quote:
*wijst forumindex aan.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:19 schreef Tiemie het volgende:
ik heb 2 linkerhanden, zit ik hier goed?
Nee wel elk jaar het plan om elke maand iets anders te doen.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoi. Is er nu elke maand een andere categorie?
Lijkt me inderdaad we leuk om iedere maand een ander tijdelijk sub-forum te hebbenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoi. Is er nu elke maand een andere categorie?
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad we leuk om iedere maand een ander tijdelijk sub-forum te hebben
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:23 schreef NorthernStar het volgende:
Nee wel elk jaar het plan om elke maand iets anders te doen.
Dat was wel zo, ooit. Maar dat hebben ze maar 3 maanden volgehouden.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad we leuk om iedere maand een ander tijdelijk sub-forum te hebben
Maar iets wat een keer mis gaat, moet natuurlijk nog een keer geprobeerd worden.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:31 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat was wel zo, ooit. Maar dat hebben ze maar 3 maanden volgehouden.
Absoluut!quote:Op zondag 1 mei 2005 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Is het leuk om een centraal topic te maken van verbouw-/klusperikelen, met foto's? Voor Fok!kers die middenin de zooi zitten of en trots zijn op het resultaat?
Kan hem zelf niet starten, ik verbouw (nog) niets op het moment![]()
De Topposters per forum-lijstjesquote:Op maandag 2 mei 2005 02:14 schreef Stranger het volgende:
Speciaal voor toekomstige arcee-lijstjes plaats ik in dit forum een post.
Handig!!quote:Op maandag 2 mei 2005 02:14 schreef Stranger het volgende:
Speciaal voor toekomstige arcee-lijstjes plaats ik in dit forum een post.
leuke fotoquote:Op zondag 1 mei 2005 23:24 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
klusser de klusser de klus! wat een leuk forum!
Ik hoop 'tquote:Op maandag 2 mei 2005 09:56 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Zijn de mods hier wel lid van de KlusKlusKlan?
En een klopboorquote:Op maandag 2 mei 2005 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een forum voor mensen met hamer en snikkel
Aha.. Ik dacht dat BE het te druk had.. en nu nog een forum erbij? Nou.. goh...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Een forum voor mensen met hamer en snikkel
En wat mod jij?quote:
Huurhuis maakt niet uit. Je mag ook je zelfgefabriceerde doka showen bijvoorbeeld. Er hoeft niet per se een moker aan te pas te komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha.. Ik dacht dat BE het te druk had.. en nu nog een forum erbij? Nou.. goh...
Maar goed, ik woon in een huurhuis, dus ik klus niet helaas/gelukkig*
*streep door wat niet van toepassing is
Tinkerbell gaat klussen!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En wat mod jij?
[mod is niet foutief gespeld voor de twijfelaars]
Ik help BE een handje hierquote:Op maandag 2 mei 2005 12:31 schreef Shark.Bait het volgende:
En wat mod jij?
[mod is niet foutief gespeld voor de twijfelaars]
Mijn doka is een lamp inschroeven en het glas boven mijn badkamerdeur deur afplakken met een door mijn vader op maat gezaagd stuk plaat. En de doka was klaar.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Huurhuis maakt niet uit. Je mag ook je zelfgefabriceerde doka showen bijvoorbeeld. Er hoeft niet per se een moker aan te pas te komen.
Hoewel dat wel het gaafst is natuurlijk!!
![]()
Aha.. ben ik weer ff niet aan het opletten word MED weer volgespammed.quote:
Aha. Maar jij was toch meer een artistiek/roze persoon?quote:
Opgelost, sl...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn doka is een lamp inschroeven en het glas boven mijn badkamerdeur deur afplakken met een door mijn vader op maat gezaagd stuk plaat. En de doka was klaar.
Nee dat is Tinkebel, die de wereld roze verft. Dat ben ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Aha. Maar jij was toch meer een artistiek/roze persoon?
Aha.. kijk.. al die usernamen die op elkaar lijkenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef Tinkerbell het volgende:
Nee dat is Tinkebel, die de wereld roze verft. Dat ben ik niet.
Dat heeft iemand al eens met een hangrek gedaanquote:Op maandag 2 mei 2005 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Opgelost, sl...
Of je had het kunnen uitsmeren over een heel topic, met foto's van het inschroeven van de lamp en alle tegenslagen, ongelukken (in het kleine hoekje!) en dilemma's die je daarbij tegenkwam![]()
En dat was briljantquote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat heeft iemand al eens met een hangrek gedaan
Ik dacht dat ik daar zat!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:01 schreef Kluupkluup het volgende:
==> [SC] Fok! dat klussen, mijn klauwen zijn blauw!
Je bent de eerste die het opmerktquote:Op maandag 2 mei 2005 11:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Btw M_K, eerst vriendelijk in het Fins vragen hoe 't gaat en ze de dan in je ondertitel verrot schelden.
Poosje in Finland doet wonderen.quote:
Mwah...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:49 schreef Oblivion het volgende:
Ik vind dat het de "zomermaanden" klusforum moet worden...![]()
Zoveel ideeen, dat kan toch niet in 1 maand?![]()
Wat say you all? Ja he?![]()
Wat? Mwah...quote:
Eens, ik gun je het zomerklusmaandenforum van harte.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:10 schreef Oblivion het volgende:
Wat? Mwah...![]()
Jij hoeft er toch niet in te posten...![]()
Jij hebt 2 linker handen!![]()
Grappig... zit nu te skype-en met een vriend die in Helsinki zit... maar wat deed jij dan in Finland? Ole hyvä... plus die andere woordjes en dan stopt het bij mij wel met dat Fins.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Poosje in Finland doet wonderen.
Schelden leer je altijd het eerst.
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 21:33 schreef kikoooooo het volgende:
Geldkoffer openen
Dit is geen onzinMag ie weer open?
1 keer jaar in meiquote:Op maandag 2 mei 2005 23:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Geweldig initiatief!! Van mij mag dit een permanent forum worden!
Wat een rare overgang lijkt me dat...quote:Op maandag 2 mei 2005 23:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Van mij mag dit een permanent forum worden!
Nee was flauw.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij noemen het hier thuis al voor het gemak KLUt
Meegesleept. Ik had er ook al aan zitten denken idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:55 schreef Oblivion het volgende:
Volledig huis verlicht met LED's 200 watt ...
Is dit niks voor KLU?
KLU, wie heeft die afkorting verzonnen?![]()
Ik zie nu al genoeg reacties die zeggen 'we willen het houden' dat we er wel een 'Behoud KLU voor FOK' actie tegenaan kunnen gooien tegen het eind van de maand.quote:
Mijn zege heb je!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie nu al genoeg reacties die zeggen 'we willen het houden' dat we er wel een 'Behoud KLU voor FOK' actie tegenaan kunnen gooien tegen het eind van de maand.
Je hebt ze allemaal gebookmarkt hè?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:57 schreef Conflict het volgende:
Ik zei toch dat ik een klusforum leuk vind![]()
nee, ik heb gewoon alle lfstyletopics tot een jaar terug bekeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gebookmarkt hè?
Ik ga even achter overleggen...
Wacht maar even. Velen zullen niet te zijn zijn in de index vanwege de leeftijd en het zou zonde zijn om ze hierheen te gooien als we er toch niet veel mee doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:59 schreef Conflict het volgende:
Die andere jaren wil ik ook wel ff doen hoor![]()
ik wil ook wel actievoeren, by far het leukste forum ditquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie nu al genoeg reacties die zeggen 'we willen het houden' dat we er wel een 'Behoud KLU voor FOK' actie tegenaan kunnen gooien tegen het eind van de maand.
Is goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wacht maar even. Velen zullen niet te zijn zijn in de index vanwege de leeftijd en het zou zonde zijn om ze hierheen te gooien als we er toch niet veel mee doen.
Anyway, ik heb een oproepje tot overleg gedaan, dus je zal het vanzelf zien! Thanks iig!
Nou, ik wens je veel succesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:09 schreef sararaats het volgende:
ik ben van plan heel mijn sudiootje in het nieuw te steken.
vooral mijn slaapkamer kan een couchke verf gebruiken.
toen ik mijn posters weghaalde kwam de verf er mee af.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:23 schreef boertie het volgende:
worden hier nu ook topics dicht gespijkerd ipv voorzien van een slotje?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:23 schreef boertie het volgende:
worden hier nu ook topics dicht gespijkerd ipv voorzien van een slotje?
Ja ik zag het al, je maakt alleen een klein foutje. Je hebt een reactie geplaatst. Zo schop je alle oude topics omhoog. Je zou ze moeten verplaatsen zonder reactie, dan blijven ze onderaan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Conflict!
We hebben een aantal van de topics hierheen gehaald, maar niet allemaal, omdat we niet meteen LIF leeg wilden vissen. Mede ook omdat dit toch tijdelijk is.
We hebben gekeken naar topics die hier nog niet aan bod kwamen. Dus als je nog dingen ziet waarvan je echt denkt 'die MOET daar besproken worden' geef maar een gil ok?
Maar ik mis je welquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:16 schreef shmoopy het volgende:
Ja, mensen, maar hij heeft een goed karakter, dus dat scheelt.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vond dat ik moest vermelden dat ik ze meenam. Dan is dat nl. duidelijk. En het kan mensen ook nog op ideeen brengen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja ik zag het al, je maakt alleen een klein foutje. Je hebt een reactie geplaatst. Zo schop je alle oude topics omhoog. Je zou ze moeten verplaatsen zonder reactie, dan blijven ze onderaan.
LIF leeghengelen zou wel meevalllen, dat forum loopt supergoed.
Achterliggende gedachte is toch een mooi archief te verkrijgen? Anders schopt iemand straks alsnog een topic in LIF omhoog dat eigenlijk hier hoort.
Dit waren alleen de LIF topics, als je alle forums nagaat heb je in eens een fatsoenlijke basis en een forum met heel veel topics![]()
Maar goed... jullie zijn de baas
![]()
Ach, hij kan toch al niet stuk bij mijquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:16 schreef shmoopy het volgende:
Ja, mensen, maar hij heeft een goed karakter, dus dat scheelt.
ik jou ook, doe dan eens een hotmail-accountje aanmakenquote:
Conflict! Wat doe je! Je maakt me bang!quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Conflict het volgende:
Ik vind en feedback- en een slowchattopic wat dubbelop. Met de huidige gezelligheid en users is dat helemaal niet nodig.
Een combinatie van feedback en slowchat zou uniek zijn op Fok! en zo houden we het centraal.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Conflict! Wat doe je! Je maakt me bang!
Zo probeer je ons tot het open laten van KLU te dwingen he!
De grote schuur-opruim-actiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:05 schreef just me het volgende:
Aangespoord door KLU heb ik vandaag mijn schuur eindelijk eens opgeruimd![]()
op 't woord gelovenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
De grote schuur-opruim-actieBewijs?
![]()
quote:
dit topic moet blijven!!!! klusjes horen niet bij nieuwe broeken, pillen en dieten!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:45 schreef Cynix ® het volgende:
Veel plezier hiero!
En Brighteyes veel succes!
Je bedoeld forum?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:56 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
dit topic moet blijven!!!! klusjes horen niet bij nieuwe broeken, pillen en dieten!
Kom maarquote:
mee eens isquote:Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het ook echt een super-leuk forum. Er valt geen onvertogen woord en iedereen helpt elkaar met tips en trucs, helemaal leuk!
ja! Forumquote:Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je bedoeld forum?![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Was me helemaal niet opgevallenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:42 schreef Conflict het volgende:
Vaatwasser aansluiten op een boiler ?
er staat al een tijdje een fout in die TT.
mee eensquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef Khadgar het volgende:
KLU heeft wel echt bestaansrecht zeg!
Das een goeie, het is niet eeuwig meiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:02 schreef Conflict het volgende:
Komt er nu ook een nieuwe naam voor het forum?
Lees en huiver...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik vind een erg leuk subforum! Dus ik dacht: laat ik is vragen of het er niet kan blijven! Maar ik las dit topic ff door en heeeel veel mensen willen dat het blijft! Dus lieve modjes?Kan dit subforum blijven?
Dan zijn julie best lief
![]()
Die is zijn er alquote:Op maandag 23 mei 2005 09:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
weet niet of het ter sprake is gekomen , maar is het een leuk idee om aanbiedingen van gereedschappen in een topic bij te houden , wat waar in de aanbieding is. en een topic voor interessante aanbiedingen.
quote:Hans, LoFo. zegt:
ah dan vet ik alvast m'n latex string in
Anton - She's crazy like a fool zegt:ik kan niet wachten
Anton - She's crazy like a fool zegt:
Zelf sauna bouwen
Hans, LoFo. zegt:
hehehe
kluspaupers
Hans, LoFo. zegt:
klusserdeklus
Ook geen punt bij FOK!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:31 schreef bankrupcy het volgende:
Maar het laatste uitroepteken mag er wel af.![]()
Eensch idd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:31 schreef bankrupcy het volgende:
Maar het laatste uitroepteken mag er wel af.![]()
Goed topic voor onzin, zal Havoc leuk vindenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:49 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Conflict
Conflict, ga eens aan de slag
Ik heb een meet gehad bij me thuis, 8 man bleven logeren. Ik ben het door de stress totaal vergeten. Mijn welgemeende excuses. Ik mail je straks even.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:47 schreef Byte_Me het volgende:
ik vind het kei gemeen dat conflict zijn stereo niet is komen afhalen:
[TK] Gratis Stereotoren
Ik zal 'm leeg maken en open gooienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
Conflict, jij schurk! Ik had net wat bouwkeet-humor opgesteld!Snoodaard!
Nee, maar open gerust. Leukquote:Op zondag 17 juli 2005 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
enne..... ik krijg een figuurzaagmachine voor mijn verjaardag, is er al een figuurzaagtopic?
Nee, is er niet. Wat voor aanbod en vraag moet dat zijn? Diensten vragen en aanbieden mag niet op Fok en voor andere zaken kan je gewoon in Vraag & Aanbod terechtquote:Op zondag 17 juli 2005 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
is hier ook een vraag en aanbod topic?
bouwtekeningen van speelgoed bijvoorbeeld. of is dat weer iets voor in oudquote:Op zondag 17 juli 2005 13:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee, maar open gerust. Leuk
[..]
Nee, is er niet. Wat voor aanbod en vraag moet dat zijn? Diensten vragen en aanbieden mag niet op Fok en voor andere zaken kan je gewoon in Vraag & Aanbod terecht
Alles wat je koopt of verkoopt op Fok! hoort in v&a.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bouwtekeningen van speelgoed bijvoorbeeld. of is dat weer iets voor in oud
Plakplastic op de ramen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:31 schreef imago het volgende:
Ik weet niet meer of het hier was of in Lifestyle, maar er is ooit een topic geweest over van die plakfolie voor op je raam zodat mensen niet meer naar binnen kunnen kijken. Iemand die het kan vinden..?
nee, volgens mij niet. Verder mag je hier gewoon voor iedere klus een nieuw topic maken hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er al een topic over tegelverf?
Dus ik had voor mijn zquote:Op zondag 24 juli 2005 14:50 schreef Conflict het volgende:
nee, volgens mij niet. Verder mag je hier gewoon voor iedere klus een nieuw topic maken hoor.
Oke, dankjewelquote:Op zondag 24 juli 2005 14:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet. Verder mag je hier gewoon voor iedere klus een nieuw topic maken hoor.
We doen in FHZ niet echt aan centrale topics. Anders wordt het onoverzichtelijk. Iedere klus is anders dus het is het beste een duidelijke OP te hebben en een duidelijke titel.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus ik had voor mijn zndb
k ook een topic mogen openen
Dóe ik eens keurig in een centraal topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |