zou kunnen, maar is erg laag en ik heb alleen een wingerplek over voor hem. Duurt dus te lang. Van de week maar eens een paar trainees zoeken.quote:Op zondag 25 september 2005 15:07 schreef Uddel het volgende:
[..]
Kun je hem zelf niet trainen..? Jij traint toch ook PM?
Psst.. we hebben gewonnen.. 4-1.. het is dus toch mogelijk..![]()
ik zeg een mannetje of 31423quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Prijsvraag zonder prijs: Jullie mogen allemaal één keer gokken hoe vol m'n nieuwe stadion vanavond zit, ben er wel benieuwd naar.. degene die het dichtst bij zit krijgt alle eer
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 1419 leden
Supporters: in de wolken
Stadion: 36000 plaatsen
Nou.. kom maar op.. hoe vol komt hij te zitten?
Verveelpost..
In dat klotestadion van jouw??quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Prijsvraag zonder prijs: Jullie mogen allemaal één keer gokken hoe vol m'n nieuwe stadion vanavond zit, ben er wel benieuwd naar.. degene die het dichtst bij zit krijgt alle eer
Verveelpost..
29 500!quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Verveelpost..
quote:Op zondag 25 september 2005 18:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dit kan een fijne lange termijn trainee zijn. Maak er plek voor zou ik zeggen...
quote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef -Raffie- het volgende:
stp eens met biedenhij wordt zo veel te duur
Herstel: 463kquote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Selwyn van Baarschot
TSI = 600, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Doet u maar een bod... Hij heeft vandaag gespeeld...
Bieden begint bij 444.000
Als dat zo zou zijn zou ik er nog geen 10tje voor gevenquote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Omdat ie training heeft gehad van mij... dat zie je in heel zn loopbaan terug.
dat zijn gewoon de prijzen voor een jonge redelijke spits, spitsentrainees zijn gewoon wanstaltig duurquote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef komrad het volgende:
haha, het is je gegund maar toch is het heel veel geld voor een redelijk spits
Redelijk/redelijk hè.. 17 jaar.. begin van het seizoen, dus kan nog veel training krijgen. Daarvoor zijn veel managers bereid een hoge prijs te betalen..quote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef komrad het volgende:
haha, het is je gegund maar toch is het heel veel geld voor een redelijk spits
Ik zou dat laatste doen..quote:Op maandag 26 september 2005 09:15 schreef maniack28 het volgende:
Uddeltje.... wat sta je zielig daar met 1 punt
Ik zit te denken he, tevreden ts delen door 2 is nog altijd bedaard tsZal ik gewoon motsen tegen Mengvoeders voor een middenveld overwicht. Of piccen tegen mengvoeders en spelen op de counter ofzo en dan tegen team nac met een hoge ts spelen, want die stellen ook niet heel veel voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |