Je bent niet voor of tegen,quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:02 schreef Klonk het volgende:
leg eens uit ?
Lijkt mij juist dat als je niet stemt dat je stem naar de meerderheid gaat. Met blanco stemmen weet je tenminste zeker dat er niks met je stem gedaan wordt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:09 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Je bent niet voor of tegen,
Niet tegen is dus voor.
(natuurlijk kan je dat ook andersom stellen maar dat zullen jp & co niet doen)
Volgens mij heb je genoeg tijd gehad om na te denken over je keuze...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:48 schreef wickie het volgende:
Ik heb het gevoel dat het ineens allemaal heel snel gaat, ik vind dat het rustiger moet verlopen zodat het volk meer tijd heeft de grondwet te begrijpen en misschien daardoor een betere beslissing kan nemen.
preciesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:11 schreef SeLang het volgende:
Blanco stemmen is onzin.
Die gaan linea recta de vuilnisbak in.
Als je het niet weet dan moet je tegen stemmen. Je handhaaft dan immers de huidige situatie.
Veel te simplistisch gesteld door jou.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:09 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Je bent niet voor of tegen,
Niet tegen is dus voor.
(natuurlijk kan je dat ook andersom stellen maar dat zullen jp & co niet doen)
ben ik 100% met je eens. Maar ik heb een aantal enquetes gedaan en daar kwam uit dat ik 'nee' zou stemmen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:22 schreef wickie het volgende:
Alles wat ik in de media zie of lees kan ik niet objectief noemen. Zelfs die flut foldertjes van de regering die ontzettend veel geld hebben gekost zijn zo subjectief als de pest (richting de ja-kant).
Alleen de, 500 bladzijden tellende, grondwet lezen zou voor mijn gevoel de enigste manier zijn om een mening tussen ja en nee te vormen. Sorry maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad ik zit midden in mijn afstuderen.
Tuurlijk niet, je geeft dan 1 groep het voordeel terwijl je het helemaal niet weet. Niet weten = niet stemmen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:11 schreef SeLang het volgende:
Blanco stemmen is onzin.
Als je het niet weet dan moet je tegen stemmen. Je handhaaft dan immers de huidige situatie.
Nee... en ook geen VOOR stem....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:45 schreef Juichtoon het volgende:
Bij twijfel stem je TEGEN en dus voor de handhaving van de huidige situatie. Blanco stemmen zal worden gebruikt door de 2eKamer als hun eigen voordeel om het er toch doorheen te drukken, want het is immers geen TEGEN stem.
Ja, maar als 48% tegen is, 45% voor en 7% blanco dan kan je op je vingers al natellen dat die grondwet doorgaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:46 schreef LennyKravitz het volgende:
Blanco stemmen zorgt voor opkrikken opkomstcijfers...
idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:11 schreef SeLang het volgende:
Blanco stemmen is onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |