Gekozen burgemeester? Voor zoiets krijgen ze de Nederlandse grondwet al niet aangepast. De EU grondwet is nu volgens Zalm zelf al ''niet ideaal'', laat staan hoe onmogelijk het straks is om een onwensbare regel uit een 498 pagina's tellende document die iedereen anders uitlegt (nog meer bureaucratie) te schrappen of te veranderen als klein land zijnde. Dat is dan die stap voorwaarts?quote:Op zondag 29 mei 2005 01:08 schreef Keromane het volgende:
Auschwitz of niet (gave Spielberg trailer), laten we beginnen met een gekozen burgermeester. Moet geen probleem zijn.
Nee, de leeftijd vd grondwet is geschat op 40 jaar voordat hij grondig herzien gaat worden. Of dat positief zal zijn, zal nog moeten blijken.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:50 schreef Juichtoon het volgende:
Wij zitten er voor ALTIJD aan vast.
Als ze het al hebben over geschat valt het nog maar te zien of en zo ja door welke landen de grondwet mag worden herzien. Ik vertrouw het niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, de leeftijd vd grondwet is geschat op 40 jaar voordat hij grondig herzien gaat worden. Of dat positief zal zijn, zal nog moeten blijken.
Ik wacht overigens niet zo lang en stem gewoon lekker NEE, net zoals iedereen dat zou moeten doen.
ik stem altijd vvd, maar zelfs ik begin nu te twijfelen. wat een stelletje eikelbijters daar zeg... er is nog geen een liberaar geweest die me kon vertellen waarom ik nu wel ja zou moeten stemmen. Jozias komt niet verder dan "het is gewoon goed voor nederland" ..quote:Op zondag 29 mei 2005 00:46 schreef Koos Voos het volgende:
Hij verweet het nee-kamp onjuiste angstbeelden bij de bevolking op te roepen over de gevolgen van een nee-stem.
Dat ' Holocaust' spotje komt toch echt uit de VVD koker![]()
Ik stem in ieder geval nooit meer VVD.
En dat is bijvoorbeeld al een goed argument om JA te stemmen, als je NEE stemt, zal er nooit wat veranderen aan de contributie, omdat elk klein klote landje dat van tafel af kan vegen met dat belachtelijke vetorecht.quote:Op zondag 29 mei 2005 02:10 schreef deepthroat het volgende:
[..]
het enige wat mij tot een ja zou kunnen krijgen is dat we minstens 5 jaar geen contributie meer zouden hoeven te betalen zodat ik aan het eind van de maand ook nog eens een keertje wat geld kan overhouden.
lulkoek, ik ben goed ingelicht en ik stem NEE.quote:Op zondag 29 mei 2005 02:34 schreef Sakura het volgende:
[..]
Een goed ingelicht persoon stemt per definitie JA
Uhm vast wel....quote:Op zondag 29 mei 2005 05:35 schreef Vampier het volgende:
Tiesemans ooit van alineas gehoord?
Wat lul je nu man... het is hier 22:22quote:Op zondag 29 mei 2005 05:53 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Uhm vast wel....
Doch in tegenstelling tot Vampier heb ik wel slaapie slaapie nodig.
Dus ff "uitpoepen" die gedachte vond ik zeker van toepassing bij deze.
ja dus wat moeten we er dan mee ?, als de kern van je wetgeving al niet ideaal is wat word de rest van de wetgeving dan ?quote:Vice-premier Zalm noemde die grondwet 'niet ideaal'
Omroep drenthe zend die spot anders gewoon uit.quote:Op zondag 29 mei 2005 08:01 schreef Balthar het volgende:
Dat hele gedoe met die Holocaustspot. Goed ze bedachten zich net op tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |