Na zware arbeid is het goed eten of zoietsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:01 schreef Dirkh het volgende:
Ik wil zo'n draagbaar gaskookstel. NU! Dat is handig om de saté saus warm te houden tijdens het barbequeen.
Valt BBQ-en ook onder klussen?
ik vind het wel net zo leuk, en je bent ook zelf bezig van een product wat niets is, een product te maken wat bij iedereen in de smaak valt (ik geef er ook maar een draai aan)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:01 schreef Dirkh het volgende:
Valt BBQ-en ook onder klussen?
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:14 schreef Gurb het volgende:
... goedkoperder
Kwantum misschien?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef SnowBite het volgende:
Weet iemand waar op dit moment rolgordijnen in de aanbieding zijn?
Ik heb al in wat folders gebladerd, maar nog geen aanbieding gezien.
p.s. het moeten van die dingen zijn die geen licht doorlaten, voor op de slaapkamer dus...
praxis heeft wel leuke, jong wonen serie, in allerlei leuke kleurtjes, de ene kant is effen en de andere kant met een streepjequote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef SnowBite het volgende:
Weet iemand waar op dit moment rolgordijnen in de aanbieding zijn?
Ik heb al in wat folders gebladerd, maar nog geen aanbieding gezien.
p.s. het moeten van die dingen zijn die geen licht doorlaten, voor op de slaapkamer dus...
Op het zaagblad staat toch echt Metabo, maar ik ben het volledig met je eens dat het er wel erg kinzo achtig uitziet. Ik hoop niet dat Metabo zich heeft verlaagd tot die kwaliteit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef Gurb het volgende:
[afbeelding]
Is iemand toevallig deze week al bij de Gamma geweest??
Ik heb namelijk nog nooit een blauwe metabo machine gezien, en voor dat geld een Metabo afkortzaag lijkt me ook een beetje vreemd??
Mocht het nu idd een echte metabo zijn, dan is 90 euro voor een afkortzaag geen geld
martijn,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:01 schreef Martijn_77 het volgende:
Weet iemand hoe goed die Skil laser is?
Ik zal vanmiddag in mijn pauze wel eens bij de Gamma langsgaan, eens kijken wat ofdat het is, ben benieuwd of het klopt, heb tenslotte nog niet eerder een blauwe metabo gezien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Gumtree het volgende:
[..]
Op het zaagblad staat toch echt Metabo, maar ik ben het volledig met je eens dat het er wel erg kinzo achtig uitziet. Ik hoop niet dat Metabo zich heeft verlaagd tot die kwaliteit.
De blauwe serie van Metabo is wat vroeger Electra Beckum was. De 210 staat wel op de site van Metabo, en op internet kom ik hem ook wel tegen voor 150 euro, maar dat is een 210HM en ziet er iets anders uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Gumtree het volgende:
[..]
Op het zaagblad staat toch echt Metabo, maar ik ben het volledig met je eens dat het er wel erg kinzo achtig uitziet. Ik hoop niet dat Metabo zich heeft verlaagd tot die kwaliteit.
En toch ben ik voor de Metabo boorhamer (190 euro) gegaan. Doos open: gebruiksaanwijzing + afstandshouder + machine.quote:
Dat display wat op die bosch zit is *zo* erg. De helft van de tijd geeft 't onzin aan, de andere helft van de tijd staat 't te piepen dat de batterij te warm/leeg/whatever is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:15 schreef Gurb het volgende:
Goede tip!!!!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef ElmowwW het volgende:
Spaarlampen van 11 watt (evenveel licht als 60W peertje), e27 in de aanbieding bij de Hornbach! ¤0,95 per stuk.
Deze dingen besparen +-80% aan elektra.
Dus: gemiddeld huishouden: 6 lampen van 60W 3 uur per dag aan.
Ga je van een energieprijs van +- 70 euro/jaar naar +- 10 euro/jaar...
beetje laat, maar toch:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef Gurb het volgende:
[afbeelding]
Is iemand toevallig deze week al bij de Gamma geweest??
Ik heb namelijk nog nooit een blauwe metabo machine gezien, en voor dat geld een Metabo afkortzaag lijkt me ook een beetje vreemd??
Mocht het nu idd een echte metabo zijn, dan is 90 euro voor een afkortzaag geen geld
mwoch....voor die prijs doet ie prima wat ie moet doen.... daarbij is hij bij ons voornamlijk in gebruik voor het groffe werk (bouwen van podium, bar etc) en kijken we niet zo op een mm meer of minderquote:Op maandag 27 maart 2006 14:34 schreef Gurb het volgende:
Ik heb er wel even bij gekeken, maar ik vond hem eigenlijk tegenvallen, voor een metabo-machine.
Vd draad van de gamma vindt ik een crime om door te voeren veel meer weerstand dan een bekend merk als draka. Kost wat meer, maar werkt een heel stuk lekkerder en scheelt je het een hoop"gescheld"quote:Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef ElmowwW het volgende:
Weet iemand hoe ik betaalbaar aan een paar dozen VD draad kom? Ik heb evt. KVK nummer om me aan te melden bij bedrijven...
Is het een do of een don't om goedkope installatiedraad te gebruiken?
Gewoon naar een lokale installateur gaan en daar vragen om goed draad.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef ElmowwW het volgende:
Weet iemand hoe ik betaalbaar aan een paar dozen VD draad kom? Ik heb evt. KVK nummer om me aan te melden bij bedrijven...
Is het een do of een don't om goedkope installatiedraad te gebruiken?
die toko zit bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Of je kijkt bij www.electro-online.nl
Wordt het ook nog eens thuis bezorgd
zit in de haarlemmermeer. Hoop van zn spullen komen uit bedrijfspanden vandaan die gesloopt worden e.d. Het is dus altijd maar afwachten of hetgeen dat je zoekt ook beschikbaar is op dat moment, maar even een bezoekje aan de site kan toch een leuk voordeeltje opleverenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Hmm; nog nooit van gehoord
*ad to favorieten*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |