Die is zijn er alquote:Op maandag 23 mei 2005 09:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
weet niet of het ter sprake is gekomen , maar is het een leuk idee om aanbiedingen van gereedschappen in een topic bij te houden , wat waar in de aanbieding is. en een topic voor interessante aanbiedingen.
quote:Hans, LoFo. zegt:
ah dan vet ik alvast m'n latex string in
Anton - She's crazy like a fool zegt:ik kan niet wachten
Anton - She's crazy like a fool zegt:
Zelf sauna bouwen
Hans, LoFo. zegt:
hehehe
kluspaupers
Hans, LoFo. zegt:
klusserdeklus
Ook geen punt bij FOK!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:31 schreef bankrupcy het volgende:
Maar het laatste uitroepteken mag er wel af.![]()
Eensch idd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:31 schreef bankrupcy het volgende:
Maar het laatste uitroepteken mag er wel af.![]()
Goed topic voor onzin, zal Havoc leuk vindenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:49 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Conflict
Conflict, ga eens aan de slag
Ik heb een meet gehad bij me thuis, 8 man bleven logeren. Ik ben het door de stress totaal vergeten. Mijn welgemeende excuses. Ik mail je straks even.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:47 schreef Byte_Me het volgende:
ik vind het kei gemeen dat conflict zijn stereo niet is komen afhalen:
[TK] Gratis Stereotoren
Ik zal 'm leeg maken en open gooienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
Conflict, jij schurk! Ik had net wat bouwkeet-humor opgesteld!Snoodaard!
Nee, maar open gerust. Leukquote:Op zondag 17 juli 2005 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
enne..... ik krijg een figuurzaagmachine voor mijn verjaardag, is er al een figuurzaagtopic?
Nee, is er niet. Wat voor aanbod en vraag moet dat zijn? Diensten vragen en aanbieden mag niet op Fok en voor andere zaken kan je gewoon in Vraag & Aanbod terechtquote:Op zondag 17 juli 2005 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
is hier ook een vraag en aanbod topic?
bouwtekeningen van speelgoed bijvoorbeeld. of is dat weer iets voor in oudquote:Op zondag 17 juli 2005 13:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee, maar open gerust. Leuk
[..]
Nee, is er niet. Wat voor aanbod en vraag moet dat zijn? Diensten vragen en aanbieden mag niet op Fok en voor andere zaken kan je gewoon in Vraag & Aanbod terecht
Alles wat je koopt of verkoopt op Fok! hoort in v&a.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bouwtekeningen van speelgoed bijvoorbeeld. of is dat weer iets voor in oud
Plakplastic op de ramen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:31 schreef imago het volgende:
Ik weet niet meer of het hier was of in Lifestyle, maar er is ooit een topic geweest over van die plakfolie voor op je raam zodat mensen niet meer naar binnen kunnen kijken. Iemand die het kan vinden..?
nee, volgens mij niet. Verder mag je hier gewoon voor iedere klus een nieuw topic maken hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er al een topic over tegelverf?
Dus ik had voor mijn zquote:Op zondag 24 juli 2005 14:50 schreef Conflict het volgende:
nee, volgens mij niet. Verder mag je hier gewoon voor iedere klus een nieuw topic maken hoor.
Oke, dankjewelquote:Op zondag 24 juli 2005 14:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet. Verder mag je hier gewoon voor iedere klus een nieuw topic maken hoor.
We doen in FHZ niet echt aan centrale topics. Anders wordt het onoverzichtelijk. Iedere klus is anders dus het is het beste een duidelijke OP te hebben en een duidelijke titel.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus ik had voor mijn zndb
k ook een topic mogen openen
Dóe ik eens keurig in een centraal topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |