abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27535449
Beste mensen,

Ik heb zo mijn bedenkingen bij de manier waarop de media dit onderwerp onder de aandacht heeft gebracht. Daarom heb ik er het volgende over geschreven http://members.home.nl/buiteman/Joost/Columneuropesegrondwet.htm

Graag jullie reactie.
pi_27535506
Post dan in ieder geval de tekst met een stelling om over te discussieren.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_27535640
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:49 schreef sizzler het volgende:
Post dan in ieder geval de tekst met een stelling om over te discussieren.
Oke de stelling is dan: De media heeft alleen maar oog voor de peilingen en de argumenten om voor- of tegen te stemmen. In plaats daarvan zou men meer aandacht aan de inhoud van het verdrag voor de EU grondwet moeten schenken, zodat mensen een meer weloverwogen keuze kunnen maken.
pi_27536257
tvp voor na het examen
  woensdag 1 juni 2005 @ 10:23:59 #5
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_27536524
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:54 schreef Omegers het volgende:

[..]

Oke de stelling is dan: De media heeft alleen maar oog voor de peilingen en de argumenten om voor- of tegen te stemmen. In plaats daarvan zou men meer aandacht aan de inhoud van het verdrag voor de EU grondwet moeten schenken, zodat mensen een meer weloverwogen keuze kunnen maken.
Ik denk dat je iets te veel afhankelijk bent van 'oppervlakkige' media als televisie en radio. Ik heb in de verschillende kranten uitstekende analyses gelezen over de inhoud en de impact van de grondwet. Bovendien zijn argumenten 'voor' en argumenten 'tegen' natuurlijk verkapte samenvattingen van de grondwet. Als de aandacht tussen deze twee maar in evenwicht is, kunnen geïnteresseerde bezoekers wel degelijk tot een afgewogen besluit komen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_27536676
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:54 schreef Omegers het volgende:

[..]

Dat is de media

Tja, daar zul je nooit wat aan veranderen
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')