Ja, duh het antwoord NEE is alleen al negatief, vind je het gek dat het NEE-kamp negatieve argumenten gebruiktquote:"Het NEE-kamp gebruikt bijna altijd negatieve argumenten"
Op mij kwam ze juist altijd over als een vrouw die denkt dat ze alles weet en in sprookjes en elfjes gelooft.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn vertrouwen in Halsema heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Ik had haar altijd redelijk hoog zitten omdat ze niet mee-blaatte met de rest, maar zelf een overwogen standpunt innam. Dit lijkt wel heel erg op de uitspraak van een kind dat de lolly is afgepakt.
Dat kan ook een eigen, weloverwogen standpunt zijn in haar ogen. En overtuigd van je eigen gelijk is voor een politicus natuurlijk niet altijd een verkeerde eigenschap. Je doet het toch immers ergens voor, ergens waarin je gelooft, ook al is niet iedereen het met je eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:44 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Op mij kwam ze juist altijd over als een vrouw die denkt dat ze alles weet en in sprookjes en elfjes gelooft.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:44 schreef Thomas B. het volgende:
Op mij kwam ze juist altijd over als een vrouw die denkt dat ze alles weet en in sprookjes en elfjes gelooft.
Je wordt gedwongen hier te posten?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:43 schreef Thomas B. het volgende:
Toen ik "Halsema" las ben ik afgehaakt
Dat rare belevingsfantasiewereldje van haar negeer ik meestal maar gewoon.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, en de holocaust, oorlogen en stroomuitval erbij halen is niet negatief?
Femke
Aan de andere kant:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:29 schreef Verbal het volgende:
Het is toch ook zo? Ongetwijfels snappen jullie wel wat ze bedoelt maar doen jullie net alsof.
Wat er zonder enige twijfel wordt bedoeld is het roepen van zaken als 'Nederland wordt een provincie van Europa', 'dit zijn de lui die de Euro hebben bedacht, dus nu kun je ze pakken' of, 'straks moeten we allemaal het Europese volkslied neurieën'.
Dat zul je mij dan ook niet horen zeggen (zie het door mijzelf aangehaalde circataat van Van Aartsen, bijvoorbeeld). Al weet ik niet of de derde in de categorie thuishoort, ik beschik niet over de info om die op voorhand te devalueren als een non-argument.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:11 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Aan de andere kant:Het licht gaat uit Er komt oorlog Economische achteruitgang We staan in ons hemd
Klinkt toch ook niet erg positief, wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |