Na zware arbeid is het goed eten of zoietsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:01 schreef Dirkh het volgende:
Ik wil zo'n draagbaar gaskookstel. NU! Dat is handig om de saté saus warm te houden tijdens het barbequeen.
Valt BBQ-en ook onder klussen?
ik vind het wel net zo leuk, en je bent ook zelf bezig van een product wat niets is, een product te maken wat bij iedereen in de smaak valt (ik geef er ook maar een draai aan)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:01 schreef Dirkh het volgende:
Valt BBQ-en ook onder klussen?
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:14 schreef Gurb het volgende:
... goedkoperder
Kwantum misschien?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef SnowBite het volgende:
Weet iemand waar op dit moment rolgordijnen in de aanbieding zijn?
Ik heb al in wat folders gebladerd, maar nog geen aanbieding gezien.
p.s. het moeten van die dingen zijn die geen licht doorlaten, voor op de slaapkamer dus...
praxis heeft wel leuke, jong wonen serie, in allerlei leuke kleurtjes, de ene kant is effen en de andere kant met een streepjequote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef SnowBite het volgende:
Weet iemand waar op dit moment rolgordijnen in de aanbieding zijn?
Ik heb al in wat folders gebladerd, maar nog geen aanbieding gezien.
p.s. het moeten van die dingen zijn die geen licht doorlaten, voor op de slaapkamer dus...
Op het zaagblad staat toch echt Metabo, maar ik ben het volledig met je eens dat het er wel erg kinzo achtig uitziet. Ik hoop niet dat Metabo zich heeft verlaagd tot die kwaliteit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef Gurb het volgende:
[afbeelding]
Is iemand toevallig deze week al bij de Gamma geweest??
Ik heb namelijk nog nooit een blauwe metabo machine gezien, en voor dat geld een Metabo afkortzaag lijkt me ook een beetje vreemd??
Mocht het nu idd een echte metabo zijn, dan is 90 euro voor een afkortzaag geen geld
martijn,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:01 schreef Martijn_77 het volgende:
Weet iemand hoe goed die Skil laser is?
Ik zal vanmiddag in mijn pauze wel eens bij de Gamma langsgaan, eens kijken wat ofdat het is, ben benieuwd of het klopt, heb tenslotte nog niet eerder een blauwe metabo gezien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Gumtree het volgende:
[..]
Op het zaagblad staat toch echt Metabo, maar ik ben het volledig met je eens dat het er wel erg kinzo achtig uitziet. Ik hoop niet dat Metabo zich heeft verlaagd tot die kwaliteit.
De blauwe serie van Metabo is wat vroeger Electra Beckum was. De 210 staat wel op de site van Metabo, en op internet kom ik hem ook wel tegen voor 150 euro, maar dat is een 210HM en ziet er iets anders uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Gumtree het volgende:
[..]
Op het zaagblad staat toch echt Metabo, maar ik ben het volledig met je eens dat het er wel erg kinzo achtig uitziet. Ik hoop niet dat Metabo zich heeft verlaagd tot die kwaliteit.
En toch ben ik voor de Metabo boorhamer (190 euro) gegaan. Doos open: gebruiksaanwijzing + afstandshouder + machine.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |