abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 mei 2005 @ 02:21:27 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27501614
De politici die voor de grondwet zijn geven hoog op over het Burgerinitiatief, dat geeft de burgers meer grip op Brussel. Maar als het dan zo goed is waarom hebben die partijen het dan nooit in Nederland willen invoeren?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 mei 2005 @ 02:43:20 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27501735
ik stem ook nee, maar k vind t zo bizar dat k Balkenende, Halsema, Bos en van Aartsen zo positief over dat burgerinitiatief hoor praten. Maar k heb ze nog nooit aanstalte zien maken het landelijk in te voeren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27502035
Het burgerinitiatief kennen we ook in Nederland, echter alleen op lokaal niveau. Bijvoorbeeld in Utrecht is dit sinds 2 jaar mogelijk en daar is zowiezo al 1x gebruik van gemaakt.

I.v.m. de bouw van studentwoningen hebben buurtbewoners dit middel ingezet om dit op de politieke agenda te plaatsen, later bleek wel dat er in dit geval oneigenlijk gebruik van is gemaakt. Maar we hebben dit dus wel!
Wij hebben de juridische vrijheid om te zeggen wat we denken maar we hebben de morele verplichting om na te denken over hetgeen wat we zeggen!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 08:58:06 #4
120631 513.guzzstyle
NoCrapSmugglers!!
pi_27502926
ik zou ja stemmen als alle landen hun veto-recht zouden verliezen en elk land een gelijke stem zouden krijgen(de meerderheid wint) dus van de 25 landen stemmen 13 landen voor een voorstel, moet elk land het aannemen. en die 92 miljard zouden terugkrijgen die we te veel hebben betaald. en nog 1 dingetje, als elk land per inwoner even veel zou betalen aan de eu. dank u. dit is mijn idee van een democratie
valt het je niet op, dat jou lawaai altijd veel minder luid is dan die van iemand anders.
Heerlijk Helder Heineken.
een lekkere vriendin heb je nooit alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')