Het is geen lucht.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Zo te zien zit er toch nog wat lucht achter. Je had beter het raam eerst moeten "insmeren" met water en zeepsop en hierna het folie erop moeten doen.
Dan kun je het water wegvegen met de speciale veger die er meestal bijgeleverd wordt. Ik heb geen idee hoe je dit nog kunt oplossen.
Weghalen gaat trouwens heel makkelijk als je de folie verwarmt met een föhn.
Nog nooit gezien? Maar indd, wat Fahrion zegt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef mechatronics het volgende:
ff nieuwsgierig, waar is dat plastic voor?
Ik zie geen kruisjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:03 schreef skiczukie het volgende:
Okee, dan zal ik nu rustig afwachten. Zien jullie allemaal een kruisje trouwens?
Van de vlekken weet ik het niet zeker. De bubbeltjes welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:07 schreef vannelle het volgende:
Ik zie de foto gewoon en oh, wat komt dat me bekend voor.
Eergister heb ik ook van die folie hier op de ramen geplakt en ik zit ook met wat vlekken er in.
Nu lees ik hier dat ze op termijn wegtrekken, dat is gunstig!
"Waas" is idd een betere omschrijving.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:15 schreef Shreever het volgende:
Het kan heel lang duren voordat die waas weg isBij mijn huiskamerraam was het in 6 dagen weggetroken maar in de keuken is nog steeds niet weggetrokken. Ik heb echt de neiging om het eraf te trekken en weer overnieuw te gaan plakken.... ook al weet ik dat het wel bijtrekt
![]()
Klopt, het is ook vocht wat er achter zit. Dat moet heel langzaam zijn weg naar de zijkanten vinden. Daar gaat wel wat tijd overheen, maar uiteindelijk gaat het er wel uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
"Waas" is idd een betere omschrijving.
Ik dacht eerst dat die folie beschadigt was of zo, het is dus echt geen lucht wat er achter zit.
Kwestie van geduld dus.
Ah, en dat vocht wat erachter zit, heeft zo'n kleur. Kalk? Ik heb een plantenspuit gebruikt, waar nog oud water in zat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klopt, het is ook vocht wat er achter zit. Dat moet heel langzaam zijn weg naar de zijkanten vinden. Daar gaat wel wat tijd overheen, maar uiteindelijk gaat het er wel uit.
Idd, vriendje zei dat het er mooi opzat, ik keek hem aan van ben je niet goed wijs ofzo.. Die was leek zich te voortplanten achter mijn plakplastic, eerst werd het erger en nu is het zo goed als weg.. op een paar plekjes naquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:20 schreef Jentin het volgende:
HIer was het ook heel snel weggetrokken. Schrok me kapot toen ik het resultaat in eerste instantie zag, maar alles is goed gekomen
Ik schrok me niet kapot, ik vind het er nu zelfs wel tof uitzien.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:20 schreef Jentin het volgende:
HIer was het ook heel snel weggetrokken. Schrok me kapot toen ik het resultaat in eerste instantie zag, maar alles is goed gekomen
Okee dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zie geen kruisjes
Dat plakplastic kan je er makkelijk afhalen. Als het heel oud is kan je stickerverwijderaar van HG gebruiken en een verfmesje![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik schrok me niet kapot, ik vind het er nu zelfs wel tof uitzien.
Wat er bij mij op de ramen zat, kreeg ik er anders heel gemakkelijk af, kon het er gewoon aftrekken. Weet niet precies wat het was, de vorige bewoners hebben het er op geplakt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:06 schreef Dirkh het volgende:
Het verwijderen is kutwerk. Je kan de folie lichtjes verwarmen met een fohn. Maar pas op dat je raam niet knapt. Dus egaal verwarmen.
Ik heb het bij de Houtpoort (een winkel waar ze verf en behang e.d. verkopen) in de Cronjéstraatquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:50 schreef iamredleader het volgende:
Hallo Faat, ik wil graag weten waar je dat spul vandaan hebt. Was eerder vandaag bij de Gamma, maar die hebben het niet (meer). Suggesties?
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik het zeg, maar dat is toch echt wel van alle soorten het meestquote:Op zaterdag 14 mei 2005 05:08 schreef Braamhaar het volgende:
Ben op zoek naar doorzichtig plakfolie wat een ' glas-in-lood effect heeft.
Iemand enig idee waar te koop?
Ja, dat vind ik wel erg!quote:Op zondag 15 mei 2005 08:45 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik het zeg, maar dat is toch echt wel van alle soorten het meest
afschuwelijke plakplastic dat je kunt kopen. Het oogt ongelooflijk cheap en ziet er niet uit!!
Neem of het matte plakplastic óf neem echte glasinloodraampjes, maar plastic glasinlood is echt..![]()
En ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit zeg; dat plastic op jouw raam is ook lelijk, is toch ook zo kitsch als maar kan.quote:Op zondag 15 mei 2005 08:45 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik het zeg, maar dat is toch echt wel van alle soorten het meest
afschuwelijke plakplastic dat je kunt kopen. Het oogt ongelooflijk cheap en ziet er niet uit!!
Neem of het matte plakplastic óf neem echte glasinloodraampjes, maar plastic glasinlood is echt..![]()
Zeker. Ik had het ook niet gezegd als iemand anders smaak wél wordt aangevallen. Maar goed. Nog een voorbeeld van een plakplastic wat ik superlelijk vind. Het zit op een tussendeur hier bij me thuis, cadeautje van de vorige bewoner.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |