zou kunnen, maar is erg laag en ik heb alleen een wingerplek over voor hem. Duurt dus te lang. Van de week maar eens een paar trainees zoeken.quote:Op zondag 25 september 2005 15:07 schreef Uddel het volgende:
[..]
Kun je hem zelf niet trainen..? Jij traint toch ook PM?
Psst.. we hebben gewonnen.. 4-1.. het is dus toch mogelijk..![]()
ik zeg een mannetje of 31423quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Prijsvraag zonder prijs: Jullie mogen allemaal één keer gokken hoe vol m'n nieuwe stadion vanavond zit, ben er wel benieuwd naar.. degene die het dichtst bij zit krijgt alle eer
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 1419 leden
Supporters: in de wolken
Stadion: 36000 plaatsen
Nou.. kom maar op.. hoe vol komt hij te zitten?
Verveelpost..
In dat klotestadion van jouw??quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Prijsvraag zonder prijs: Jullie mogen allemaal één keer gokken hoe vol m'n nieuwe stadion vanavond zit, ben er wel benieuwd naar.. degene die het dichtst bij zit krijgt alle eer
Verveelpost..
29 500!quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Verveelpost..
quote:Op zondag 25 september 2005 18:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dit kan een fijne lange termijn trainee zijn. Maak er plek voor zou ik zeggen...
quote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef -Raffie- het volgende:
stp eens met biedenhij wordt zo veel te duur
Herstel: 463kquote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Selwyn van Baarschot
TSI = 600, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Doet u maar een bod... Hij heeft vandaag gespeeld...
Bieden begint bij 444.000
Als dat zo zou zijn zou ik er nog geen 10tje voor gevenquote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Omdat ie training heeft gehad van mij... dat zie je in heel zn loopbaan terug.
dat zijn gewoon de prijzen voor een jonge redelijke spits, spitsentrainees zijn gewoon wanstaltig duurquote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef komrad het volgende:
haha, het is je gegund maar toch is het heel veel geld voor een redelijk spits
Redelijk/redelijk hè.. 17 jaar.. begin van het seizoen, dus kan nog veel training krijgen. Daarvoor zijn veel managers bereid een hoge prijs te betalen..quote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef komrad het volgende:
haha, het is je gegund maar toch is het heel veel geld voor een redelijk spits
Ik zou dat laatste doen..quote:Op maandag 26 september 2005 09:15 schreef maniack28 het volgende:
Uddeltje.... wat sta je zielig daar met 1 punt
Ik zit te denken he, tevreden ts delen door 2 is nog altijd bedaard tsZal ik gewoon motsen tegen Mengvoeders voor een middenveld overwicht. Of piccen tegen mengvoeders en spelen op de counter ofzo en dan tegen team nac met een hoge ts spelen, want die stellen ook niet heel veel voor
woensdag alvast oefenenquote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
6-0 gewonnen!!!! En ik miste mijn eerste keus voor de linksback positie!
Volgende wedstrijd wordt spannend, hij speelt met 3 verdedigers. Ik zit er over te twijfelen om een extra aanvaller in te zetten, maar dan loop je het risico van slecht spelen, omdat ze het systeem niet kennen.......
PIC = Play It Cool (Speel het rustig)quote:Op maandag 26 september 2005 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
wat is pic en wat is ca?
Welkomquote:Op maandag 26 september 2005 13:37 schreef Game_Error het volgende:
Hallo allemaal, ik zou me hier even willen Voorstellen, Ik speel al een jaartje of 2 actief hattrick en speel ondertussen in de V.178. En mijn team heetHilversum United
![]()
waarom overkomt mij dat nou niet?quote:Op maandag 26 september 2005 16:21 schreef Uddel het volgende:
26-09-2005
Je team heeft 17 500 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Da Vloemans (56083095) onlangs is verkocht voor 700 000 ¤.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit in de Eredivisie (JMT 2002/Tacconi Sport (21248), sta nu op een mooie 4e plek.
Veel succes in de Ve divisie. Als je goed je best doet kom je misschien ook in de Eredivisie
btje jammer dat je keepers traint, anders had ie et mss nog gelooftquote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Welkom Game-error
Ik zit in de Eredivisie (JMT 2002/Tacconi Sport (21248), sta nu op een mooie 4e plek.
Veel succes in de Ve divisie. Als je goed je best doet kom je misschien ook in de Eredivisie
thnx trouwens daarvoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef maniack28 het volgende:
@Hives: Je kan deze awards layout pagina geval ding vinden op: http://home.kabelfoon.nl/~quist1/joralf/fokawards/awards.doc
Scheelt weer editten van quote's enzo, nu kan je het zo kopieren en in de OP plakken![]()
Psst.. haal die ondertitel weg..quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Welkom Game-error
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is..quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef Oldbie het volgende:
* Oldbie wist wat koude zweet van zijn voorhoofd.
In een wat aangeschoten bui heb ik zaterdagochtend rond 01:15 een speler op de transferlijst gezet. Mijn beste middenvelder. Ik zat al te dubben of ik hem zou verkopen maar ik had vrijdag besloten het niet te doen. Toen ik dus aangeschoten was besloot ik het WEL te doen waar ik zaterdagochtend veel spijt van had.
Gelukkig had ik zijn prijs iets te hoog neergezet voor andere managers waardoor hij in mijn bezit blijft
Ik heb werkelijk met zweet in mijn handen de afgelopen uren op HT gezeten. Nu ga ik slapen![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef SuperWeber het volgende:
Ik zie MK een icoon hebben met IRC held erin
Waarom heb ik die niet?? Ik zie MK nooit op IRC en anders wil ik een icoon met skypeheld
Natuurlijk, maar ik ben ook net zo erelid als jij....quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Jaloers?![]()
En als jij skypeheld bent ben ik dat ook he, in je eentje skypen is tenslotte ook maar saai
Niet sneller, wel langer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:55 schreef foetre het volgende:
Als je een speler opsteld met geblesseerd maar inzetbaar wat voor gevolgen heeft dat dan?Raakt ie dan sneller geblesseerd??
Hmmm,quote:
Jij bent ook maar de laatste drie dagen op IRC..quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef SuperWeber het volgende:
Ik zie MK een icoon hebben met IRC held erin
Waarom heb ik die niet?? Ik zie MK nooit op IRC en anders wil ik een icoon met skypeheld
Altijd een lastige keuze, als je hem echt nodig hebt gewoon opstellen, doe ik ook als ik hem nodig heb, maar één keer gehad dat hij opnieuw eruit getrapt werdquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmmm,
Nu is dus de keuze hem wel op te stellen morgen en dus langer geblesseerd of me vaste competitie spits voor de training op te stellen.hmmm![]()
Doe ik toch elke zaterdag op zondagnacht.. kan dan niet wachten op m'n YP.. en elke keer is het weer een teleurstelling..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:50 schreef halleekes het volgende:
hattrick na het stappen is echt een hele verkeerde combinatie
Ja alleen steeds quote's in één post zetten is zo verrotte lastig, dit is veel makkelijker..quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
minuten, Uddel....
Ooit gehoord van een editknop?
Hey, ik ben PSV'erquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef Oldbie het volgende:
Hadden jullie ook geroepen dat het onterecht was als Ajax een penalty mee zou krijgen op precies dezelfde manier? Nee he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |