Hij heeft wel iets tragisch ja, het neerhalen van die imposante colossusen louter omdat een stem van boven het je beveeltquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben nu bij de laatste colossus en het is echt zo geweldig allemaal..
SotC is trouwens het eerste spel waarbij ik dus echt een traantje heb moeten wegpinken. En ik ben zelfverzekerd genoeg om het hier toe te geven
.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef JimmyJames het volgende:
Weet iemand welke extra's d'r zitten in de PS2 versie van RE4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:59 schreef H.Flick het volgende:
SotC, kleine spoilermoest je maar meer fruit eten, dan heb je meer healthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Hint: Fruit <---> boomquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Fruit eten?! Dat is nieuw voor mij.
Ik ben niet dood gegaan door een val van die baas hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk trouwens dat het niet gaat helpen, want het is echt zo'n in 1 keer dood val en geen val waarbij je de healthbar nog ziet teruglopen.
Eten !quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je eigenlijk nog iets met die hagedissen in SotC? Behalve doodschieten met je boog?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:24 schreef Chocobo het volgende:
KH2 moviehttp://www.square-enix.co.jp/kingdom2/
click op de onderste rubriek en dan op PV
Onderste link in het linkermenu.... dan PV kiezen rechtsquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Japanse sites, snap er geen zak van, hopen dat ik het filmpje vind.
Waarom verkoop je'm eigenlijk? Die standbyknop om je PS2 vanuit je luie stoel aan en uit te zetten is toch ultiem!quote:
Ik gebruik m niet aangezien ik op mn NTSC PS2 geen dvd's kan kijken. Door die PAL converter en Sony's DVD beveiliging (quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom verkoop je'm eigenlijk? Die standbyknop om je PS2 vanuit je luie stoel aan en uit te zetten is toch ultiem!
Ja maar... ja maar... de standby knop!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gebruik m niet aangezien ik op mn NTSC PS2 geen dvd's kan kijken. Door die PAL converter en Sony's DVD beveiliging () is het beeld rood. Tis weer eens wat anders dan groen zoals in Europa op RGB, maar toch
Grapjas!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:22 schreef H.Flick het volgende:
Weet je wat jij moet doen? Een Xbox360 kopen
Ik ben bij de laatste colossus, en ik denk dat ik me daar ook bij aansluitquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:19 schreef H.Flick het volgende:
SotC uitgespeeld! Prachtig einde.
Dit is niet alleen mijn GOTY, FFVII heeft er zelfs een geduchte concurrent bij voor de #1 plek allertijden.
Kutgamequote:
PAS OP! DEZE SPOILER VERKLAPT HET EINDE VAN SOTC! Je zei dat je bij de laatste colossus was, dus alleen lezen als je hem al uitgespeeld hebtquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kutgame![]()
Het vervolg dat geen vervolg is, is tig maal beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ICO is een prima gamequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kutgame![]()
Het vervolg dat geen vervolg is, is tig maal beter.
Ik vind ICO ietsje leuker.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:52 schreef Chocobo het volgende:
ICO is een prima gameSotC lijkt me echter wel beter
Schitterend!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
KH2 screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan kun je het toch net zo goed bij je PAL PS2 laten?!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bovendien hoef ik niet alles zsm binnen te krijgenAls ik het uiteindelijk maar krijg
Nee, want de games zijn hier duurder, en niet alles komt hier uit. Kijk, voor Dragon Quest VIII en Final Fantasy XII maak ik trouwens ook uitzonderingen. Die komen strax van LikSang omdat die sneller is...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan kun je het toch net zo goed bij je PAL PS2 laten?!
Wanneer had je hem dan besteld?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voordat mijn exemplaar verzonden en ontvangen is zal de EU versie ook al wel uitzijn... DVDBoxoffice is echt zo kut af en toe
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, want de games zijn hier duurder, en niet alles komt hier uit. Kijk, voor Dragon Quest VIII en Final Fantasy XII maak ik trouwens ook uitzonderingen. Die komen strax van LikSang omdat die sneller is...
Mijn gedachtekronkels zijn niet uit te leggen
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
PAS OP! DEZE SPOILER VERKLAPT HET EINDE VAN SOTC! Je zei dat je bij de laatste colossus was, dus alleen lezen als je hem al uitgespeeld hebt.
Ik ga hem vanavond op mijn gemak uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nieuwtje: ICO wordt gelijktijdig met de PAL-release van SotC heruitgebracht.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:02 schreef H.Flick het volgende:
Bestel dan ook bij VGP.ca
Ik heb helaas niet de luxe dat ik geld teveel hebquote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef H.Flick het volgende:
Gewoon een NTSC PS2 voor erbij kopen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:12 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond op mijn gemak uitspelen![]()
Oh nieuwtje: ICO wordt gelijktijdig met de PAL-release van SotC heruitgebracht.
Geld heb je nooit teveel. En als je veel games koopt kan je hem ook zo terugverdienen omdat je games goedkoper kunt kopen.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet de luxe dat ik geld teveel heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |