Nieuwe aankoop, heeft jammer genoeg niet gespeeld deze week, maar dat mag de pret niet drukken. Ik schat hem hoog inquote:Aswad Khallali (76116749) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 701 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: King's Army
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Haal een briljante spits en een formi def. Serieus.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:25 schreef JJHelder het volgende:
29-09-2005 Je hebt een speler verkocht en 3 185 000 ¤ ontvangen.
denk er zelf aan om een briljante centrale verdediger en een formidabele spits met passen te halen, iemand tips??
tsja tis moeilijk kiezen, mijn aanval is op dit moment echt het zwakst, dus die wil ik sowieso versterken, dus briljante zou een optie zijn, maar wil ook dat ie minstens redelijk passen heeftquote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Haal een briljante spits en een formi def. Serieus.
ja joh ga ff mijn handeltje verpestenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Haal een briljante spits en een formi def. Serieus.
Zat even in een ego-dipje JD, vandaar deze post en de posts op irc over de tentamenstofquote:Op donderdag 29 september 2005 17:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
patser
dat hopen we allemaalquote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef Jonks het volgende:
Ik hoop op tenminste 5 stijgers en een beetje vorm erbij op mijn A-selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |