Het is geen lucht.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Zo te zien zit er toch nog wat lucht achter. Je had beter het raam eerst moeten "insmeren" met water en zeepsop en hierna het folie erop moeten doen.
Dan kun je het water wegvegen met de speciale veger die er meestal bijgeleverd wordt. Ik heb geen idee hoe je dit nog kunt oplossen.
Weghalen gaat trouwens heel makkelijk als je de folie verwarmt met een föhn.
Nog nooit gezien? Maar indd, wat Fahrion zegt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef mechatronics het volgende:
ff nieuwsgierig, waar is dat plastic voor?
Ik zie geen kruisjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:03 schreef skiczukie het volgende:
Okee, dan zal ik nu rustig afwachten. Zien jullie allemaal een kruisje trouwens?
Van de vlekken weet ik het niet zeker. De bubbeltjes welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:07 schreef vannelle het volgende:
Ik zie de foto gewoon en oh, wat komt dat me bekend voor.
Eergister heb ik ook van die folie hier op de ramen geplakt en ik zit ook met wat vlekken er in.
Nu lees ik hier dat ze op termijn wegtrekken, dat is gunstig!
"Waas" is idd een betere omschrijving.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:15 schreef Shreever het volgende:
Het kan heel lang duren voordat die waas weg isBij mijn huiskamerraam was het in 6 dagen weggetroken maar in de keuken is nog steeds niet weggetrokken. Ik heb echt de neiging om het eraf te trekken en weer overnieuw te gaan plakken.... ook al weet ik dat het wel bijtrekt
![]()
Klopt, het is ook vocht wat er achter zit. Dat moet heel langzaam zijn weg naar de zijkanten vinden. Daar gaat wel wat tijd overheen, maar uiteindelijk gaat het er wel uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
"Waas" is idd een betere omschrijving.
Ik dacht eerst dat die folie beschadigt was of zo, het is dus echt geen lucht wat er achter zit.
Kwestie van geduld dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |