En dan is het hoog tijd om je dikke piemel te laten zien in Den Haagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Als "ze" toch ja zeggen tegen de nieuwe grondwet kun je wel stellen dat we NIET in een democratie leven
Hoe weet jij dat ik een hele dikke piemel heb?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:57 schreef DrazTic het volgende:
[..]
En dan is het hoog tijd om je dikke piemel te laten zien in Den Haag
het was aanmoedigend bedoeltquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een hele dikke piemel heb?![]()
Dat verscheidene politieke partijen hebben geroepen dat ze de mening van het volk zullen respecteren maakt het wel wat ingewikkelder dan dat. Ze hebben het zichzelf moeilijk gemaakt. Terugkrabbelen kan niet meer. Het is nu in handen van het volk, hoe dom ze misschien ook zijn. De enige uitweg is dat Frankrijk tegen stemt. Dan is de druk eraf en kunnen ze het de volgende keer er gewoon zonder referendum doordrukken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:28 schreef mart81 het volgende:
Volledig onterecht. Dat geeft een scheef beeld en heeft een onjuist resultaat, daarom is het helemaal niet verkeerd dat dit referendum raadplegend is en de overheid zelf de beslissing gaat nemen.
Burgers kunnen politiek moeilijk van emotie scheiden blijkt..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:53 schreef skiczukie het volgende:
Het moet een rel worden, zodat de mensheid het er over vijftig jaar nog heeft.
Dat wist ik al langer dan vandaag, echter in Nederland zijn de regeringsleiders apen en de burgers de bananen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:38 schreef Vampier het volgende:
Jullie leven serieus in een banenen republiek als dit het geval is.
ik ben geen banaan...ik ben een Chiquitaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:07 schreef succubus het volgende:
[..]
Dat wist ik al langer dan vandaag, echter in Nederland zijn de regeringsleiders apen en de burgers de bananen.
Blij dat ik er niks meer mee te maken heb - net als jij
Volgens Youp van 't Hek is "een Chiquita [..] een prachtige banaan". Dus zelfs als Chiquita ben je een banaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik ben geen banaan...ik ben een Chiquita![]()
Als je in dat land woont heb je dat niet door. Laat hem lekker in de waanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens Youp van 't Hek is "een Chiquita [..] een prachtige banaan". Dus zelfs als Chiquita ben je een banaan.
En een bananenrepubliek? Dit natuurlijk in tegenstelling tot Vampier's nieuwe prachtige vaderland waar alles open en eerlijk gaat, zoals Presidentsverkiezingen, oorlogsverklaringen, geheime dienstrapporten en zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |