreef PandorasBox het volgende:
Shadow of the Colossus uitgespeeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sony heeft met -onder andere- Ico en Shadow of the Colossus twee parels afgeleverd in deze genearatie.
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....and you shall see.
Vergeet de PS3!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:17 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, Okami komt ook nog. Prachtig!
Daar wacht ik nog even mee....15 nov komt DQVIIIquote:Op donderdag 3 november 2005 18:21 schreef H.Flick het volgende:
Over 29 dagen heb ik eerst een Xbox360 waarmee ik ook het een en ander moet doen.
Die moet ik rushen en binnen 2 weken uitspelenquote:Op donderdag 3 november 2005 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar wacht ik nog even mee....15 nov komt DQVIII![]()
![]()
Heiden!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:18 schreef H.Flick het volgende:
Die moet ik rushen en binnen 2 weken uitspelen
Dan kan je hem beter helemaal laten staan. Ingepakt laten staan gaat toch niet lukkenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef H.Flick het volgende:
Misschien ga ik hem ook wel niet rushen en laat ik de Xbox360 wel netjes ingepakt staan. Alles op z'n tijd.
Je kunt jehet geld ook tijdelijk besparen en nog wat rente trekken totdat je DQVIII hebt rondgespeeld!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik kan hem ook op 2 december een beetje proberen en dan weer terug gaan naar DQVIII.
quote:
Die kun je terug brengen, heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb al een preorder kit... en ik vind zo'n launchdag ook wel spannend.
Zie je wel Roy! Nintendo is voor kinderen! KINDEREN!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef DinoPK het volgende:
De GC gaat er wel komen binnenkort (voor 85 euro), mijn zoontje wil erg graag een mario computer.
TeH KidDy!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef DinoPK het volgende:
De GC gaat er wel komen binnenkort (voor 85 euro), mijn zoontje wil erg graag een mario computer.
Je benaming voor party is dan verkeerd en bedoel je meer 'gimmick' consolequote:Waarom geen ps2 als party console? Ik speel erg weinig met andere mensen, heb weinig vrienden over de vloer, en juist dat soort maffe spelletjes vind ik erg leuk om te spelen. En vreemd genoeg heb je die op de GC weer een stuk minder (op Konga na dan, dat is het enige gimmick achtige spel dat de GC eigenlijk heeft).
Zucht, dat is het vervelende van consoles wegdoen. Het allerleukste blijft de dreamcast voor dat soort dingetjes, Powerstone 2, Samba di Amigo etc. Maar ja, als er meerdere staan dan komt er ook weer zo'n laag stof op.
Omdat ze marktleider zijn en ze er blijkbaar, ondanks de prijs, nog genoeg van verkopen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:31 schreef DinoPK het volgende:
Maar goed, ontopic: waarom blijft die ps2 zo fucking duur voor een apparaat dat technisch het minste is, het oudst, de meeste mankementen heeft, en dan ook nog eens excl memory cards komt?
Ongeveer even duur als de SNES aan zijn eind. Die was toen 299 gulden met Killer Instinct. Je kan, als je goed zoekt, een PS2 met GoW kopen voor 170 euro. Met inflatie erbij is dat ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef P-Style het volgende:
Ach joh... zo duur is 'ie nou ook weer niet!
Precies. Inflatie wordt nog wel eens vergeten.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ongeveer even duur als de SNES aan zijn eind. Die was toen 299 gulden met Killer Instinct. Je kan, als je goed zoekt, een PS2 met GoW kopen voor 170 euro. Met inflatie erbij is dat ongeveer hetzelfde.
Geen idee, maar waarschijnlijk wel een V.S. release.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:53 schreef jimjim1983 het volgende:
komt die Ryu Ga Gotoku wel in europa uit?
Nou ja... als je er zo over denkt. Dan moet je gewoon géén PS2 kopen!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:05 schreef DinoPK het volgende:
@ P-Style: te duur in verhouding tot de concurrentie, daar gaat het mij om. 150 euro is op zich niet veel, maar dat ga ik er nu gewoon niet meer voor uitgeven als ik hem 2 jaar geleden voor dat geld al weg heb gedaan met een sloot spellen erbij.
De GC is een stuk goedkoper te vinden en heeft toch net ff dat Nintendo gevoel te bieden.
De xbox is veel meer waard voor zijn geld (technisch superieur, HD erin, meer mogelijkheden als XBMC)
De ps2.... ja veel spellen, goede spellen, maar ook ontzettend veel zooi, en het voelt gedateerd aan zonder de charme die oude snes spelletjes wel hebben
De PS2 heeft idd een machtige RPG lijst op zijn naam staan, maar er zijn meerdere games waarom ik de PS2 vind heersen. Eens in de zoveel tijd brengen ze games uit die gewoon op geen enkel ander systeem te vinden is.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:18 schreef DinoPK het volgende:
Te weinig reden voor mij om hem idd te kopen, ben geen RPG gamer dus met andere consoles red ik mij net zo goed denk ik.
Oh ja joh? Vind je dat mooi?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik noem een SofC of een Okami etc. Vind dat prachtig !
Wat ben je toch een vervelende borrelnoot.... ik laat jou toch ook met rust met je Mario dansmatquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja joh? Vind je dat mooi?
De Controller:quote:Guitar Hero is pure bliss, on a stick even. It's got a fantastic soundtrack that's blended incredibly well into the game, a great peripheral in the SG guitar controller and well, that's really what it's all about. The game is just fun. Pure, unadulterated fun, and that's all there is to it. Buy this. Now.
IGN's Ratings for Guitar Hero (PS2)
9.5 Presentation
The assortment of music in the game is fantastic and the attention to fine details is excellent. The show poster-esque menu system makes you feel like you're about to rock as soon as it boots up.
8.0 Graphics
The characters and sets are fairly simple, but they have a certain style that perfectly matches the game's attitude, and their animation matches the music very, very well.
9.5 Sound
The covers are so good, you'll swear they're the real thing. Really.
9.0 Gameplay
If you ever rock out this hard outside of Guitar Hero, your heart will explode. We're serious.
9.0 Lasting Appeal
47 songs, multiplayer and, hell, the game is so damn fun you won't be able to put down the SG.
9.2
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:21 schreef H.Flick het volgende:
Dan kan je op je Mario dansmat gaan staan en tegelijkertijd ook op de PS2 gitaarspelen! Moet je alleen wel 2 TV's hebben.
Nee, er zitten 5 knoppen op die je moet bespelen op het moment dat de bijbehorende kleur op tv oplicht (zie de screens). Tevens zit er een knop/hendel voor als je de toon langer wil maken (geen idee hoe dat heet op een echte gitaar)quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:25 schreef Darkzell het volgende:
Moet je daar ook echt gitaar voor kunnen spelen want het ziet er wel erg leuk uit maar ik ben alleen wel een n00b qua gitaarskills.
Het spel gaat wel degelijk vervelen. Daarom speelde ik ook maar +- 2 colossi per dag uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef H.Flick het volgende:
Wat een belachelijke review. Het verhaal is juist ijzersterk en als SotC je gaat vervelen spoor je echt niet.
Het is inderdaad geen spel voor ADHD-kinderen, maar is dat het criterium voor een goede game dan?
Mijn pleziergrens ligt hoger dan bij de meeste gamers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:21 schreef peristilius het volgende:
BMH alles gaat jou vervelen, je vindt het vast niet erg als ik jou niet als de norm zie.
Beter azijn pissen dan asbest sproeien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
Je drinkt meer azijn dan andere bedoel je
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:21 schreef peristilius het volgende:
BMH alles gaat jou vervelen, je vindt het vast niet erg als ik jou niet als de norm zie.
Komt er nog wat afwisseling in de levels of blijf je voornamelijk in het kasteel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
En deze keer wel allemaal kopen!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7375
Je blijft in het kasteel, maar ook hier zit wel wat afwisseling hoor. Zeker tegen het einde.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Komt er nog wat afwisseling in de levels of blijf je voornamelijk in het kasteel?
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JimmyJames op 05-11-2005 13:47:19 ]Please Move The Deer Crossing Sign
Het is fantastisch opgezet inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je blijft in het kasteel, maar ook hier zit wel wat afwisseling hoor. Zeker tegen het einde.
Mooi is dat het geen losse levels zijn maar een geheel. Je komt later op plekken waar vandaan je in de verte gebieden kunt zien die je al eerder hebt doorlopen.
Woei. kan eindelijk die ntsc release de zolder op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is fantastisch opgezet inderdaadAlles ziet er ZO ongelofelijk mooi uit
Niets dan lof voor de designers.
Ik heb echt een grafhekel aan al die verschillende logo's op de zijkanten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:38 schreef H.Flick het volgende:
NTSC hoesjes zijn veel mooier joh!
Nee manquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:39 schreef GoStop het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan al die verschillende logo's op de zijkanten.
Pal is zo lekker strak![]()
Kopt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik erger me d'r mateloos aan dat sommige PAL hoesjes zwart zijn en andere blauw.
Dat je daar wakker van ligtquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik erger me d'r mateloos aan dat sommige PAL hoesjes zwart zijn en andere blauw.
Platinum hoesjes zijn metalic, MGS-hoesjes zijn transparant en die van GT4 is wit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef H.Flick het volgende:
* Gamedemon meld zich..quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
(Tenzij je de games op alfabet zet, net als ik)
Als je een DVD afspeelt moet je'm hélemaal stoppen door 2x op stop te drukken. Dan krijg je een zwart scherm en dàn moet je naar het instellingenmenu gaan en vervolgens kun je DTS wel aanzetten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef peristilius het volgende:
Platinum hoesjes.
En Roy, mijn games staan ook op alfabet.
Weet iemand hoe het komt dat ik DTS niet kan aanzetten op mijn PS2?
Als ik een DVD-tje afspeel staat er bij de opties in het PS2 menu Dolby Digital, DTS en MPEG2 (geen idee waar MPEG2 goed voor is), maar DTS kan ik niet aanzetten. Het maakt me niet heel veel uit, vind DD ook prima, maar het is wel vaag.
Zo moeilijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je een DVD afspeelt moet je'm hélemaal stoppen door 2x op stop te drukken. Dan krijg je een zwart scherm en dàn moet je naar het instellingenmenu gaan en vervolgens kun je DTS wel aanzetten.
Ligt aan de film, ligt aan de mix, ligt aan de rest van je geluidsinstallatie... Maar over het algemeen voldoet DD prima. Toch blijf ik het jammer vinden dat de PS2 geen realtime DD kan in games (zijn wel een paar realtime DTS spellen, maar die zijn op 1 hand te tellen en niet volledig 5.1). Ben ook benieuwd naar de nieuwe "Dolby Digital Plus", "Dolby True HD" en "DTS-HD" geluidsformaten!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:22 schreef peristilius het volgende:
Zo moeilijk.
Maar eens proberen dan, denk eigenlijk dat het verschil tussen DTS en DD niet echt spectaculair zal zijn.
DD is wel echt een stuk beter dan PL II.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ligt aan de film, ligt aan de mix, ligt aan de rest van je geluidsinstallatie... Maar over het algemeen voldoet DD prima. Toch blijf ik het jammer vinden dat de PS2 geen realtime DD kan in games (zijn wel een paar realtime DTS spellen, maar die zijn op 1 hand te tellen en niet volledig 5.1). Ben ook benieuwd naar de nieuwe "Dolby Digital Plus", "Dolby True HD" en "DTS-HD" geluidsformaten!
Al moet ik zeggen dat PL II ook niet verkeerd is. Stukken beter dan de ouwe Pro Logic in ieder geval!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:37 schreef peristilius het volgende:
DD is wel echt een stuk beter dan PL II.
Aan al die nieuwe formaten zal ik voorlopig toch niet zoveel hebben.
Stereo is old-skool!quote:
De oude Pro Logic was dan ook echt helemaal niks, stereo was vaak beter.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat PL II ook niet verkeerd is. Stukken beter dan de ouwe Pro Logic in ieder geval!
Klopt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:43 schreef peristilius het volgende:
De oude Pro Logic was dan ook echt helemaal niks, stereo was vaak beter.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik zet mijn games op platform en dan op genre en dan binnen het genre op alfabet. Behalve als er verschillende kleuren hoesjes zijn, dan gaan die ook nog bij elkaar.
Oh dat valt nog mee, ik zit ergens in de 30 met PS2 en Xbox, maar ik heb ook nog PS1 en NES op mn plankje staan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb even geteld en ik heb op het moment 52 games van de huidige generatie (PS2, Xbox en NGC). Maar ik heb er ook al een aantal verkocht in de afgelopen maanden.
Toevallig komen delen van series ook achter elkaar in alfabetische volgorde.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:30 schreef P-Style het volgende:
Ik bewaar gewoon alle Metal Gear Solids, alle Gran Turismo's, alle Jak & Daxters en alle Final Fantasy's bij elkaar!
Ik sorteer m'n games dus op genre en op serie.
Numurieke volgorde in ieder geval!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef peristilius het volgende:
Toevallig komen delen van series ook achter elkaar in alfabetische volgorde.
Games van eenzelfde developer horen uiteraard ook bij elkaar!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef H.Flick het volgende:
Niet altijd... want ik zou bijvoorbeeld altijd ICO en SotC bij elkaar zetten.
Ssst, verpest zn systeem nou nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Toevallig komen delen van series ook achter elkaar in alfabetische volgorde.
Gelukkig maar dat universele DVD-hoesjes zijn uitgevonden!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ssst, verpest zn systeem nou niet
Ik ga nog wel een nieuw systeem bedenken hoor. DS, PSP en GBA games vormen een probleemTevens moet ik klaar zijn voor de volgende generatie natuurlijk
Uhhuh, op zich welquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat universele DVD-hoesjes zijn uitgevonden!
Dat dacht ik ook wel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarom vormen de DS, PSP en GBA ook zo'n probleem![]()
Zo inderdaad, cd-hoesjes zijn de slechtste uitvinding OOIT! Kan je beter kartonnen SNES doosjes hebben, mits je er normaal mee omgaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook wel!Het liefst gooi ik al m'n Playstation 1 games ook in een DVD hoesje, want dat vind ik ècht verschrikkelijke doosjes (en de helft daarvan is ook kapot!
)
Mij boeit ook al die Dolby shit niet.....quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 6 november 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Mij boeit ook al die Dolby shit niet.....
Dat weet ik wel.... collega van me heeft een vreselijke goede thuisbioscoop met alles er op en er aanquote:
Winnie de Pooh in DTS is ook leuk, hoorquote:Op zondag 6 november 2005 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat weet ik wel.... collega van me heeft een vreselijke goede thuisbioscoop met alles er op en er aanMaar voor mij hoeft dat niet. Al die boxen in mijn huis....
Plus ik heb 2 kids die het niet zullen waarderen als papa het huis laat ontploffen zodra 'Saving Private Ryan' begint ofzo
Z’n zoon vindt Marco Borsato en Robbie Williams erg goed geloof ik. Concert DVD’s zijn ook geweldig in surround. Dan zit je echt midden tussen het gejuich.quote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Winnie de Pooh in DTS is ook leuk, hoor
Zo hoort het!quote:Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef H.Flick het volgende:
Bij concert DVD's is het inderdaad geweldig. Ik heb mijn hele surroundgebeuren hoofdzakelijk voor mijn U2 DVD collectie gekocht.
Yup, Engelse games kan je gewoon spelen op je Europese PS2.quote:Op maandag 7 november 2005 19:41 schreef Triep het volgende:
Vraagje:
Als ik bij Amazon.co.uk of play.com koop kan ik die games dan gewoon spelen op mijn niet omgebouwde ps2?
Heb em op de release ook gekocht... erg mooi spel met super graphicsquote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
heb de hele middag Resident Evil 4 gespeeld![]()
weet iemand hoe lang je er ongeveer over doet om 'm uit te spelen?
play.com rekent geen verzendkosten. Volgens mij kun je daar het beste je PAL games kopen, dan ben je het goedkoopste uit.quote:Op maandag 7 november 2005 19:54 schreef Triep het volgende:
Ok, das mooi.
Zijn volgens mij via Amazon iets goedkoper dan in NL.
Fifa 2006 kost iets van 48,- (x verzend kosten)
Iemand nog tips waar games nog goedkoper zijn op het www?
ok. thanks voor de infoquote:Op maandag 7 november 2005 20:10 schreef Ik_ben_lief het volgende:
[..]
Heb em op de release ook gekocht... erg mooi spel met super graphics! Je schijnt er zo'n 24 uur over te doen... +5 uur aan extra missies
Het is de grootste RE game... duurde mij zo'n 20 uurquote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
heb de hele middag Resident Evil 4 gespeeld![]()
weet iemand hoe lang je er ongeveer over doet om 'm uit te spelen?
Je kan em ook in nederland kopen, ik weet alleen niet hoeveel verzendkosten amazon vraagt. Anders moet je hier even kijken wat beter voor je is: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+2006_PS2.html Alleen als je bij de goedkoopste besteld (zuiderpark) zou ik wel ff mailen of ze het spel op voorraad hebben, anders kan je lang wachten.quote:Op maandag 7 november 2005 19:54 schreef Triep het volgende:
Ok, das mooi.
Zijn volgens mij via Amazon iets goedkoper dan in NL.
Fifa 2006 kost iets van 48,- (x verzend kosten)
Iemand nog tips waar games nog goedkoper zijn op het www?
Ik twijfel nog steeds een beetje... Vind m supertof, maar ietwat prijzig...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
Toch nog wat nieuwe hardware besteld dit jaar.
[afbeelding]
Prijs valt nog wel mee...maar die $30 verzendkosten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel nog steeds een beetje... Vind m supertof, maar ietwat prijzig...
Net gebeld door mijn vriendin! Hij is er gewoon nu al!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
Toch nog wat nieuwe hardware besteld dit jaar.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net gebeld door mijn vriendin! Hij is er gewoon nu al!
Na de $30 verzendkosten ook nog ¤ 19 euro invoerrechten moeten betalen. Die controller is best een duur grapje geworden!
Ach, ik moest toch een tweede PS2 controller hebben om multiplayer Katamari Damacy te kunnen spelen!quote:
Het is een onwijs toffe controller, maar ik vind m echt té duur. Dan importeer ik liever Guitar Heroquote:Op donderdag 10 november 2005 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, ik moest toch een tweede PS2 controller hebben om multiplayer Katamari Damacy te kunnen spelen!En stiekem vind ik het het geld wel waard als DQVIII echt zo'n cool spel is als overal wordt beweert.
Camera is gefixed en ik heb gelukkig nog geen ene Gummi screen gezienquote:Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Tron, Yuffie en Sid.
Deze game wordt steeds cooler. Ik hoop zo dat ze de camera gefixed hebben en hetGummy-ship
uit het spel hebben gelaten. Dat is het wat mij betreft echt een must-have!
Het is wel een leuke collectors item.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:35 schreef P-Style het volgende:
Die controller lijkt me nou niet vreselijk comfortabel. Vooral vanwege die punt die naar beneden gericht staat als je'm vasthoudt.
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:44 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het is wel een leuke collectors item.
tot nog steedsquote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Tot wanneer werd de PSOne doorverkocht toen de PS2 uitkwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |