abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27360946
http://www.telegraaf.nl/b(...)_spijt_van_euro.html

Bolkestein heeft achteraf spijt van euro

HILVERSUM - Bolkestein zou de VVD niet hebben geadviseerd om voor de euro te stemmen, als hij had geweten dat het stabiliteitspact niet gehandhaafd zou worden. Dat zei de oud-eurocommissaris Interne Markt woensdagavond in het televisieprogramma Nova.

In het stabiliteitspact spraken de twaalf landen die de euro invoerden af, dat ze hun begrotingstekorten niet hoger zouden laten oplopen dan 3 procent van het bruto binnenlands product. Frankrijk en Duitsland haalden dat niet, maar dat had geen gevolgen. De regeling is onlangs versoepeld.

"Als ik toen geweten had wat ik nu weet, had ik mijn partij niet geadviseerd om voor die muntunie te stemmen", zei Bolkestein die zich vorig jaar heftig verzette tegen het besluit van de Europese Commissie om af te zien van sancties.

Bolkestein die donderdag zijn kritische dagboek presenteert over zijn tijd als eurocommissaris in het bureaucratische Brussel, benadrukte echter dat dit punt voor hem geen reden is om tegen de Europese grondwet te stemmen.

En straks hebben de politici ook spijt van de grondwet?
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:17:19 #2
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_27361058
ach ja natuurlijk laten we het weer op de grondwet projecteren. bolkestein is pro EU, maar hij baalt van bepaalde zaken. c'est all
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_27361124
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:17 schreef -erwin- het volgende:
ach ja natuurlijk laten we het weer op de grondwet projecteren. bolkestein is pro EU, maar hij baalt van bepaalde zaken. c'est all
De EURO zou toch ook zo'n grote zegen voor Nederland worden, zoals men nu van de grondwet beweert?
pi_27361168
quote:
Hij baalt van het feit dat de grote landen niet aangepakt worden en dat heeft wel degelijk met de grondwet te maken, want de grootste angst van de mensen die tegen stemmen is dat we ondergesneeuwd zullen worden door de bemoeizuchtige andere landen!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_27361217
Het zat er natuurlijk al wel aan te komen dat men zich niet aan het pact ging houden, de EU/EMU/enz maken dat aardig makkelijk. Tis aardig te laat om te gaan zeiken erover imo. Gelukkig kunnen we de grondwet nog een beuk geven, maar komt vast wel andere onzin voor in de plaats.
pi_27361248
Als blijkt dat door democratie van europa wij ons bepaalde dingen moeten gaan ontzeggen zullen de politici ook ineens spijt hebben van de grondwet...maar dan is het te laat..net als nu met de euro.

Allemaal dat achteraf gezever en niemand die de verantwoordelijkheid op zich neemt.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  Moderator donderdag 26 mei 2005 @ 00:24:39 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27361275
het probleem is neit dat Nederland wordt ondergesneeuwd door bemoeizuchtige landen, het probleem is dat Nederlandse politici niet de ballen hebben om voor hun eigen volk te kiezen itt tot sommige andere landen in de EU

en tja ... dit had Bolkestein moeten weten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:25:02 #8
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_27361284
Wie heeft er geen spijt van ?

Maarja zij hebben genoeg geld dus hoeven zich geen zorgen te maken :/
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:26:29 #9
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27361325

Misschien kan ie zelf doordenken en dan ook gelijk spijt hebben van de 'dienstenrichtlijn'
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:28:21 #10
17979 MissMSX
Knightmare
pi_27361366
Wat hebben de euro en de 'grondwet' met elkaar te maken?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:28:53 #11
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_27361383
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:19 schreef makker het volgende:

[..]

De EURO zou toch ook zo'n grote zegen voor Nederland worden, zoals men nu van de grondwet beweert?
is het dat niet dan?
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_27361387
quote:
Inderdaad, maar je zult altijd zien dat een groot aantal mongolen dit weer gebruikt als argument om "NEE" te stemmen.
pi_27361388
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:28 schreef MissMSX het volgende:
Allebei samenwerkingen die fout lopen.
pi_27361395
Kom op zeg hej, als je nu nog gaat zitten zeiken over de euro en zelfs terug wil naar de gulden ben je gewoon een kansloze huillie.
pi_27361416
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:29 schreef boyv het volgende:

[..]

Inderdaad, maar je zult altijd zien dat een groot aantal mongolen dit weer gebruikt als argument om "NEE" te stemmen.
Dit doet hij wel tactisch idd.
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:30:34 #16
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_27361426
Wie heeft er geen spijt van?

Alleen die vieze klootzak van een Zalm probeert iedereen nog voor de gek te houden met zijn lulverhalen.
Ik hoop dat hij eens onderuit gehaald wordt.

Er zijn trouwens veel meer landen die hun eigen munt terug willen.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_27361431
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:19 schreef makker het volgende:

[..]

Rechtstreeks van de FP: 'Gestegen prijzen wel te wijten aan onderwaardering gulden'
quote:
Szasz: "We hadden in 2001 een prijsstijging van vijf procent en in 2002 een prijsstijging van vier procent. Dat is samen negen procent. Dat is als je het vergelijkt met het Eurogebied als geheel het dubbele."
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:31:14 #18
17979 MissMSX
Knightmare
pi_27361438
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:29 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Allebei samenwerkingen die fout lopen.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nhof/bb.20050522.asf
50.000 O+
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:31:15 #19
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_27361439
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:26 schreef Harry_Sack het volgende:

Misschien kan ie zelf doordenken en dan ook gelijk spijt hebben van de 'dienstenrichtlijn'
ik vind die dienstenrichtlijn een prima idee. eenieder die er tegen is heeft de keuzevrijheid om gewoon zaken te doen met een nederlands bedrijf. als 100% van de bevolking daar voor is verandert er dus niets. echter als mensen graag willen dat bepaalde zaken zoals een loodgieter of een stratenlegger goedkoper wordt, dan doen ze dus zaken met een pools bedrijf. dan kun je wel zeggen dat dat slecht is voor de werkgelegenheid, maar kennelijk is er dan toch wel vraag naar.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:36:51 #20
17979 MissMSX
Knightmare
pi_27361586
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:31 schreef -erwin- het volgende:

[..]

ik vind die dienstenrichtlijn een prima idee. eenieder die er tegen is heeft de keuzevrijheid om gewoon zaken te doen met een nederlands bedrijf. als 100% van de bevolking daar voor is verandert er dus niets. echter als mensen graag willen dat bepaalde zaken zoals een loodgieter of een stratenlegger goedkoper wordt, dan doen ze dus zaken met een pools bedrijf. dan kun je wel zeggen dat dat slecht is voor de werkgelegenheid, maar kennelijk is er dan toch wel vraag naar.
Marktwerking. Trekt vanzelf wel bij. Kan wat jaartjes duren, maar verandering doet wel vaker pijn...
50.000 O+
pi_27361663
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:31 schreef -erwin- het volgende:

[..]

Maar zoiets hoeft niet met een grondwet geregeld te worden. Dit is op zich goed, maar de overige dingen die erin staan overschaduwen en verneuken de goede ideen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:44:28 #22
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_27361748
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Marktwerking. Trekt vanzelf wel bij. Kan wat jaartjes duren, maar verandering doet wel vaker pijn...
en vergeet vooral niet al het werk dat nu gewoon niet gedaan wordt omdat het te duur is. studentenkamers met levensgevaarlijke gas installaties bijvoorbeeld. zoiets verbeteren kost honderden euro's. als een pool dat voor de helft van de prijs kan doen, dan zal de barriere om dit eens aan te pakken een stuk minder groot zijn. gevolg is een verhoogde doorvloei van geld in de economie en verbeterd onderhoud op potentieel gevaarlijke zaken. en het kost gemiddeld genomen geen cent meer.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:45:07 #23
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_27361763
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:40 schreef existenz het volgende:

[..]

Maar zoiets hoeft niet met een grondwet geregeld te worden. Dit is op zich goed, maar de overige dingen die erin staan overschaduwen en verneuken de goede ideen.
zoals?
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_27361798

TURUGGGGGGGGGG
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_27361807
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:28 schreef MissMSX het volgende:
Komen allebei uit de grote zakkenvullende muppetshow die EU heet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')