Don't Hotlink large images!!!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:57 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Programma wordt gesponserd door de overheid, door de JA campagne zeg maar.
Van Bommel zag in de wandelgangen een spindocter rondlopen.
Doorgestoken kaart...![]()
Gaan we ook aidspatienten preventief ruimen in het oostblok?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:06 schreef Crazyivan het volgende:
Sorry maar dit is echt een schijnvertoning. Net bij de vraag over volkgezondheid. Inenten enzo ok, zegt Halsema. Geen woord over preventieve ruimingen.
Wat zijn dan echt negatieve gevolgen van de grondwet? (serieuze vraag overigens)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:10 schreef detulp050 het volgende:
Geen ruimte voor inhoudelijke discussie, jubelargumentatie, geen oog voor negatieve gevolgen van de Grondwet.
Nee, referendumwijzer is van het IPP.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:01 schreef Juichtoon het volgende:
Stellingen zijn gewoon hetzelfde als die van de referendumwijzer.nl. Die van de overheid
Dat lijkt mij dus efficiënt... dat je geen zieke dieren uit Polen krijgt...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:14 schreef detulp050 het volgende:
Dat er bijvoorbeeld bij massale dierenziekte door Europa besloten kan worden dat alle vee geruimd moet worden, ongeacht of ze wel of niet ingeent zijn. Er zijn er nog wel meer, maar ik heb nu geen tijd/zin om er uitgebreid over te discussieren, want ik geniet van het ergeren over deze uitzending
Lijkt mij een belangrijk punt...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:16 schreef JohnDDD het volgende:
Allerlei economische aangelegenheden dus.
Een argument voor deze grondwet zou zijn dat al die "losse verdragen" nu handig bij elkaar komen te staan in één "grondwet"...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:16 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb het idee dat al die dingen die als voorwaarden genoemd worden allang in verdragen geregeld zijn en dat de enige dingen die veranderen vooral die centralisering van defensie zijn, en het waarborgen van vrijemarkteconomie. Allerlei economische aangelegenheden dus.
Nou in principe wel, alleen vind ik de punten die veranderen niet positief. Denk aan dat leger, die vrijemarktwerking, die inentingen, etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:18 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Een argument voor deze grondwet zou zijn dat al die "losse verdragen" nu handig bij elkaar komen te staan in één "grondwet"...
Je bent tegen economie? LOL...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:20 schreef JohnDDD het volgende:
Sowieso ben ik in het algemeen tegen economie...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:20 schreef JohnDDD het volgende:
...
Sowieso ben ik in het algemeen tegen economie
...
Inderdaad. Ik ben ervoor dat we alles gewoon aan elkaar geven en met elkaar delen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:21 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je bent tegen economie? LOL...
Dat is OOK een economie, alleen geen monetairequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben ervoor dat we alles gewoon aan elkaar geven en met elkaar delen.
Begin jij met delen? Als jij nou je huis met Nbuku Nwanko uit Nigerië deelt en hem de helft van je inkomen geeft, ben je al een heel eind op weg...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben ervoor dat we alles gewoon aan elkaar geven en met elkaar delen.
Het probleem met die stellingen is dat je moet gaan denken in absolute antwoorden... Op deze manier kun je geen genuanceerd beeld krijgen van complexe materie...quote:
Halsema moet haar muil houden.. wat een slechte politica... Totaal geen overredingskracht vanwege haar vreemde stemgeluid en slechte argumenten... populistisch gezwets...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:29 schreef JohnDDD het volgende:
Sowieso is het belachelijk dat Halsema nu al die stellingen gaat verdedigen terwijl GroenLinks vrij nipt voor de grondwet is...Halsema is het heus niet met alles eens
Ik vind haar ook heel slecht momenteel...ze verdedigde ook nog die milieuvraag terwijl er op hun site staat dat "GroenLinks graag had gezien dat het milieu en dierenrechten beter geregeld waren in de Grondwet". Tenminste dat herinner ik me...maar het was een sociaal verdrag etc. etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Halsema moet haar muil houden.. wat een slechte politica... Totaal geen overredingskracht vanwege haar vreemde stemgeluid en slechte argumenten... populistisch gezwets...
Het blijft RTL4 he?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:34 schreef Pool het volgende:
Elke keer als er een interessante discussie dreigt te ontstaan, kapt Arnie hem af.![]()
Gelukkig kan iedereen zien dat ze zichzelf in de vingers snijden. Die mevrouw van Grondwet Nee wou weer reageren en snel stuurt Reinout ons naar de reclame. Het woord aan Herben geven is zelfs helemaal te gevaarlijk, dat durft ie niet meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:43 schreef AchJa het volgende:
Weer een vermakelijk stukje propaganda op RTL4. Suggestiever kon het volgens mij niet.
Goede suggestie...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:31 schreef wdn het volgende:
Ik wist niet dat RTL4 horror films uitzond zeg.
Suggestieve vraagstelling over dierenrechten. Geen oog voor die ene (voor velen) cruciale bijzin over culturele activiteiten met dieren.
Allemaal switchen naar TV3.
Jups.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:43 schreef AchJa het volgende:
Weer een vermakelijk stukje propaganda op RTL4. Suggestiever kon het volgens mij niet.
Ja, onze belastingcentjes. Heerlijk toch, we betalen om te horen dat we dom zijn wanneer we NEE stemmen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:05 schreef Koos Voos het volgende:
en de regering heeft Arnie 1 miljoen Euro gegeven voor dit reclamespotrje....![]()
Echt?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:05 schreef Koos Voos het volgende:
en de regering heeft Arnie 1 miljoen Euro gegeven voor dit reclamespotrje....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |