Psst.. haal die ondertitel weg..quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Welkom Game-error
Ik zit in de Eredivisie (JMT 2002/Tacconi Sport (21248), sta nu op een mooie 4e plek.
Veel succes in de Ve divisie. Als je goed je best doet kom je misschien ook in de Eredivisie

Alcohol maakt meer kapot dan je lief is..quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef Oldbie het volgende:
* Oldbie wist wat koude zweet van zijn voorhoofd.
In een wat aangeschoten bui heb ik zaterdagochtend rond 01:15 een speler op de transferlijst gezet. Mijn beste middenvelder. Ik zat al te dubben of ik hem zou verkopen maar ik had vrijdag besloten het niet te doen. Toen ik dus aangeschoten was besloot ik het WEL te doen waar ik zaterdagochtend veel spijt van had.
Gelukkig had ik zijn prijs iets te hoog neergezet voor andere managers waardoor hij in mijn bezit blijft
Ik heb werkelijk met zweet in mijn handen de afgelopen uren op HT gezeten. Nu ga ik slapen![]()

Jaloers?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef SuperWeber het volgende:
Ik zie MK een icoon hebben met IRC held erin
Waarom heb ik die niet?? Ik zie MK nooit op IRC en anders wil ik een icoon met skypeheld

Natuurlijk, maar ik ben ook net zo erelid als jij....quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Jaloers?![]()
En als jij skypeheld bent ben ik dat ook he, in je eentje skypen is tenslotte ook maar saai

Niet sneller, wel langer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:55 schreef foetre het volgende:
Als je een speler opsteld met geblesseerd maar inzetbaar wat voor gevolgen heeft dat dan?Raakt ie dan sneller geblesseerd??

Hmmm,quote:

Jij bent ook maar de laatste drie dagen op IRC..quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef SuperWeber het volgende:
Ik zie MK een icoon hebben met IRC held erin
Waarom heb ik die niet?? Ik zie MK nooit op IRC en anders wil ik een icoon met skypeheld

Altijd een lastige keuze, als je hem echt nodig hebt gewoon opstellen, doe ik ook als ik hem nodig heb, maar één keer gehad dat hij opnieuw eruit getrapt werdquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmmm,
Nu is dus de keuze hem wel op te stellen morgen en dus langer geblesseerd of me vaste competitie spits voor de training op te stellen.hmmm![]()

Doe ik toch elke zaterdag op zondagnacht.. kan dan niet wachten op m'n YP.. en elke keer is het weer een teleurstelling..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:50 schreef halleekes het volgende:
hattrick na het stappen is echt een hele verkeerde combinatie

Ja alleen steeds quote's in één post zetten is zo verrotte lastig, dit is veel makkelijker..quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
minuten, Uddel....
Ooit gehoord van een editknop?

Hey, ik ben PSV'erquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef Oldbie het volgende:
Hadden jullie ook geroepen dat het onterecht was als Ajax een penalty mee zou krijgen op precies dezelfde manier? Nee he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |