Oke, dan stel ik mijn vraag anders. Had je ook geroepen dat het onterecht was als PSV op dezelfde manier een penalty zou versieren?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hey, ik ben PSV'er
Maar ik vond penalty onterecht
ja hoor waarom niet? Zolang ze em er inschieten heb ik er geen moeite meequote:Op woensdag 28 september 2005 00:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oke, dan stel ik mijn vraag anders. Had je ook geroepen dat het onterecht was als PSV op dezelfde manier een penalty zou versieren?
Dan had ik lachend gezegd dat het onterecht wasquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef Oldbie het volgende:
Hadden jullie ook geroepen dat het onterecht was als Ajax een penalty mee zou krijgen op precies dezelfde manier? Nee he?
Veel duidelijker kan natuurlijk niet, onomstotelijk bewijs ditquote:Op woensdag 28 september 2005 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:
de scheids was duidelijk pro-Reyes, in de eerste helft gaf hij al een vrije trap voor Reyes toen hij zich liet vallen.
Verkocht voor 1.000.000quote:Op zondag 25 september 2005 08:49 schreef Ruudt het volgende:
Arnaud Kemper
TSI = 700 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: solid Set pieces: wretched
voor 500.000 op de lijst
Ja hij is schuldig aan vallende ziekte tot het tegendeel bewezen isquote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Veel duidelijker kan natuurlijk niet, onomstotelijk bewijs dit
oneens, niets is zo erg als een bij voorbaat al beinvloedde scheids.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Reyes is een bekende duikelaar, scheidsrechters horen hiervan op de hoogte te zijn voor de wedstrijd begint.
dus jij bent ervan overtuigd dat scheidsrechters neutraal de wedstrijd instappen?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
oneens, niets is zo erg als een bij voorbaat al beinvloedde scheids.
oneens. Als hij beinvloed is dan is er sprake van omkoping. Als hij gewoon goed zijn werk doet en bij sommige spelers even extra oplet dan voorkom je zulke situaties. Aan de andere kant was deze situatie wel lastig....... wat de scheidsrechter zichzelf wel 100% mag aanrekenen is het toewijzen van vrije trappen\ingooien\achterballen\corners bij twijfel altijd voor Arsenal. Ook liepen ze al vanaf min 2 tijd te rekken en geeft die mongool pas in de 90e min geel aan de keeper.....Tja...das nog eens ingrijpen scheids!!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
oneens, niets is zo erg als een bij voorbaat al beinvloedde scheids.
dat weer wel natuurlijk! Hij moet 100% neutraal zijn voor en tijdens de wedstrijd. Alleen moet je gewoon weten dat er spelers bijzitten die je misleiden dmv schwalbes en andere buitelingen zodat je hiermee rekening kan houden als een bepaalde speler de bal heeft, je hem iets beter in de gaten houd!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus jij bent ervan overtuigd dat scheidsrechters neutraal de wedstrijd instappen?
Die had ik graag willen hebben, ware het niet dat ik er net niet voldoende geld voor heb.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:03 schreef scarefreak het volgende:
Bruno Lucas (28278153)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 15 890
Loon: 8 592 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Resurrection
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
staat op de transferlijst met de deadline vanavond. 2.5 milj
Daar gaat de trots van mijn team*snik*
Hij wordt te oud om goed door te trainen, en kosten worden te hoog.
Eind van seizoen gaat er nog een, maar dan met matig passen en geen special.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die had ik graag willen hebben, ware het niet dat ik er net niet voldoende geld voor heb.
Je vergeet slowchatten en spammen in de HT topicsquote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Een goed beleid hebben, kampioen worden, goede spelers verkopen zonder dat je resultaten achteruit gaan, mooie ratins halen, flinke progessie boeken met je team vooral.
Zoiets?
En een beetje vriendjespolitiek???quote:Op woensdag 28 september 2005 16:14 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je vergeet slowchatten en spammen in de HT topics
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:14 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je vergeet slowchatten en spammen in de HT topics
Nee daar doen we niet aan... Ik win nl. ook nooit wat...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:02 schreef foetre het volgende:
[..]
En een beetje vriendjespolitiek???![]()
Jij bent dan ook de klootzak die altijd mijn pret bederftquote:Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je hebt geen vrienden. Hoe vaak zijn wel al in Groningen geweest?
Hoe belangrijk vinden we het dat jij in de buurt van een meeting woont?
ik vind het ook niet erg aardig van JDquote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de klootzak die altijd mijn pret bederft
quote:De mooie zonnige dag trok 647 man publiek naar KOOIMEERPLAZA. alkmaar startte in een strategische 5-3-2-opstelling. In de basis stonden: Ploum - Boom, Jansen, Schoolenberg, Boskamp, de Korte - Prevoo, Tsatsos, Olsson - Bekas, Essers.
Sys startte in een strategische 3-2-2-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Duflos - Sulkers, Abu-Mahmoud, van Hoeck - Coldenhoff, Bauman - Picazo, van Gerner.
De bezoekers konden geen 9 man op de been brengen, wat het minimaal vereiste aantal spelers is, zodat zij een walk-over moesten slikken. De toeschouwers, die zich hadden verheugd op een spannende wedstrijd, waren erg teleurgesteld. De eindstand was 5 - 0.
wees blij dat het geen bekerwedstrijd wasquote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef DeHovenier het volgende:
Damn..ben ik vergeten dat ik enkele spelers heb opgesteld die al verkocht waren
[..]
train je?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef Wolfje het volgende:
Ik zou graag wat advies van jullie willen hebben!.
Mijn club speelt in divisie X en er zijn tot dusverre 4 teams (waaronder het mijne) nog ongeslagen. Het is zeer waarschijnlijk dat de uiteindelijke nummers 1 en 2 hier bij zitten. Het zou leuk zijn als mijn club een daarvan is. Het probleem is echter dat ik nog niet zo goed weet hoe ik dat moet aanpakken. Afgaande op het aantal sterren en tsi van de spelers dan lijkt het mij dat ik team 1 (om het een naam te geven) niet/lastig kan verslaan. Team 2 is een pittige tegenstander, maar ik ben zeker niet kansloos. Team 3 zou ik moeten kunnen verslaan.
Nog wat feitjes over mijn team:De team spirit is geirriteerd. Dit zou dus een stuk beter moeten. Ik heb vrij veel middenvelders, maar de meesten hebben hooguit een matige conditie. Dit komt doordat ik een aantal gekocht heb toen ze nog een slechte conditie (met goed positiespel). De vorm is niet zo goed (zwak) omdat ik een aantal keren op conditie heb getraind. Mijn beste spelhervatter heeft goede vaardigheid (en goed scoren). Het wedstrijdschema is als volgt: ronde 3 thuis tegen zwakkere club, ronde 4 uit tegen zwakkere, ronde 5 thuis tegen team 1, ronde 6 uit tegen team 2, ronde 7 thuis tegen team 3 en dan weer het rijtje terug. Ik heb een speler met redelijk scoren en goed vleugelspel (voor de rest kan hij niks bijzonders). Ik verwacht dat hij vanwege de aanstaande wijziging na ronde 7 een veel betere spits wordt.
Het lijkt me sowieso de gok waard om de komende wedstrijden PIC te doen zodat de team spirit wat beter wordt. Maar wat kan ik nog meer doen? Spelhervatting trainen om zo wat meer doelpuntjes te kunnen maken? Algemeen trainen voor de vorm? Toch nog maar wat conditie of gewoon positiespel blijven trainen?
Is het misschien een goed idee om ook PIC te doen tegen team 1 (het sterkste naar mijn weten)?
Bij voorbaat dank voor jullie raad.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoolieganzen - FC HOMPIE 1 - 0
HOMPIE had met 93 procent balbezit een veldoverwicht.
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: briljant
Hoolieganzen sloeg met een counter zijn middenveld over en haalde er een vrije schop uit, die door Fróði á Gørðunum perfect werd binnengeschoten: 1 - 0.
Wie is nou een counterhufter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |