Nee, niet alle polen komen hierheen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:36 schreef mwuhaha het volgende:
Mijn ma zegt: als de grondwet door gaat, komen alle Polen naar NL.
Klopt dat?
op vakantie bedoel je ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:47 schreef du_ke het volgende:
Neuh is nonsens. Ze mogen nu al komen en de EU grondwet heeft daar niet gek veel invloed op.
Die noemen we Duitsers.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:47 schreef Koos Voos het volgende:
Er zijn er al veel hier met een Duits paspoort.
Jammer dat je als "Nee" stemmer weer offtopic verder gaat, daar hebben we niks aan. Reageer dan gewoon niet!quote:
Ik ga niet offtopic .quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:50 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Jammer dat je als "Nee" stemmer weer offtopic verder gaat, daar hebben we niks aan. Reageer dan gewoon niet!
Dream on.. de eerste slag is voor de NEE stemmers. Turkije komt NOOIT bij de EU.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:53 schreef alsem het volgende:
het wordt pas lache als turkije in de eu komt!
durf te wedden dat dan het aantal islamieten in nl zo van (nu) 15% naar 45% gaat, iedereen die kan werken gaat europa in en brengt al hun verdiende geld terug naar turkije..
Hee, een amerikaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:50 schreef Koos Voos het volgende:
Nee, dat zijn Polen met een Duits paspoort.
En voor de oudere jongeren onder ons , de uber Pool :
[afbeelding]
Als je tegen Turkije in de EU bent moet je vooral Nee stemmen!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:55 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Dream on.. de eerste slag is voor de NEE stemmers. Turkije komt NOOIT bij de EU.
daar hebben we geen grondwet voor nodig maar meer rechts in Europa..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:00 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Als je tegen Turkije in de EU bent moet je vooral Nee stemmen!![]()
De grondwet zoals die nu voorgesteld is zal toetreding moeilijker maken.
Nog rechtserquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:02 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
daar hebben we geen grondwet voor nodig maar meer rechts in Europa..
Sterker nog, het is juist een reden om JA te stemmen. Door de grondwet zullen de lonen in de Oost Europese landen gelijdelijk stijgen, en zullen de arbeidsvoorwaarden en sociale voorzieningen daar verbeteren. Het gevolg is dus dat er minder reden is voor die mensen om hier naartoe te komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:10 schreef Lagging het volgende:
Op dit moment is the toelating van Polen nog beperkt, maar binnen een aantal jaar houdt die beperking op en kunnen Polen vrijelijk naar Nederland komen. Dit is geregeld bij de toelating van de 10 Oostblok landen tot de unie (waar het volk geen zeggenschap over kreeg omdat gegarandeerd een overweldigende meerderheid tegen zou stemmen) en de grondwet verandert daar niets meer aan dus een reden om NEE te stemmen is het niet echt. Dat kwaad is dus al een voldongen feit. Er zijn genoeg betere redenen om NEE te stemmen.
Ze zit fout.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:36 schreef mwuhaha het volgende:
Mijn ma zegt: als de grondwet door gaat, komen alle veel Polen naar NL.
Klopt dat?
Ze zegt dat alle Polen die illegaal in NL zijn, dan legaal naar NL mogen komen. Dat ze vervolgens goedkope arbeid gaan leveren, dat ze werk inpikken, en dat wij voor hun moeten gaan betalen etc.
Politici die tegen zijn, heb ik hier echter nog niet over horen praten. (Misschien heb ik dat wel gemist?)
Weet iemand hier wat zinnigs over te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |