De laatste 2 zijn echt niet leuk. De eindbaas vind ik erg frustrerend en heb geen behoefte om die ook te halen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:45 schreef BMH het volgende:
De developers dachten waarschijnlijk dat de sfeer het ontbreken van verhaal & enige vorm van interactie met de wereld wel zou goedmaken.. Redelijk gelukt, maar ik mis toch wat.
Posten na een slotje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:30 schreef peristilius het volgende:
Lijkt erop dat ik dat spel wel moet gaan kopen, omdat ik anders over 5 jaar word uitgelachen dat ik dat spel niet heb.![]()
Ik wilde ook eerst 1 colossus per dag doen, maar toen had ik op een zondag niks te doen en heb ik er meteen 5 gedaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
3 down, 13 to go.
Wat een spel!Game of the Year. Helemaal af.
Ik doe maar 1 colossus per dag. Anders ben ik bang dat ik hem te snel uitspeel. Ik wil lang van deze game blijven genieten.
Pfffff...heel anders maar toch hetzelfde...moeilijk te beschrijven Gijs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, hoe is ICO in vergelijking met SotC?
Dat heb ik ook... ze hebben me niks misdaan en toch val ik ze aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voel me nu altijd een beetje triest als ik zo'n reus neerhaal.
Er zijn geen vervelende zwarte spoken toch? En er is geen vervelend blérend kutkind dat niet luistert?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pfffff...heel anders maar toch hetzelfde...moeilijk te beschrijven Gijs.
Je ziet en voelt aan alles dat beide games door dezelfde makers zijn gemaakt en zich in dezelfde wereld afspeelt. In beide games moet je platformen, alleen is SotC een stuk hectischer. Bij ICO had je wat meer rust om dingen uit te zoeken en je had Yorda die je moet beschermen. Voel me nu altijd een beetje triest als ik zo'n reus neerhaal.
Maar als je ICO niet leuk vond vind je SotC ook niet leuk denk ik.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn geen vervelende zwarte spoken toch? En er is geen vervelend blérend kutkind dat niet luistert?
Je hoeft alleen toch maar zelf te klimmen en klauteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er is inderdaad geen blérend kutkind. Maar qua sfeer komt het toch wel overeen met ICO (al heb ik ICO amper gespeeld).
Ja, als je het zo opschrijft klinkt het niet als veel. Maar het is toch uitdagender dan het klinkt. Eerst moet je op je paard door de prachtige wereld op weg naar de colossus die je moet doden. Ocarina of Time is er niks bij zo mooi! Ik heb zeker een half uur alleen maar rondgereden en om me heen gekeken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt misschien als een domme vraag, maar wat is nou precies de bedoeling? Je klimt een reus omhoog en prikt m op zn zwakke plek, okay. Maar wat nog meer? Hoe gaat het klimmen in zn werk? Zijn er vijanden tussendoor? Hoe kun je dood gaan?
Qua sfeer is de game perfect, dat was ICO ook.
Kijk, dat wilde ik horen!quote:Het is echt gamen terug gebracht tot de essentie. Geen andere vijanden, geen subquests, geen dingen die je kunt verzamelen, geen uitgebreid verhaal.
Ik ben bezig met Atelier Iris en daarna komt Dragon Quest VIII, voor de 360 gaat dus niet lukkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:09 schreef H.Flick het volgende:
Zo lang is het spel niet, dus je kunt hem nog makkelijk even voor de 360 uitspelen.
3 down ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
3 down, 13 to go.
Wat een spel!Game of the Year. Helemaal af.
Ik doe maar 1 colossus per dag. Anders ben ik bang dat ik hem te snel uitspeel. Ik wil lang van deze game blijven genieten.
Vertel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:07 schreef peristilius het volgende:
Die reactie van BMH is zo leuk nu ik net de Eurogamer review heb gelezen.
Ze beschreven zeg maar precies wat jij zei.quote:
Mjah, zeker omdat het verzenden ws een week duurtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef H.Flick het volgende:
DQ voor de 360 uitspelen gaat al heel lastig worden.
ow lol.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze beschreven zeg maar precies wat jij zei.
Zou je moeten doen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef BMH het volgende:
[..]
ow lol.
on the record: ik lees nooit eurogamer
of zoals strolie zou zeggen: Azijnpissers.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zou je moeten doen!
Imo een van de betere games sites.
Vooral goede reviews.
Dan zijn er veel bankstellen gekocht het afgelopen jaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PStwo heeft schijnbaar wereldwijd al meer verkocht dan de Xbox en de CubeIk heb echter nog geen echte bron die dat bevestigd
Dat lijkt me heel realistisch iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PStwo heeft schijnbaar wereldwijd al meer verkocht dan de Xbox en de CubeIk heb echter nog geen echte bron die dat bevestigd
Ze geven het spel een 10 hoor. En EG geeft zelden een 10. Ik vind het trouwens een 9.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef BMH het volgende:
[..]
of zoals strolie zou zeggen: Azijnpissers.
![]()
Is in elk geval een van mijn redenen om de aanschaf van de Xbox360 uit te stellen tot ergens medio volgend jaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zal ik toch maar wachten met een 360 dan, SotC, DQVIII... al die games op de PS2 maken me gek
Nee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is in elk geval een van mijn redenen om de aanschaf van de Xbox360 uit te stellen tot ergens medio volgend jaar.![]()
quote:
Hoe kom je erbij? If so, dan laat maar inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Ehh,... Colossus is toch niet time based heIk haat games waar ik de tijd niet voor mag nemen en waarin ik een vijand binnen een bepaalde tijd moet verslaan !!
IGN had een filmpje,...... staat op die blog van BMH geloof ik. fanboy.nl ! zag er vervelend uit die timerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? If so, dan laat maar inderdaad
Natuurlijk is het niet time-based. Het is een spel waarbij je heerlijk de tijd kunt nemen om van de omgevingen te genieten en waarbij de gevechten soms meer dan een uur kunnen duren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Ehh,... Colossus is toch niet time based heIk haat games waar ik de tijd niet voor mag nemen en waarin ik een vijand binnen een bepaalde tijd moet verslaan !!
Phewquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet time-based. Het is een spel waarbij je heerlijk de tijd kunt nemen om van de omgevingen te genieten en waarbij de gevechten soms meer dan een uur kunnen duren.
Na het uitspelen unlock je wel een time-attack mode, dus het kan wel time-based zijn maar het hoeft zeker niet.
Februariquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:43 schreef Darkzell het volgende:
Is er eigenlijk al een precieze release data bekend voor Europa. Ik wil hem nu eigenlijk ook wel spelen na die lovende reacties hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |