Don't Hotlink large images!!!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:57 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Programma wordt gesponserd door de overheid, door de JA campagne zeg maar.
Van Bommel zag in de wandelgangen een spindocter rondlopen.
Doorgestoken kaart...![]()
Gaan we ook aidspatienten preventief ruimen in het oostblok?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:06 schreef Crazyivan het volgende:
Sorry maar dit is echt een schijnvertoning. Net bij de vraag over volkgezondheid. Inenten enzo ok, zegt Halsema. Geen woord over preventieve ruimingen.
Wat zijn dan echt negatieve gevolgen van de grondwet? (serieuze vraag overigens)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:10 schreef detulp050 het volgende:
Geen ruimte voor inhoudelijke discussie, jubelargumentatie, geen oog voor negatieve gevolgen van de Grondwet.
Nee, referendumwijzer is van het IPP.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:01 schreef Juichtoon het volgende:
Stellingen zijn gewoon hetzelfde als die van de referendumwijzer.nl. Die van de overheid
Dat lijkt mij dus efficiënt... dat je geen zieke dieren uit Polen krijgt...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:14 schreef detulp050 het volgende:
Dat er bijvoorbeeld bij massale dierenziekte door Europa besloten kan worden dat alle vee geruimd moet worden, ongeacht of ze wel of niet ingeent zijn. Er zijn er nog wel meer, maar ik heb nu geen tijd/zin om er uitgebreid over te discussieren, want ik geniet van het ergeren over deze uitzending
Lijkt mij een belangrijk punt...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:16 schreef JohnDDD het volgende:
Allerlei economische aangelegenheden dus.
Een argument voor deze grondwet zou zijn dat al die "losse verdragen" nu handig bij elkaar komen te staan in één "grondwet"...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:16 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb het idee dat al die dingen die als voorwaarden genoemd worden allang in verdragen geregeld zijn en dat de enige dingen die veranderen vooral die centralisering van defensie zijn, en het waarborgen van vrijemarkteconomie. Allerlei economische aangelegenheden dus.
Nou in principe wel, alleen vind ik de punten die veranderen niet positief. Denk aan dat leger, die vrijemarktwerking, die inentingen, etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:18 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Een argument voor deze grondwet zou zijn dat al die "losse verdragen" nu handig bij elkaar komen te staan in één "grondwet"...
Je bent tegen economie? LOL...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:20 schreef JohnDDD het volgende:
Sowieso ben ik in het algemeen tegen economie...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:20 schreef JohnDDD het volgende:
...
Sowieso ben ik in het algemeen tegen economie
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |