Gijs, lees even terug!quote:
Yep...behalve de gripmeter vult de health zich ook langszaam aan. Dus als je verwond bent kun je altijd even rondrennen uit het zicht van de colossus om even bij te komen alvorens een nieuwe poging te wagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat niet gewoon de Time Attack mode dan? Volgens mij is de gewone game zo relaxed als maar zijn kan!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, lees even terug!Uitgebreid verhaal geschreven over hoe cool hij wel niet is!
Ik heb hem vanochtend teruggebracht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:16 schreef H.Flick het volgende:
Als je al een Xbox360 preorderkit hebt liggen is het een veel groter probleem.
Het is altìjd "de eerste" die het meeste indruk maakt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:28 schreef Loco het volgende:
...maar de eerste heeft toch de meeste indruk op me gemaakt.
Jah ach ik ben te lui voor een baantje en heb zowieso geeneens tijd ervoor dusse blijft zakgeld over he..quote:
Wacht maar tot die zwarte flikkers die chick voor de 100e keer ontvoeren en ze weer gaat gillenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben begonnen aan ICOVoor het eerst echt.... Tot nu toe is de sfeer echt
![]()
Racisme + discriminatie!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot die zwarte flikkers die chick voor de 100e keer ontvoeren en ze weer gaat gillen
Je....je had ICO nog nooit gespeeld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben begonnen aan ICOVoor het eerst echt.... Tot nu toe is de sfeer echt
![]()
Ja hij bevalt me prima Gijs......quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je....je had ICO nog nooit gespeeld?
Dat maagdelijke
Dat is hetzelfde gevoel als terug gaan in de tijd om FFVII nog een keer te spelen.
Het is dat ik de trailer heb gezien, want die plaatjes hebben een hoog Tales of... gehalte.quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Kleine maar coole Rogue Galaxy screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot die zwarte flikkers die chick voor de 100e keer ontvoeren en ze weer gaat gillen
Die chick heet Yorda en zolang je haar een beetje in de gaten houdt is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veel groter dan nummer 3? Die vond ik namelijk al behoorlijk indrukwekkend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit nu bij de een na laatste collosus en die is echt niet normaal gewoon. Dat ding is gigantisch![]()
Wat een spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw die FFXIIquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
FFXII scan
[afbeelding]
KH2 scan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:24 schreef Ardenlyn het volgende:
Hij komt toch wel gewoon op de PS2?
Gijs,.... ik poep op de Tales serie als het om Square/Level 5 RPG's gaatquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is dat ik de trailer heb gezien, want die plaatjes hebben een hoog Tales of... gehalte.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:13 schreef JimmyJames het volgende:
Ok, ik ga maar eens weer SotC spelen![]()
quote:Item(s):
1x Gradius V @ $49.95
Product ID: 90044304
Product Type: Sony PlayStation 2
1x Shadow Of The Colossus @ $52.95
Product ID: 90116728
Product Type: Sony PlayStation 2
Gradius V!quote:
Canadese dollars he, dus ongeveer 35 euro. Bovendien haal ik alles import nu omdat ik niet voor niets een NTSC PS2 heb. Mijn PAL PS2 staat bij mn ouders voor de laatste 2 FF's die ik nog moet...quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gradius V!Dat spel wil ik eigenlijk ook nog steeds hebben. Alleen... hoewel 'ie hier bijna nergens te vinden is, is 'ie hier wel maar ¤29,- i.p.v. $49,95
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
...omdat ik niet voor niets een NTSC PS2 heb.
ICO is een spel wat een paar jaar geleden door de makers van SotC gemaakt is. ICO is geen afkorting... zo heet het spel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:18 schreef xienix84 het volgende:
Misschien stomme vraagmaar wat is het spel ICO? Kon de afkorting niet vinden, is het leuk/goed/wat voor iets?
Waarschijnlijk vind je hem weer sucken.quote:
Jij suckt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je hem weer sucken.
Hij is 2ehands nog redelijk makkelijk te vinden en ook op budgetgaming.nl staat ie er gewoon tussen. Heb hem een jaar geleden nog voor zo'n ¤15 gekocht en dat had ik er graag voor over.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:34 schreef H.Flick het volgende:
ICO is bijna nergens meer te vinden als PAL game, volgens mij. Maar de NTSC versie kon ik wel makkelijk kopen via VGP.ca
Als een echte vent!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben nu bij de laatste colossus en het is echt zo geweldig allemaal..
SotC is trouwens het eerste spel waarbij ik dus echt een traantje heb moeten wegpinken. En ik ben zelfverzekerd genoeg om het hier toe te geven
.
[off-topic]Hoever ben je nou met VIII en welke is die andere?[/off-topic]quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn PAL PS2 staat bij mn ouders voor de laatste 2 FF's die ik nog moet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |