zou kunnen, maar is erg laag en ik heb alleen een wingerplek over voor hem. Duurt dus te lang. Van de week maar eens een paar trainees zoeken.quote:Op zondag 25 september 2005 15:07 schreef Uddel het volgende:
[..]
Kun je hem zelf niet trainen..? Jij traint toch ook PM?
Psst.. we hebben gewonnen.. 4-1.. het is dus toch mogelijk..![]()
ik zeg een mannetje of 31423quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Prijsvraag zonder prijs: Jullie mogen allemaal één keer gokken hoe vol m'n nieuwe stadion vanavond zit, ben er wel benieuwd naar.. degene die het dichtst bij zit krijgt alle eer
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 1419 leden
Supporters: in de wolken
Stadion: 36000 plaatsen
Nou.. kom maar op.. hoe vol komt hij te zitten?
Verveelpost..
In dat klotestadion van jouw??quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Prijsvraag zonder prijs: Jullie mogen allemaal één keer gokken hoe vol m'n nieuwe stadion vanavond zit, ben er wel benieuwd naar.. degene die het dichtst bij zit krijgt alle eer
Verveelpost..
29 500!quote:Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef Uddel het volgende:
Verveelpost..
quote:Op zondag 25 september 2005 18:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dit kan een fijne lange termijn trainee zijn. Maak er plek voor zou ik zeggen...
quote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef -Raffie- het volgende:
stp eens met biedenhij wordt zo veel te duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |