quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Dat zijn leuke dingen jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:04 schreef komrad het volgende:
nu niet over een paar weken wel misschien, excellent defje met mytisch SP
iets voor je, ongeveer 1M denk ik zo
Nope, ik ben aan het MK-enquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef komrad het volgende:
SW train je voortaan PM??
en dan jezelf opper counter hufter noemenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nope, ik ben aan het MK-en
Spitsen trainen
Als je die titel eenmaal verdient hebt kom je er niet meer vanaf....quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef komrad het volgende:
[..]
en dan jezelf opper counter hufter noemen
Trouwens dat ga ik volgend seizeon waarschijnlijk ook doen
of anders SP trainen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:23 schreef komrad het volgende:
Jonks het is niet eerlijk, geen poppers hier
SW ik overweeg mijn lidmaatschap op te zeggen
moet ik je uitleggen wat overwegen betekend??quote:
Nee, maar overwegen om je lidmaatschap van DÉ counterhuftersfederatie te beeindigen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:26 schreef komrad het volgende:
[..]
moet ik je uitleggen wat overwegen betekend??
Nee onder welke steen kom jij vandaan??quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Positiespel: +2
Vorm: +9 / -7
TSI: +8200 / -2520
Hoe krijg je dit voor elkaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef Jonks het volgende:
TU:
TSI: 1170 (+4170/-3000)
Verdedigen: 8 (+8/-)
Vorm: -14 (+7/-21)
Klaverjassers...quote:
wat wil je al het grote voorbeeld, de grote opper counterhufter, zich verlaagd tot het trainen van spitsenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee, maar overwegen om je lidmaatschap van DÉ counterhuftersfederatie te beeindigen...
Uhm... Ik heb wel netjes uitgelegd waarom ik dat heb gedaan... Ik persoonlijk denk dat ik weinig keus had...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef komrad het volgende:
[..]
wat wil je al het grote voorbeeld, de grote opper counterhufter, zich verlaagd tot het trainen van spitsen
sorry, morgen zet ik je erin.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:50 schreef jorryt het volgende:
ook al in het vorige deel gezet:
jorryt met De Straattegels (367533) --- Positiespel
morgen belangrijke wedstrijd
De awards pas ik morgen uiteraard ook aanquote:
Mooi, da's dan weer extra winst voor mijquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:11 schreef DaMadKow het volgende:
tvp
En als nou iedereen spitsen gaat trainen ga ik wel wat anders doen hoor
pm wou je toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:11 schreef komrad het volgende:
ik train nog wel defs VK
maar wellicht dat ik in de toekomst een andere training ga doen
Idd ja, veel tijd die ik echt niet heb. Desondanks petje afquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef komrad het volgende:
ik vrees dat het jonks idd wel gaat lukken, maar ja je moet er ook wel erg veel tijd in steken, tijd die ik niet heb
wat heb je aan goed passen, als je geen enkele hoofdstat hoger dan zwak hebtquote:Speler met ID 77494246 is voor het laatst gezien als presentator van een infantiel belspelletje op een commerciële tv-zender. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Vorige week een YP die 580k opleverde en nu ditquote:Selwyn van Baarschot (77550120)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 559 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Waarom heb ik deze pull nietquote:Op zondag 25 september 2005 09:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Vorige week een YP die 580k opleverde en nu dit
Kom maar op met die bidwar, Fok!-Hattrickers...
Wie doet een lief openingsbod?
Vanavond komt ie op de transferlist
Je moet lid worden van de OLDER-federatie JD.quote:Op zondag 25 september 2005 11:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
Omdat jij een prutser bent, en prutsers ontvangen prutsers...
En ouwe lullen ontvangen ouwe lullen
Oke. Moet ik nu rondjes draaien?quote:Op zondag 25 september 2005 12:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
pekel snapt het echt niet.
quote:Tjardo van der Aa (77573493) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 532 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Tsssssssssssk, ik train spitsen oelewapper, waarom denk je anders dat ik die pull wil hebbenquote:
Boeit mij het. Jou team is toch niet hoogstaand.quote:Op zondag 25 september 2005 12:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssk, ik train spitsen oelewapper, waarom denk je anders dat ik die pull wil hebben
quote:Tjebbe Nuyt (77591580) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 741 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Mn Yp:quote:Jurjen Ypma (74990913) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Patricio Kal (77592640) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 70
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Kun je hem zelf niet trainen..? Jij traint toch ook PM?quote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef The_Hives het volgende:
Hij is verkoopbaar, maar geen 17
[..]
zou kunnen, maar is erg laag en ik heb alleen een wingerplek over voor hem. Duurt dus te lang. Van de week maar eens een paar trainees zoeken.quote:Op zondag 25 september 2005 15:07 schreef Uddel het volgende:
[..]
Kun je hem zelf niet trainen..? Jij traint toch ook PM?
Psst.. we hebben gewonnen.. 4-1.. het is dus toch mogelijk..![]()
ik zeg een mannetje of 31423quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Prijsvraag zonder prijs: Jullie mogen allemaal één keer gokken hoe vol m'n nieuwe stadion vanavond zit, ben er wel benieuwd naar.. degene die het dichtst bij zit krijgt alle eer
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 1419 leden
Supporters: in de wolken
Stadion: 36000 plaatsen
Nou.. kom maar op.. hoe vol komt hij te zitten?
Verveelpost..
In dat klotestadion van jouw??quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Prijsvraag zonder prijs: Jullie mogen allemaal één keer gokken hoe vol m'n nieuwe stadion vanavond zit, ben er wel benieuwd naar.. degene die het dichtst bij zit krijgt alle eer
Verveelpost..
29 500!quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Verveelpost..
quote:Op zondag 25 september 2005 18:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dit kan een fijne lange termijn trainee zijn. Maak er plek voor zou ik zeggen...
quote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef -Raffie- het volgende:
stp eens met biedenhij wordt zo veel te duur
Herstel: 463kquote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Selwyn van Baarschot
TSI = 600, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Doet u maar een bod... Hij heeft vandaag gespeeld...
Bieden begint bij 444.000
Als dat zo zou zijn zou ik er nog geen 10tje voor gevenquote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Omdat ie training heeft gehad van mij... dat zie je in heel zn loopbaan terug.
dat zijn gewoon de prijzen voor een jonge redelijke spits, spitsentrainees zijn gewoon wanstaltig duurquote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef komrad het volgende:
haha, het is je gegund maar toch is het heel veel geld voor een redelijk spits
Redelijk/redelijk hè.. 17 jaar.. begin van het seizoen, dus kan nog veel training krijgen. Daarvoor zijn veel managers bereid een hoge prijs te betalen..quote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef komrad het volgende:
haha, het is je gegund maar toch is het heel veel geld voor een redelijk spits
Ik zou dat laatste doen..quote:Op maandag 26 september 2005 09:15 schreef maniack28 het volgende:
Uddeltje.... wat sta je zielig daar met 1 punt
Ik zit te denken he, tevreden ts delen door 2 is nog altijd bedaard tsZal ik gewoon motsen tegen Mengvoeders voor een middenveld overwicht. Of piccen tegen mengvoeders en spelen op de counter ofzo en dan tegen team nac met een hoge ts spelen, want die stellen ook niet heel veel voor
woensdag alvast oefenenquote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
6-0 gewonnen!!!! En ik miste mijn eerste keus voor de linksback positie!
Volgende wedstrijd wordt spannend, hij speelt met 3 verdedigers. Ik zit er over te twijfelen om een extra aanvaller in te zetten, maar dan loop je het risico van slecht spelen, omdat ze het systeem niet kennen.......
PIC = Play It Cool (Speel het rustig)quote:Op maandag 26 september 2005 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
wat is pic en wat is ca?
Welkomquote:Op maandag 26 september 2005 13:37 schreef Game_Error het volgende:
Hallo allemaal, ik zou me hier even willen Voorstellen, Ik speel al een jaartje of 2 actief hattrick en speel ondertussen in de V.178. En mijn team heetHilversum United
![]()
waarom overkomt mij dat nou niet?quote:Op maandag 26 september 2005 16:21 schreef Uddel het volgende:
26-09-2005
Je team heeft 17 500 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Da Vloemans (56083095) onlangs is verkocht voor 700 000 ¤.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit in de Eredivisie (JMT 2002/Tacconi Sport (21248), sta nu op een mooie 4e plek.
Veel succes in de Ve divisie. Als je goed je best doet kom je misschien ook in de Eredivisie
btje jammer dat je keepers traint, anders had ie et mss nog gelooftquote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Welkom Game-error
Ik zit in de Eredivisie (JMT 2002/Tacconi Sport (21248), sta nu op een mooie 4e plek.
Veel succes in de Ve divisie. Als je goed je best doet kom je misschien ook in de Eredivisie
thnx trouwens daarvoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef maniack28 het volgende:
@Hives: Je kan deze awards layout pagina geval ding vinden op: http://home.kabelfoon.nl/~quist1/joralf/fokawards/awards.doc
Scheelt weer editten van quote's enzo, nu kan je het zo kopieren en in de OP plakken![]()
Psst.. haal die ondertitel weg..quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Welkom Game-error
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is..quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef Oldbie het volgende:
* Oldbie wist wat koude zweet van zijn voorhoofd.
In een wat aangeschoten bui heb ik zaterdagochtend rond 01:15 een speler op de transferlijst gezet. Mijn beste middenvelder. Ik zat al te dubben of ik hem zou verkopen maar ik had vrijdag besloten het niet te doen. Toen ik dus aangeschoten was besloot ik het WEL te doen waar ik zaterdagochtend veel spijt van had.
Gelukkig had ik zijn prijs iets te hoog neergezet voor andere managers waardoor hij in mijn bezit blijft
Ik heb werkelijk met zweet in mijn handen de afgelopen uren op HT gezeten. Nu ga ik slapen![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef SuperWeber het volgende:
Ik zie MK een icoon hebben met IRC held erin
Waarom heb ik die niet?? Ik zie MK nooit op IRC en anders wil ik een icoon met skypeheld
Natuurlijk, maar ik ben ook net zo erelid als jij....quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Jaloers?![]()
En als jij skypeheld bent ben ik dat ook he, in je eentje skypen is tenslotte ook maar saai
Niet sneller, wel langer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:55 schreef foetre het volgende:
Als je een speler opsteld met geblesseerd maar inzetbaar wat voor gevolgen heeft dat dan?Raakt ie dan sneller geblesseerd??
Hmmm,quote:
Jij bent ook maar de laatste drie dagen op IRC..quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef SuperWeber het volgende:
Ik zie MK een icoon hebben met IRC held erin
Waarom heb ik die niet?? Ik zie MK nooit op IRC en anders wil ik een icoon met skypeheld
Altijd een lastige keuze, als je hem echt nodig hebt gewoon opstellen, doe ik ook als ik hem nodig heb, maar één keer gehad dat hij opnieuw eruit getrapt werdquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmmm,
Nu is dus de keuze hem wel op te stellen morgen en dus langer geblesseerd of me vaste competitie spits voor de training op te stellen.hmmm![]()
Doe ik toch elke zaterdag op zondagnacht.. kan dan niet wachten op m'n YP.. en elke keer is het weer een teleurstelling..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:50 schreef halleekes het volgende:
hattrick na het stappen is echt een hele verkeerde combinatie
Ja alleen steeds quote's in één post zetten is zo verrotte lastig, dit is veel makkelijker..quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
minuten, Uddel....
Ooit gehoord van een editknop?
Hey, ik ben PSV'erquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef Oldbie het volgende:
Hadden jullie ook geroepen dat het onterecht was als Ajax een penalty mee zou krijgen op precies dezelfde manier? Nee he?
Oke, dan stel ik mijn vraag anders. Had je ook geroepen dat het onterecht was als PSV op dezelfde manier een penalty zou versieren?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hey, ik ben PSV'er
Maar ik vond penalty onterecht
ja hoor waarom niet? Zolang ze em er inschieten heb ik er geen moeite meequote:Op woensdag 28 september 2005 00:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oke, dan stel ik mijn vraag anders. Had je ook geroepen dat het onterecht was als PSV op dezelfde manier een penalty zou versieren?
Dan had ik lachend gezegd dat het onterecht wasquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef Oldbie het volgende:
Hadden jullie ook geroepen dat het onterecht was als Ajax een penalty mee zou krijgen op precies dezelfde manier? Nee he?
Veel duidelijker kan natuurlijk niet, onomstotelijk bewijs ditquote:Op woensdag 28 september 2005 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:
de scheids was duidelijk pro-Reyes, in de eerste helft gaf hij al een vrije trap voor Reyes toen hij zich liet vallen.
Verkocht voor 1.000.000quote:Op zondag 25 september 2005 08:49 schreef Ruudt het volgende:
Arnaud Kemper
TSI = 700 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: solid Set pieces: wretched
voor 500.000 op de lijst
Ja hij is schuldig aan vallende ziekte tot het tegendeel bewezen isquote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Veel duidelijker kan natuurlijk niet, onomstotelijk bewijs dit
oneens, niets is zo erg als een bij voorbaat al beinvloedde scheids.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Reyes is een bekende duikelaar, scheidsrechters horen hiervan op de hoogte te zijn voor de wedstrijd begint.
dus jij bent ervan overtuigd dat scheidsrechters neutraal de wedstrijd instappen?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
oneens, niets is zo erg als een bij voorbaat al beinvloedde scheids.
oneens. Als hij beinvloed is dan is er sprake van omkoping. Als hij gewoon goed zijn werk doet en bij sommige spelers even extra oplet dan voorkom je zulke situaties. Aan de andere kant was deze situatie wel lastig....... wat de scheidsrechter zichzelf wel 100% mag aanrekenen is het toewijzen van vrije trappen\ingooien\achterballen\corners bij twijfel altijd voor Arsenal. Ook liepen ze al vanaf min 2 tijd te rekken en geeft die mongool pas in de 90e min geel aan de keeper.....Tja...das nog eens ingrijpen scheids!!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
oneens, niets is zo erg als een bij voorbaat al beinvloedde scheids.
dat weer wel natuurlijk! Hij moet 100% neutraal zijn voor en tijdens de wedstrijd. Alleen moet je gewoon weten dat er spelers bijzitten die je misleiden dmv schwalbes en andere buitelingen zodat je hiermee rekening kan houden als een bepaalde speler de bal heeft, je hem iets beter in de gaten houd!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus jij bent ervan overtuigd dat scheidsrechters neutraal de wedstrijd instappen?
Die had ik graag willen hebben, ware het niet dat ik er net niet voldoende geld voor heb.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:03 schreef scarefreak het volgende:
Bruno Lucas (28278153)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 15 890
Loon: 8 592 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Resurrection
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
staat op de transferlijst met de deadline vanavond. 2.5 milj
Daar gaat de trots van mijn team*snik*
Hij wordt te oud om goed door te trainen, en kosten worden te hoog.
Eind van seizoen gaat er nog een, maar dan met matig passen en geen special.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die had ik graag willen hebben, ware het niet dat ik er net niet voldoende geld voor heb.
Je vergeet slowchatten en spammen in de HT topicsquote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Een goed beleid hebben, kampioen worden, goede spelers verkopen zonder dat je resultaten achteruit gaan, mooie ratins halen, flinke progessie boeken met je team vooral.
Zoiets?
En een beetje vriendjespolitiek???quote:Op woensdag 28 september 2005 16:14 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je vergeet slowchatten en spammen in de HT topics
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:14 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je vergeet slowchatten en spammen in de HT topics
Nee daar doen we niet aan... Ik win nl. ook nooit wat...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:02 schreef foetre het volgende:
[..]
En een beetje vriendjespolitiek???![]()
Jij bent dan ook de klootzak die altijd mijn pret bederftquote:Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je hebt geen vrienden. Hoe vaak zijn wel al in Groningen geweest?
Hoe belangrijk vinden we het dat jij in de buurt van een meeting woont?
ik vind het ook niet erg aardig van JDquote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de klootzak die altijd mijn pret bederft
quote:De mooie zonnige dag trok 647 man publiek naar KOOIMEERPLAZA. alkmaar startte in een strategische 5-3-2-opstelling. In de basis stonden: Ploum - Boom, Jansen, Schoolenberg, Boskamp, de Korte - Prevoo, Tsatsos, Olsson - Bekas, Essers.
Sys startte in een strategische 3-2-2-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Duflos - Sulkers, Abu-Mahmoud, van Hoeck - Coldenhoff, Bauman - Picazo, van Gerner.
De bezoekers konden geen 9 man op de been brengen, wat het minimaal vereiste aantal spelers is, zodat zij een walk-over moesten slikken. De toeschouwers, die zich hadden verheugd op een spannende wedstrijd, waren erg teleurgesteld. De eindstand was 5 - 0.
wees blij dat het geen bekerwedstrijd wasquote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef DeHovenier het volgende:
Damn..ben ik vergeten dat ik enkele spelers heb opgesteld die al verkocht waren
[..]
train je?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef Wolfje het volgende:
Ik zou graag wat advies van jullie willen hebben!.
Mijn club speelt in divisie X en er zijn tot dusverre 4 teams (waaronder het mijne) nog ongeslagen. Het is zeer waarschijnlijk dat de uiteindelijke nummers 1 en 2 hier bij zitten. Het zou leuk zijn als mijn club een daarvan is. Het probleem is echter dat ik nog niet zo goed weet hoe ik dat moet aanpakken. Afgaande op het aantal sterren en tsi van de spelers dan lijkt het mij dat ik team 1 (om het een naam te geven) niet/lastig kan verslaan. Team 2 is een pittige tegenstander, maar ik ben zeker niet kansloos. Team 3 zou ik moeten kunnen verslaan.
Nog wat feitjes over mijn team:De team spirit is geirriteerd. Dit zou dus een stuk beter moeten. Ik heb vrij veel middenvelders, maar de meesten hebben hooguit een matige conditie. Dit komt doordat ik een aantal gekocht heb toen ze nog een slechte conditie (met goed positiespel). De vorm is niet zo goed (zwak) omdat ik een aantal keren op conditie heb getraind. Mijn beste spelhervatter heeft goede vaardigheid (en goed scoren). Het wedstrijdschema is als volgt: ronde 3 thuis tegen zwakkere club, ronde 4 uit tegen zwakkere, ronde 5 thuis tegen team 1, ronde 6 uit tegen team 2, ronde 7 thuis tegen team 3 en dan weer het rijtje terug. Ik heb een speler met redelijk scoren en goed vleugelspel (voor de rest kan hij niks bijzonders). Ik verwacht dat hij vanwege de aanstaande wijziging na ronde 7 een veel betere spits wordt.
Het lijkt me sowieso de gok waard om de komende wedstrijden PIC te doen zodat de team spirit wat beter wordt. Maar wat kan ik nog meer doen? Spelhervatting trainen om zo wat meer doelpuntjes te kunnen maken? Algemeen trainen voor de vorm? Toch nog maar wat conditie of gewoon positiespel blijven trainen?
Is het misschien een goed idee om ook PIC te doen tegen team 1 (het sterkste naar mijn weten)?
Bij voorbaat dank voor jullie raad.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoolieganzen - FC HOMPIE 1 - 0
HOMPIE had met 93 procent balbezit een veldoverwicht.
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: briljant
Hoolieganzen sloeg met een counter zijn middenveld over en haalde er een vrije schop uit, die door Fróði á Gørðunum perfect werd binnengeschoten: 1 - 0.
Wie is nou een counterhufter?
Beste Wolfje,quote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef Wolfje het volgende:
Ik zou graag wat advies van jullie willen hebben!.
Mijn club speelt in divisie X en er zijn tot dusverre 4 teams (waaronder het mijne) nog ongeslagen. Het is zeer waarschijnlijk dat de uiteindelijke nummers 1 en 2 hier bij zitten. Het zou leuk zijn als mijn club een daarvan is. Het probleem is echter dat ik nog niet zo goed weet hoe ik dat moet aanpakken. Afgaande op het aantal sterren en tsi van de spelers dan lijkt het mij dat ik team 1 (om het een naam te geven) niet/lastig kan verslaan. Team 2 is een pittige tegenstander, maar ik ben zeker niet kansloos. Team 3 zou ik moeten kunnen verslaan.
Nog wat feitjes over mijn team:De team spirit is geirriteerd. Dit zou dus een stuk beter moeten. Ik heb vrij veel middenvelders, maar de meesten hebben hooguit een matige conditie. Dit komt doordat ik een aantal gekocht heb toen ze nog een slechte conditie (met goed positiespel). De vorm is niet zo goed (zwak) omdat ik een aantal keren op conditie heb getraind. Mijn beste spelhervatter heeft goede vaardigheid (en goed scoren). Het wedstrijdschema is als volgt: ronde 3 thuis tegen zwakkere club, ronde 4 uit tegen zwakkere, ronde 5 thuis tegen team 1, ronde 6 uit tegen team 2, ronde 7 thuis tegen team 3 en dan weer het rijtje terug. Ik heb een speler met redelijk scoren en goed vleugelspel (voor de rest kan hij niks bijzonders). Ik verwacht dat hij vanwege de aanstaande wijziging na ronde 7 een veel betere spits wordt.
Het lijkt me sowieso de gok waard om de komende wedstrijden PIC te doen zodat de team spirit wat beter wordt. Maar wat kan ik nog meer doen? Spelhervatting trainen om zo wat meer doelpuntjes te kunnen maken? Algemeen trainen voor de vorm? Toch nog maar wat conditie of gewoon positiespel blijven trainen?
Is het misschien een goed idee om ook PIC te doen tegen team 1 (het sterkste naar mijn weten)?
Bij voorbaat dank voor jullie raad.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef The_Hives het volgende:
pekel wat is de link van het nieuwe plaatje van bekerhelden?
driewerf hoera voor JDquote:Op woensdag 28 september 2005 19:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoolieganzen - FC HOMPIE 1 - 0
HOMPIE had met 93 procent balbezit een veldoverwicht.
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: briljant
Hoolieganzen sloeg met een counter zijn middenveld over en haalde er een vrije schop uit, die door Fróði á Gørðunum perfect werd binnengeschoten: 1 - 0.
Wie is nou een counterhufter?
Ik had al eerder gezegd dat een goed keepen 17 jaar voor meer dan 3,5 miljoen de deur uit gingquote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
driewerf hoera voor JD![]()
![]()
![]()
CSKA-moskou award waardig!
trouwes, wat zijn 17jarige solid defjes met solid passen fucking duur (>1.5 miljoen)![]()
Na lang doortrainen... Goed keepers van 17 worden niet vaak gepullt...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:47 schreef maniack28 het volgende:
3,5 miljoenWanneer verdien je dat terug dan
nee, niet raar, wel vervelend. maar goed, ik heb r nog een paar op de lijst, we blijven t proberen voor mijn toekomstige mega-counterhufterquote:Op donderdag 29 september 2005 07:41 schreef Jonks het volgende:
VK, true
Maar dat vind je niet raar hopelijk? solid/solid is namelijk echt goed, je krijgt t.o.v. iemand met zwak passen 3 levels passing erbij, dat is tenminste 15 trainingsweken cadeauT is dat niemand dat passen erop traint, maar ik vind 1.5 mln redelijk voor een multi-skill.
Kijk ook maar naar spitsjes die voor solid/solid echt wel 2mln+ betalen, of midjes die solid/solid onbetaalbaar zijn
als de goed/goedjes onder de 1.3 / 1.2 mln zakken ga ik er ook eentje halen, zijn wel erg fijn als je een keertje wil counteren
Ohhh btw, ik ben door in de beker, voor het eerst in ronde 4.
Ik speel een loodzware wedstrijd tegen een kampioen uit de V, heeft een heel erg allround team, veel sterren en een hoop ratings.
Wordt dus een hercules werkje om daar tegen te stunten![]()
VK-Karl???quote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nee, niet raar, wel vervelend. maar goed, ik heb r nog een paar op de lijst, we blijven t proberen voor mijn toekomstige mega-counterhufter![]()
Als de plaatselijke voetbalclub van Ajax verliest, gaan er dan ook supporters weg? Dit is toch triest? Kom op een net gepromoveerde naar VI tegen een V die op het punt van promoveren staat. Ik ben van mening dat ze hier echt wat aan moeten doen want het is totaal niet realistisch....quote:29-09-2005 Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
Supporters: geïrriteerd
Ik doe al een beetje trainen, alleen was het nog niet ondergeschikt aan de competitie resultatenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Beste Wolfje,
Het is sowieso goed om ervoor te zorgen dat je TS weer normaal wordt. De vraag is: waarom is het zo laag? nooit motsen als niet het einde van het seizoen in zicht is. Daarnaast moet je je niet zo heel veel bezig houden met alles aan de oppervlakte (spelhervattingen enzo).
Waar je je wel druk om moet maken is trainen.
'Dat doe ik al' hoor ik je nu zeggen.
Daarop geef ik nu het antwoord --> nee, dat doe je nog niet.
'Wat is trainen dan wel?'
Trainen is het met een lange termijnplan, waarbij resultaten in de competitie ondergeschikt zijn, geld verdienen. Dit doe je door (let nu op) je volledig op 1 linie te richten, verdedigen/vleugel/aanval of positiespel voor middenvelders (dus niet passen). In deze linie zet je allemaal 18 jarige 'redelijks'-spelers (dus ook allemaal, op zondag en op woensdag alle mogelijke posities in die linie). Dan ga je wachten wachten en wachten. Pas na ongeveer 6 weken zal je opeens wat 'goed' spelers hebben en van dit geld koop je weer een 'redelijk' speler van 18 voor terug. Als je wat spaargeld hebt koop je een coach (vraag hier maar welke, het is die van 80k ongeveer maar verkeerde kopen kan best grove gevolgen hebben) en ga je weer verder trainen.
Ik zie ze anders niet weg gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 12:43 schreef maniack28 het volgende:
Die engine blijft kansloos:
[..]
Als de plaatselijke voetbalclub van Ajax verliest, gaan er dan ook supporters weg?
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Ik doe al een beetje trainen, alleen was het nog niet ondergeschikt aan de competitie resultaten. Ik heb namelijk ongeveer 8 middenvelders (19/20 jaar) met goed positiespel gekocht voor ongeveer 20 tot 30k per stuk (ze hadden wel een slechte conditie). Een paar daarvan vielen niet zo goed in de groep (controversieel), waardoor de team spirit daalde (ik heb nog niet geMOTst).
>>20 is echt te oud, zeker gezien het feit dat passable spelers van 18 geen drol kosten (en solids over een paar weken ook niet meer). Maak je maar geen zorgen over die TS hits, die moet je maar voor lief nemen als je daarmee een fijne trainee voor een mooie prijs kan krijgen.
Is het niet beter om een speler meer dan 1 level te trainen? Volgens mij stijgen de opbrengsten per extra level in ieder geval tot niveau formidabel.
>>Ja dat klopt. Maar in het begin is het misschien beter om even snel geld te verdienen om dan langer te gaan trainen met echt goede trainees (die bijv. al voldoende stamina hebben). De opbrengsten stijgen nog wel verder dan tot formidabel.
Maar goed, ik ga vanaf nu gewoon braaf positiespel trainen en dan zie ik vanzelf wel hoe het in de competitie gaat.
Dat je in eerste instantie 1 level op gaat trainen is alleen om geld bij elkaar te verzamelen voor je nieuwe (BETERE) coach!!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Ik doe al een beetje trainen, alleen was het nog niet ondergeschikt aan de competitie resultaten. Ik heb namelijk ongeveer 8 middenvelders (19/20 jaar) met goed positiespel gekocht voor ongeveer 20 tot 30k per stuk (ze hadden wel een slechte conditie). Een paar daarvan vielen niet zo goed in de groep (controversieel), waardoor de team spirit daalde (ik heb nog niet geMOTst).
Is het niet beter om een speler meer dan 1 level te trainen? Volgens mij stijgen de opbrengsten per extra level in ieder geval tot niveau formidabel.
Maar goed, ik ga vanaf nu gewoon braaf positiespel trainen en dan zie ik vanzelf wel hoe het in de competitie gaat.
Je gaat al de goede kant op...quote:Op donderdag 29 september 2005 14:55 schreef Wolfje het volgende:
Mijn huidige coach heeft matige vaardigheid en leiderschap. Grumpey adviseerde het kopen van de coach van 80k, als ik het goed heb heeft deze coach een redelijke vaardigheid met slecht leiderschap. Ik kan misschien wel de coach met goede vaardigheid kopen hoewel die 270k kost. Ik sta nu dan wel ongeveer 100k in het rood, maar een van mijn aankopen is recentelijk wel naar uitstekend positiespel gegaan.
Wiljo Raateland (61439456)
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 730
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Nu is mijn plannetje als volgt:
1. Verkoop deze speler voor minimaal 175k
2. Koop de coach met goede vaardigheid (ik sta dan wel 200k negatief)
3. Zodra een van mijn andere middenvelders stijgt, dan verkoop ik deze zodat ik weer rond de 0 sta.
Is dit een degelijk plan of kan ik het beter anders doen?
Nieuwe aankoop, heeft jammer genoeg niet gespeeld deze week, maar dat mag de pret niet drukken. Ik schat hem hoog inquote:Aswad Khallali (76116749) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 701 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: King's Army
Positiespel: goed Passen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Haal een briljante spits en een formi def. Serieus.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:25 schreef JJHelder het volgende:
29-09-2005 Je hebt een speler verkocht en 3 185 000 ¤ ontvangen.
denk er zelf aan om een briljante centrale verdediger en een formidabele spits met passen te halen, iemand tips??
tsja tis moeilijk kiezen, mijn aanval is op dit moment echt het zwakst, dus die wil ik sowieso versterken, dus briljante zou een optie zijn, maar wil ook dat ie minstens redelijk passen heeftquote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Haal een briljante spits en een formi def. Serieus.
ja joh ga ff mijn handeltje verpestenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Haal een briljante spits en een formi def. Serieus.
Zat even in een ego-dipje JD, vandaar deze post en de posts op irc over de tentamenstofquote:Op donderdag 29 september 2005 17:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
patser
dat hopen we allemaalquote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef Jonks het volgende:
Ik hoop op tenminste 5 stijgers en een beetje vorm erbij op mijn A-selectie.
Daar kan feyenoord nog heel wat van leren helaas!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |