abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27519208
Femke Halsema (GroenLinks) gister in NOVA:
quote:
"Het NEE-kamp gebruikt bijna altijd negatieve argumenten"
Ja, duh het antwoord NEE is alleen al negatief, vind je het gek dat het NEE-kamp negatieve argumenten gebruikt ? Je kunt namelijk geen positieve argumenten aanvoeren, zonder die Grondwet verandert er namelijk niets. "Als je NEE stemt, wordt alles veel beter"... wil Halsema van dat soort onzinnige argumenten horen dan?
pi_27519282
Halsema wil alleen zichzelf horen.
Morgen gaat de zaak op de schop.
Karper diem, vis van de dag
pi_27519372
Blijkt maar weer dat de politici zelf geen idee hebben waarom ze uberhaubt voor stemmen of waar het referendum over gaat.....(Wat de echte reden voor de NEE zal zijn).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:37:44 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_27519374
"Waarom moeten we JA stemmen?"
"Weet ik niet MAAR MAAR het NEE-kamp gebruikt negatieve argumenten om NEE te stemmen!"

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_27519416
Wow, Groen Links heeft zich de laatste weken echt belachelijk gemaakt zeg .
We'll keep on whispering our mantras.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:39:31 #6
5673 heijx
Qui que boue
pi_27519431
Als we niet ja stemmen krijgen we een nieuw Auschwitz, en nieuw Srebrenica en loopt JP een bloedneus op.

Dat zijn pas positieve argumenten.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_27519438
discussies met uberbal van aartsen zijn wel leuk

"zeg keeeereeeeeeellll steem neuu maar veeeur die groondweet keereeeell"
pi_27519461
Halsema
pi_27519538
Ik blijf het raar vinden dat zowel GroenLinks als de conservatieve christenen in Duitsland voor de EU-grondwet zijn
pi_27519542
Mijn vertrouwen in Halsema heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Ik had haar altijd redelijk hoog zitten omdat ze niet mee-blaatte met de rest, maar zelf een overwogen standpunt innam. Dit lijkt wel heel erg op de uitspraak van een kind dat de lolly is afgepakt.
pi_27519546
Toen ik "Halsema" las ben ik afgehaakt
Dat rare belevingsfantasiewereldje van haar negeer ik meestal maar gewoon.
pi_27519569
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn vertrouwen in Halsema heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Ik had haar altijd redelijk hoog zitten omdat ze niet mee-blaatte met de rest, maar zelf een overwogen standpunt innam. Dit lijkt wel heel erg op de uitspraak van een kind dat de lolly is afgepakt.
Op mij kwam ze juist altijd over als een vrouw die denkt dat ze alles weet en in sprookjes en elfjes gelooft.
pi_27519639
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:44 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Op mij kwam ze juist altijd over als een vrouw die denkt dat ze alles weet en in sprookjes en elfjes gelooft.
Dat kan ook een eigen, weloverwogen standpunt zijn in haar ogen. En overtuigd van je eigen gelijk is voor een politicus natuurlijk niet altijd een verkeerde eigenschap. Je doet het toch immers ergens voor, ergens waarin je gelooft, ook al is niet iedereen het met je eens.
pi_27519663
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:44 schreef Thomas B. het volgende:
zoals 'iedereen wil werken maar sommige krijgen niet genoeg kansen op de arbeidsmarkt'
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:23:28 #15
61927 DaveM
uitgefokt
pi_27520540
Hadden ze maar moeten vragen:
Moet de regering deze foute en moeilijk te veranderen Grondwet verwerpen?

Dan zou ik volmondig JA stemmen!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:29:59 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_27520707
Het is toch ook zo? Ongetwijfels snappen jullie wel wat ze bedoelt maar doen jullie net alsof.

Wat er zonder enige twijfel wordt bedoeld is het roepen van zaken als 'Nederland wordt een provincie van Europa', 'dit zijn de lui die de Euro hebben bedacht, dus nu kun je ze pakken' of, 'straks moeten we allemaal het Europese volkslied neurieën'.

De enige fout die ze maakt is het 'argumenten' noemen.

Aan de andere kant was Van Aartsen gisteren, met zijn 'nee-stemmers scharen zich bij de racisten en communisten van Frankrijk' ook niet al te positief

Goed, nu laat ik jullie weer alleen in jullie GL-bash-zandbak

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:30:02 #17
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27520711
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:43 schreef Thomas B. het volgende:
Toen ik "Halsema" las ben ik afgehaakt
Dat rare belevingsfantasiewereldje van haar negeer ik meestal maar gewoon.
Je wordt gedwongen hier te posten?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27520917
http://www.volkskrant.nl/images/grafiek-referendum450.gif

Op het plaatje staat alle peilingen van januari tot nu, JA heeft nooit een meerderheid gehad.
pi_27520958
Ook zei ze gister in NOVA dat het niet allebei waar kon zijn dat ze in Frankrijk denken dat ze invloed zullen verliezen en we in Nederland denken dat de grote landen meer invloed krijgen. Alsof Frankrijk het enige grote land is? Frankrijk verliest macht t.o.v. van haar positie nu en Nederland ten opzichte van alle grote landen. Lekker makkelijk scoren bij het plebs..
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:40:00 #20
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27520987
Ja, en de holocaust, oorlogen en stroomuitval erbij halen is niet negatief?

Femke
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_27521008
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:30 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je wordt gedwongen hier te posten?
Ja.
pi_27521027
Het was ook nooit de bedoeling van de 'founding fathers' dat Europa een militaire macht zou worden Femke
pi_27521432
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, en de holocaust, oorlogen en stroomuitval erbij halen is niet negatief?

Femke
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_27521714
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:29 schreef Verbal het volgende:
Het is toch ook zo? Ongetwijfels snappen jullie wel wat ze bedoelt maar doen jullie net alsof.

Wat er zonder enige twijfel wordt bedoeld is het roepen van zaken als 'Nederland wordt een provincie van Europa', 'dit zijn de lui die de Euro hebben bedacht, dus nu kun je ze pakken' of, 'straks moeten we allemaal het Europese volkslied neurieën'.
Aan de andere kant:

• Het licht gaat uit
  • Er komt oorlog
  • Economische achteruitgang
  • We staan in ons hemd

Klinkt toch ook niet erg positief, wel?

Oeps. sorry strolie
  •   dinsdag 31 mei 2005 @ 19:35:23 #25
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_27522452
    quote:
    Op dinsdag 31 mei 2005 19:11 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Aan de andere kant:

• Het licht gaat uit
  • Er komt oorlog
  • Economische achteruitgang
  • We staan in ons hemd

Klinkt toch ook niet erg positief, wel?
  • Dat zul je mij dan ook niet horen zeggen (zie het door mijzelf aangehaalde circataat van Van Aartsen, bijvoorbeeld). Al weet ik niet of de derde in de categorie thuishoort, ik beschik niet over de info om die op voorhand te devalueren als een non-argument.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')