tja ben bezig met een bedrijfsanalyse die gister af had moeten zijn :S heb geen tijd om 400 pag te lezenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:52 schreef mcintosh het volgende:
Lees de grondwet door en dan weet je het waarschijnlijk
Probleem voor mij is dat iedereen wat anders roept over die grondwet. Dus ik ben ook benieuwd naar het antwoord maar dan wel gebasseerd op een artikel uit die grondwet, en geen loze kreet
Bron: Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelatiesquote:Geen invloed EU-grondwet op drugsbeleid Nederland
De Europese grondwet zal geen invloed hebben op het Nederlandse drugsbeleid. Europees justitiecommissaris Frattini zal Nederland ook niet in de weg staan als de regering-Balkenende een eigen drugsbeleid wil voeren, door bijvoorbeeld de groei van enkele cannabisplanten te legaliseren.
Wel vraagt hij om een 'volledige coöperatie' in de strijd tegen de georganiseerde drugshandel. 'Nederland kan zoals elke EU-lidstaat zijn eigen nationale drugsbeleid blijven voeren, zolang het maar blijft meewerken aan de strijd tegen de internationale georganiseerde misdaad die actief is in de drugshandel', zei Frattini in een gesprek met de Nederlandse media. 'De grondwet zal nationale bevoegdheden op dit terrein niet aantasten. Het is aan elke lidstaat om zijn eigen beleid te voeren, maar we moeten wel de georganiseerde misdaad aanpakken, omdat drugshandel, mensensmokkel en prostitutie in die wereld vaak gelinkt zijn', stelde de vice-voorzitter van de Europese Commissie, het dagelijks bestuur van de EU.
nee, zijn 2 mensen die het geen reet kan schelen die denken dat ze toch wel genaaid worden:Dquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:00 schreef oi het volgende:
Moet je bij die twee volmachten niet stemmen wat diegenen willen i.p.v. wat jij wilt?
dank uquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:03 schreef Thundertje het volgende:
Ik quote:
[..]
Bron: Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
En jij baseert je beslissing op of het gedoogbeleid van softdrugs wel of niet doorgaat...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:04 schreef XoloX het volgende:
[..]
nee, zijn 2 mensen die het geen reet kan schelen die denken dat ze toch wel genaaid worden:D
en omdat ik een pAar keer in de krant heb gestaan enzo vinden ze het verantwoord om mij hun stem te geven![]()
dus ik mag ermee doen wat ik wil
Eeehm aan dit soort rituelen wordt al lang gedaan in Europaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:10 schreef SnowBite het volgende:
Ik vertrouw het allemaal niet zo. Wat ze tot nu toe doen zijn beloftes.
In Amerika mag elke staat bepalen of de alcohol leeftijd verlaagd wordt naar bijvoorbeeld 18 jaar.
Wanneer een staat dat doet, krijgen ze opeens honderden miljoenen minder subsidie voor de snelwegen etc.
Dus in de wet zijn er geen sancties tegen het verlagen van de alcohol leeftijd, maar in het echt gebeurt het constant. Gewoon pure chantage dus...
Ik ben bang dat dit soort rituelen zich ook gaan afspelen in de EU.
whahahaha.... ik had al zo'n vermoeden dat jij wel iets van je liet horen in dit topique....quote:
En nu van een echt onafhankelijke bron, want deze ministeries willen allemaal dat we ja gaan stemmen, dus daar geloof ik weinig van.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:03 schreef Thundertje het volgende:
Ik quote:
[..]
Bron: Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
Hmmm onafhankelijker dan die site krijg je het nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En nu van een echt onafhankelijke bron, want deze ministeries willen allemaal dat we ja gaan stemmen, dus daar geloof ik weinig van.![]()
Dan heb je het toch écht nog niet helemaal begrepen. Het is niet de vraag of Nederland ooit zijn huidige beleid gaat afschaffen. Het is de vraag of Europa ooit ons huidige beleid gaat afschaffen (hetgeen geheel los staat van wat onze regering, onze eerste en tweede kamer en 16 miljoen Nederlands daarvan vinden).quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:19 schreef Kopstoot het volgende:
Maar ik denk niet dat Nederland ooit zijn huidige beleid gaat afschaffen. Feit is dat ons beleid beter is dan het beleid in Frankrijk, Duitsland en België etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |