Nog één dagje.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:23 schreef Kadesh het volgende:
Ik word een beetje gek van al die EU topics. Had dat niet allemaal in 1 of 2 gekunnen?
En dan vlug overal een slotje op.quote:
Zeg dat:quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:23 schreef Kadesh het volgende:
Ik word een beetje gek van al die EU topics. Had dat niet allemaal in 1 of 2 gekunnen?
POL heeft volgens mij heel wat nieuwe zieltjes gewonnen.quote:
Volgens mij heb jij een merkwaardig begrip van liberaal.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:49 schreef du_ke het volgende:
Je komt anders niet bijster liberaal over.
Ik ben geen homo & draag geen hoofddoek. Dus wat in godsnaam zou mij dat nou boeienquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:40 schreef du_ke het volgende:
Liberaal is voor mij meer dan enkel economisch liberaal.
Een beetje is nog zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 06:52 schreef wdn het volgende:
Eh iemand is een beetje over de rooie gegaan hier
Iran
Ik zie het. Bedankt voor het melden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 06:52 schreef wdn het volgende:
Eh iemand is een beetje over de rooie gegaan hier
Iran
Of je moet geen aanstoot nemen aan mods die zich niet druk maken om politieke moorden!...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je moet je gewoon niet druk maken om politieke moorden, dat is het devies van fok!.
Nee, dat kunnen we niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Tijger_m het volgende:
Kan een van de mods mischien bevestigen aan speedfreak1 dat ik NIET Ryan3 ben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |