Gijs, lees even terug!quote:
Yep...behalve de gripmeter vult de health zich ook langszaam aan. Dus als je verwond bent kun je altijd even rondrennen uit het zicht van de colossus om even bij te komen alvorens een nieuwe poging te wagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat niet gewoon de Time Attack mode dan? Volgens mij is de gewone game zo relaxed als maar zijn kan!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, lees even terug!Uitgebreid verhaal geschreven over hoe cool hij wel niet is!
Ik heb hem vanochtend teruggebracht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:16 schreef H.Flick het volgende:
Als je al een Xbox360 preorderkit hebt liggen is het een veel groter probleem.
Het is altìjd "de eerste" die het meeste indruk maakt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:28 schreef Loco het volgende:
...maar de eerste heeft toch de meeste indruk op me gemaakt.
Jah ach ik ben te lui voor een baantje en heb zowieso geeneens tijd ervoor dusse blijft zakgeld over he..quote:
Wacht maar tot die zwarte flikkers die chick voor de 100e keer ontvoeren en ze weer gaat gillenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben begonnen aan ICOVoor het eerst echt.... Tot nu toe is de sfeer echt
![]()
Racisme + discriminatie!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot die zwarte flikkers die chick voor de 100e keer ontvoeren en ze weer gaat gillen
Je....je had ICO nog nooit gespeeld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben begonnen aan ICOVoor het eerst echt.... Tot nu toe is de sfeer echt
![]()
Ja hij bevalt me prima Gijs......quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je....je had ICO nog nooit gespeeld?
Dat maagdelijke
Dat is hetzelfde gevoel als terug gaan in de tijd om FFVII nog een keer te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |