abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27438529
quote:
DEN HAAG - Premier Balkenende kan met een Nederlands nee tegen de Europese grondwet in Brussel geen kant uit. Als hij de uiteenlopende verhalen van het neekamp in Brussel moet gaan bepleiten "sta ik voor gek". De minister-president zegt dit in een interview in het Algemeen Dagblad van zaterdag.

Volgens de premier is het tegenkamp te versplinterd om aan te geven wat het dan wel wil. "Marcel van Dam vindt deze grondwet niet democratisch genoeg. De christenunie wil een verwijzing naar de joods-christelijke traditie, waar een meerderheid van de Kamer tegen is. Nog weer anderen willen geen superstaat", somt de premier op.

Reputatie

Bovendien vindt Balkenende dat hij niet met een 'nee' kan aankomen in Brussel. "Buitenlandse leiders kennen Nederland als drager van de Europese integratie, als land dat altijd constructief en kritisch meewerkt in internationale instellingen. Die reputatie staat op het spel."

De premier verwijt de tegenstanders dat ze geen alternatieven aandragen en wijst nogmaals op de brede steun. "In de Tweede Kamer is 85 procent voor de grondwet. Vakbondsleiders, werkgevers, milieubeweging, ontwikkelingsorganisaties, jongerenclubs - allemaal voor!"
Bron: http://www.nu.nl/news/532(...)_ik_voor_gek%27.html

Tja Ballkie...had je maar meer je best moeten doen om de burger bij de EU en zijn o zo belangrijke grondwet te betrekken. Nu word je afgerekend op het gekloot met die pleuro en dat daar niets maar dan ook niets mee gedaan is. Had je je huiswerk maar beter moeten doen. Nu lopen jij en je ministers met angst en jankverhalen een beetje zielig achter de feiten.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_27438572
Jammer Balkenende, maar het landsbelang gaat boven het belang van jouw!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:05:08 #3
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27438663
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 20:59 schreef wonko het volgende:
Nu word je afgerekend op het gekloot met die pleuro
Alsof dat Balkie z'n schuld is. Dat gekloot met die euro hebben we toch echt allemaal aan die schurftige PvdA te danken .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27438719
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Alsof dat Balkie z'n schuld is. Dat gekloot met die euro hebben we toch echt allemaal aan die schurftige PvdA te danken .
En wat voor acties heeft meneer genomen om dingen te compenseren of aan te pakken? Geen enkele.
pi_27438782
Nee als je zo onzeker als de pest langs bush staat sta je niet voor gek?
Ga toch fietsen zeg.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:15:43 #6
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27438913
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:06 schreef wonko het volgende:

[..]

En wat voor acties heeft meneer genomen om dingen te compenseren of aan te pakken? Geen enkele.
Alsof het de taak van dit kabinet is om eindeloos terug in het verleden te kijken en de fouten van hun voorgangers van andere partijen te compenseren . We moeten nu eenmaal vooruit, niet achteruit.

Anders ga je bij de a.s. 2de kamerverkiezingen lekker Wouter Bos stemmen! Kan die de boel weer 8 jaar lang verkloten! En mag je daarna weer lekker op het CDA gaan schelden, als die vervolgens na 8 jaar wanbeleid weer aan de macht komt.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:16:59 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27438945
quote:
"Buitenlandse leiders kennen Nederland als drager van de Europese integratie, als land dat altijd constructief en kritisch meewerkt in internationale instellingen. Die reputatie staat op het spel."
Reputatie billenlikkers zul je bedoelen. Zij vragen, wij als NL draaien
pi_27438952
Tering, alleen Zalm kan zich nog normaal bezighouden met deze onzin.
pi_27438955
Hij verdedigt het euthanasiebeleid toch ook, wie is hier nou gek .
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:19:56 #10
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27439029
Overigens ben ik ook van mening dat Balkie niet zo moet huilebalken. Alleen is de 'argumentatie' van TS niet al te sterk.
pi_27439032
Met die lompe kop van hem staat hij sowieso al voor gek, en ik schaam me er steeds weer voor als ik hoor dat Balkenende ergens "Nederland representeert"
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:20:32 #12
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27439044
Hij staat toch altijd al voor gek?
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_27439115
quote:
(..)The acceptance of, and continuance hitherto in, the office to which your suffrages have twice called me have been a uniform sacrifice of inclination to the opinion of duty and to a deference for what appeared to be your desire. I constantly hoped that it would have been much earlier in my power, consistently with motives which I was not at liberty to disregard, to return to that retirement from which I had been reluctantly drawn. The strength of my inclination to do this, previous to the last election, had even led to the preparation of an address to declare it to you; but mature reflection on the then perplexed and critical posture of our affairs with foreign nations, and the unanimous advice of persons entitled to my confidence, impelled me to abandon the idea.(..)
Zeiken is de verkeerde tijd voor nu.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:41:22 #14
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_27439511
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef Intergalactrick het volgende:
Idd
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:42:29 #15
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27439529
En hoe lang staan wij al voor gek met Balkenende?
  Redactie Games zaterdag 28 mei 2005 @ 21:43:25 #16
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_27439550
Daarom alleen al, zou je toch gewoon nee stemmen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_27439599
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:15 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Alsof het de taak van dit kabinet is om eindeloos terug in het verleden te kijken en de fouten van hun voorgangers van andere partijen te compenseren . We moeten nu eenmaal vooruit, niet achteruit.
Gewoon blijven negeren...het volk mort maar daar hebben we scheit aan.
quote:
Anders ga je bij de a.s. 2de kamerverkiezingen lekker Wouter Bos stemmen! Kan die de boel weer 8 jaar lang verkloten! En mag je daarna weer lekker op het CDA gaan schelden, als die vervolgens na 8 jaar wanbeleid weer aan de macht komt.
Jank huil stampvoet. Klaar?
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:48:14 #18
104895 fayakill
echt werie
pi_27439641
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef Intergalactrick het volgende:
je bent de [inkoppertje] tags vergeten
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_27439650
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Daarom alleen al, zou je toch gewoon nee stemmen...
precies wat ik dacht toen ik het zag op het nieuws.
ben ik het niet mee eens trouwens.
pi_27439843
Ik ga nee stemmen
pi_27439862
Hehehehe

Hoezo staat ie voor gek ofzo?
LOL
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_27439874
Dat haar,.....je zou het bijna gaan fotosjoepe
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_27439878
Met dat kapsel staat hij altijd voor gek
pi_27440350
Het parlement heeft voor het referendum gekozen, niet Balkenende. Als de uitslag hem niet bevalt, dan kan hij toch altijd opstappen? Niemand dwingt hem om premier te blijven van dit kabinet.

Als woensdag de opkomst buitengewoon hoog is en als we ook nog eens massaal 'Nee' stemmen, dan hebben parlement en regering wel wat uit te leggen in 'Brussel'.

Voor de goede orde, als ik niet zestien jaar zou zijn, dan zou ik aankomende woensdag tegen de grondwet stemmen. Je kunt immers diverse keren Nee stemmen, maar slechts 1 keer Ja. En als Nederland de grondwet verwerpt, betekent dat nog niet een einde van de Europese eenwording. De Brussels politici zullen alleen meer hun best moeten doen om een acceptabelere grondwet te maken.
www.pvda.nl
Steun!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 22:29:29 #25
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_27440421
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 22:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat haar,.....je zou het bijna gaan fotosjoepe
jammer dat we zijn belegen ideeėnspinsels niet kunnen fotoshoppen...
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')